Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helsinkiläinen nainen ja tajusin juuri, miksi en ole löytänyt enää vuosiin miestä Helsingistä

Vierailija
29.11.2021 |

Täällä on niin paljon (hyvännäköisiä) naisia, että miehille tämä on kuin loputon karkkikauppa. Päivittäin heitä vastaan kävelee toinen toistaan houkuttelevamman näköisiä naisia. Ei täällä miehet tyydy yhteen "ihan ok" naiseen, kun voi parhaimmillaan pitää peliä monien kanssa ilman, että kaikki saavat tietää ja maine menee.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tuollaista, miksi kukaan haluaisi monta nättiä kun voi saada yhden ihanan.

Mitä ihmettä sillä nätillä pinnalla tekee? Tai monella sellaisella. Ei yhtään mitään.

Koska sen nätin ja himotun pinnan alla jos sen näköisen naisen saa, voi olla todella ihana luonne. Stereotyyppistä ajattelua että pinnan alla ei voisi olla mitään kun pinta näyttää pinnalliselta. Tiedän Helsingissä muutaman naisen kellä tälläinen kohtalo; nainen näyttää pinnalliselta, korosta -näyttää- ja todella näyttää ulkopuolisesta, kun ulkonäköä on. Se on myös kirous koska kukaan tai monet eivät heihin halua tutustua tämän takia kun olettaa muuta, sillä ulkonäön perusteella näkevät todella sensuellit vartalot ja silikoni rinnat sekä muuten luonnon kauniit, näyttäviä ja pukeutuu muodikkaasti. Sisältä sydämmestä ovat kuin kultaa ja sanon itse, että kun itse tiedän moni yllättyisi jos tietäisi. Nätti ulkoa antaa väärän mielikuvat, mutta se ei ole mitään sen rinnalla että sydän heillä kultaa, eivät ole ylimielisiä(vaikka tätäkin monesti luullaan) tai pinnallisia ajatusmaailmaltaan vaikka ulkoisesti laittautuvatkin. Heillä varaa valita kenet ottaa toki jos näin haluavat mutta jos haluavat vakavaa tulee ongelmia, Helsingissä näiden miesten kanssa jotka ”yrittävät” tai / on pelimiehiä.

Vierailija
142/143 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on pleijeri naisten ja miesten paalu mesta ja muoti on täyttä luis vuittonin laukkua ja guccia. Ei kannata lähtee treffeille jos et omista tonnin käsi laukkua ja mies näkee tämän.. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä miehillä on paljon vaikeampaa löytää naisseuraa kun muualla Suomessa, ja puhun omista kokemuksista mitä olen käynyt Tampereella, Jyväskylässä ja Kuopiossa. Helsingissä lähes kaikki naiset juoksee niiden top 10 miesten perässä ja ne jotka ei saa top kymmenen miestä on meilummin sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä