Oon lääkärin hommissa ja ei tätä enää jaksa. Vaihdan alaa.
Kiitos huonojen esihenkilöiden, kusettavien firmojen ja kuntien, kiitos töykeiden potilaiden, kiitos ahdistelevien potilaiden, kiitos henkeä uhkaavien kollegoiden, kiitos teille. Tässä maailmassa on parempiakin aloja ja minä vaihdan nyt sinne.
Ei tätä paskaa jaksa muut kuin hullut ja psykopaatit. Elämäni suurin virhe oli hakea lääkikseen.
Kommentit (12)
Työ olis vielä ihan jees mut se organisaatio… vaihda yksityispuolelle. Telkkarissa ei kukaan kestä.
Voin opettaa sinulle omaa alaani ja voit laittaa firman pystyyn. Pakettiauton tarvitset jossain vaiheessa.
Lääkärin "hommissa"?
Ei mennyt läpi. Lääkärinä et ole työtä tehnyt päivääkään.
Älä vaihda kokonaan pois vaan vaihda pelkästään työpaikkaa johonkin leppoisaan.
Perheessä/suvussa useita lääkäreitä. Menevät töihin kuten muutkin, tekevät työnsä. Hyviä ja huonoja puolia , kuten kaikissa töissä. Elävät töiden ulkopuolella normaalia elämää. Yrittävät parhaansa, joku on tyytyväinen ammatinvalintaansa, joku miettii, että olisi voinut valita toisinkin. Niinkuin me kaikki.
Yritä yhdustää lääkärin työ ja uusi työ? Kirjoita tietokirja, ryhdy tutkijaksi, opiskele kääntäjäksi ja käännä lääketieteen tekstejä, opiskele koidariksi ja suuntaudu lääketieteen liittyvään softaan, ryhdy laborantiksi, farmaseutiksi..
Vierailija wrote:
Lääkärin "hommissa"?
Ei mennyt läpi. Lääkärinä et ole työtä tehnyt päivääkään.
Valelääkäri on lääkärin hommissa. Mahtaa olla rankkaa, kun ei osaa hommiaan, kaiken joutuu googlaamaan netistä, potilaat haukkuvat epäpäteväksi, pomot ei katso hyvällä ja vahinkoja ja virheitä sattuu koko ajan.
Vierailija wrote:
Perheessä/suvussa useita lääkäreitä. Menevät töihin kuten muutkin, tekevät työnsä. Hyviä ja huonoja puolia , kuten kaikissa töissä. Elävät töiden ulkopuolella normaalia elämää. Yrittävät parhaansa, joku on tyytyväinen ammatinvalintaansa, joku miettii, että olisi voinut valita toisinkin. Niinkuin me kaikki.
Ovatko normaaleja ihmisiä? Yllättävän harva lääkäri on.
Vain kouluttamaton ap voi kuvitella, että yksikään lukija uskoisi lääkärin kirjoittavan noin huonosti.
Jos minua väsyttäisi työni lääkärinä, niin perustaisin yksityisvastaanoton. Ottaisin vain sen verran potilaita, kun jaksaisin.
He saisivatkin sitten kunnon palvelua.
Kukapa ei katuisi terveydenhuollonalalle hakeutumista?