Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helsinkiläinen nainen ja tajusin juuri, miksi en ole löytänyt enää vuosiin miestä Helsingistä

Vierailija
29.11.2021 |

Täällä on niin paljon (hyvännäköisiä) naisia, että miehille tämä on kuin loputon karkkikauppa. Päivittäin heitä vastaan kävelee toinen toistaan houkuttelevamman näköisiä naisia. Ei täällä miehet tyydy yhteen "ihan ok" naiseen, kun voi parhaimmillaan pitää peliä monien kanssa ilman, että kaikki saavat tietää ja maine menee.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajusit asian jo nyt. Laajenna hakusektoria.

Vierailija
2/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaikka Kuusamoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri siellä Helsingissä olisi niin paljon vetävän oloisia pimuja. Mikä on selityksesi tälle?

Vierailija
4/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos SINÄ kelpuuttaisit kilttiksen, niin saattaisit löytääkin hyvän miehen.

Vierailija
5/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu hesassa, mutta miehenä vieroksun tätä deittailun kertakäyttökulttuuria mikä muissakin suurissa kaupungeissa vallitsee. Monet miehet pitää hauskaa naisten kanssa, ja naiset vastaavasti eivät halua sitoutua "ihan ok" mieheen koska tämä voi ollakin vain playeri. Normaalilla tunneälyllä ja huomaavaisuudella varustetut ihmiset treffailevat varpaisillaan ja epäluuloisesti uusia ihmisiä kohdaten, seurauksena kyynistyminen.

Vierailija
6/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asian ytimessä. Helsinki on karkkikauppa ns tasokkaille miehille. Kyllä niille tavallisen näköisille naisille löytyy aikaa, mutta Helsingissä voi hyvä mies pitää hauskaa eri naisten kanssa vaikka joka päivä.

Vierailija
7/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta vaikka Kuusamoon.

😂 Paskainen nauru. Koko kaupungin populaatio on sisäänpäin kääntyneisyyden perikuva ja malliesimerkki järvien kesekllä keskenään pariutuneista ihmisistä. Kaikkia ulkopuolisia vieroksutaan turisteista paikalle muuttaneisiin.

P.S. ei ne naisetkaan mitään kaunottaria siellä ole, Rukalta voi löytää seuraa joka muualta käymässä.

Vierailija
8/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mainita, että olen kaukosuhteessa pikkupaikkakuntalaisen miehen kanssa ja hän on aina niin onnellinen, kun olen tulossa hänen luokseen. Hänellä on hyvännäköisiä kavereita, miehekkäitä, hyväkuntoisia ja -kroppaisia, joilla on ylipainoiset tyttöystävät lyhyillä kananp3rsehiuksilla. Nämä miehet tuskin edes tiedostavat, kuinka haluttuja he olisivat Helsingissä ja voisivat valita parhaat päältä.

Ap

Vierailija
9/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tuollaista, miksi kukaan haluaisi monta nättiä kun voi saada yhden ihanan.

Mitä ihmettä sillä nätillä pinnalla tekee? Tai monella sellaisella. Ei yhtään mitään.

Vierailija
10/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aivan kärkiluokan komeille supliikkistatuscharmipilkesilmäkulmamiehille deittailu on helppoa.

Muille 95% miehille deittailu on kuin suossa tarpomista ja pakkeja tulee kuin liukuhihnalta. "kipinä puuttuu" "ei ihastumista"

Vierailija
11/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä samaa mieltä aloittajan kanssa. Toisaalta tilanne on karkkikauppa vain pienelle osalle miehiä, jotka sitten pyörittävätkin viittä naista koko ajan. Naiset Helsingissä ovat akateemisia, he ovat hyvin kriittisiä, ei heille kelpaa kuin parhaat alfat. Alemman taso mies Helsingissä ei ole naisille olemassa, hän on kuin ilmaa. Ei akateeminen halua amista vaikka olisi herkkupeppu.

Vierailija
12/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti mainita, että olen kaukosuhteessa pikkupaikkakuntalaisen miehen kanssa ja hän on aina niin onnellinen, kun olen tulossa hänen luokseen. Hänellä on hyvännäköisiä kavereita, miehekkäitä, hyväkuntoisia ja -kroppaisia, joilla on ylipainoiset tyttöystävät lyhyillä kananp3rsehiuksilla. Nämä miehet tuskin edes tiedostavat, kuinka haluttuja he olisivat Helsingissä ja voisivat valita parhaat päältä.

Ap

Niin mitä sillä nätillä pinnalla tekee? Miksi ei hankkia kaunista pumpattavaa naista jos se on kerran ihan sama mitä sieltä suusta tulee.

Ja ps, olen ihan nätti nainen itsekin, mutta en arvioi ketään pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
13/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei fiksu ihminen halua asua stadissa, koska siellä on Suomen huonoin asumisen hinta/laatu -suhde.

Vierailija
14/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä samaa mieltä aloittajan kanssa. Toisaalta tilanne on karkkikauppa vain pienelle osalle miehiä, jotka sitten pyörittävätkin viittä naista koko ajan. Naiset Helsingissä ovat akateemisia, he ovat hyvin kriittisiä, ei heille kelpaa kuin parhaat alfat. Alemman taso mies Helsingissä ei ole naisille olemassa, hän on kuin ilmaa. Ei akateeminen halua amista vaikka olisi herkkupeppu.

Akateemisilla ihmisillä on kaikkein vähiten seksuaalista vetovoimaa - tuskin ne alfoja todellisuudessa kiinnostaa. 

Vierailija
15/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tuollaista, miksi kukaan haluaisi monta nättiä kun voi saada yhden ihanan.

Mitä ihmettä sillä nätillä pinnalla tekee? Tai monella sellaisella. Ei yhtään mitään.

Ehkä sinun on vaikea naisena ymmärtää. Miehiä himottaa hyvännäköiset naiset ja jos heille tulisi tilaisuus pettää omaa naista seuraamuksitta, suurin osa niin tekisi.

Ap

Serkun mies pettää. Serkku ei usko.

Pettäminen on normia, siksi en halua seurustella.

Vierailija
16/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole löytänyt enää vuosiin". Aivan kuin miehen "löytäminen" olisi jotain shoppailua.

Vierailija
17/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en ole löytänyt enää vuosiin". Aivan kuin miehen "löytäminen" olisi jotain shoppailua.

On se naisten mielestä. Aikoinaan tuli naisten kovasti suosiossa ollut sarja "Sinkkuelämää" josta naiset oppivat ajattelemaan että miehet ovat käsilaukkuihin verrattavia hankintahyödykkeitä ja samalla ajatusmaailmalla mennään.

Vierailija
18/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän adjektiivia olisi pitänyt käyttää, ettei olisi tullut sanomista? Jos olisin kirjoittanut "en ole saanut" niin olisit varmaan närkästynyt siitä, että pidän miehiä joinain esineinä, joita voi saada omakseen? 😁

Ap

Vierailija
19/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän adjektiivia olisi pitänyt käyttää, ettei olisi tullut sanomista? Jos olisin kirjoittanut "en ole saanut" niin olisit varmaan närkästynyt siitä, että pidän miehiä joinain esineinä, joita voi saada omakseen? 😁

Ap

Missä näet adjektiivin?

Vierailija
20/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pinnallista se kaks kolmekymppisten deittailukulttuuri on. Ei varmaan vain Helsingissä vaan varmaan monessa muussakin kaupungissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme