Olen helsinkiläinen nainen ja tajusin juuri, miksi en ole löytänyt enää vuosiin miestä Helsingistä
Täällä on niin paljon (hyvännäköisiä) naisia, että miehille tämä on kuin loputon karkkikauppa. Päivittäin heitä vastaan kävelee toinen toistaan houkuttelevamman näköisiä naisia. Ei täällä miehet tyydy yhteen "ihan ok" naiseen, kun voi parhaimmillaan pitää peliä monien kanssa ilman, että kaikki saavat tietää ja maine menee.
Kommentit (143)
Aikuisuus on kateissa. Ihmiset ovat loputtomia teini-ikäisiä. Ei näytä onnea tuovan, mutta kun sitoutuminen on niin pelottavaa. Onnelliset siihen kykenevät.
Helsingissä asuu hyvin vähän miehiä jotka samaan aikaan ei ois huumeidenkäyttäjiä ja ois kantasuomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Piti mainita, että olen kaukosuhteessa pikkupaikkakuntalaisen miehen kanssa ja hän on aina niin onnellinen, kun olen tulossa hänen luokseen. Hänellä on hyvännäköisiä kavereita, miehekkäitä, hyväkuntoisia ja -kroppaisia, joilla on ylipainoiset tyttöystävät lyhyillä kananp3rsehiuksilla. Nämä miehet tuskin edes tiedostavat, kuinka haluttuja he olisivat Helsingissä ja voisivat valita parhaat päältä.
Ap
Mutta ne kananpersetukkaiset käy töissä, tienaa ja sijoittaa toisin kuin se Helsingin hepsankeikka, jonka tili menee vuokraan ja meikkeihin. 10 vuoden kuluttua kananpersetukkainen on edelleen samanlainen kuin tänään, mutta hepsankeikasta ei ole jäljelkä edes kuorta.
Vierailija kirjoitti:
Piti mainita, että olen kaukosuhteessa pikkupaikkakuntalaisen miehen kanssa ja hän on aina niin onnellinen, kun olen tulossa hänen luokseen. Hänellä on hyvännäköisiä kavereita, miehekkäitä, hyväkuntoisia ja -kroppaisia, joilla on ylipainoiset tyttöystävät lyhyillä kananp3rsehiuksilla. Nämä miehet tuskin edes tiedostavat, kuinka haluttuja he olisivat Helsingissä ja voisivat valita parhaat päältä.
Ap
Kiva tietää trolli :D
Siinä on hiuksenhieno raha, miten paljon saa trollata muuttumatta päivänselväksi. Et taida tätä rajaa tunnistaa.
Tämän takia kannattaa panostaa luonteeseen ja pistää täysillä kaikki peliin esim. harrastusten suhteen. Se tekee ihmisestä mielenkiintoisen.
Jos on intohimoinen maastopyöräharrastaja ja vielä kaunis ja ihana siihen päälle.. voiko samanhenkinen mies vastustaa? Tai jos mimmi vaikka soittaa rumpuja ja rakastaa sitä palavasti, sehän tekee ihmisestä upean.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaisiko sitte muuttaa sinne pikkupaikkakunnalle?
Itse muutin miehen perässä maalle, olen onnellisempi kuin koskaan elämässäni. En aiemmin edes tajunnut miten paljon se Helsingin häslinki, valotaulut ja turha krääsä kaikkialla kuormitti, ei ihme että vetelin aina päiväunia töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri siellä Helsingissä olisi niin paljon vetävän oloisia pimuja. Mikä on selityksesi tälle?
koska sellaiset pissistyyppiset laittautujat ympäri suomea on juuri niitä jotka muuttaa Helsinkiin
Helsingissä ei ole enää miehiä lainkaan. Aikuiset 50-miehetkin ovat jotain puppelipoikia. Kalliossa vietin aikaa tovi sitten ja sellaisia iki-poikia yli 30 vuotiaat miehet. Huono ryhti, voimattomia, korni tyylitaju jne jne. Voin kuvitella, miten vaikeaa helsinkiläisillä naisilla on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta vaikka Kuusamoon.
😂 Paskainen nauru. Koko kaupungin populaatio on sisäänpäin kääntyneisyyden perikuva ja malliesimerkki järvien kesekllä keskenään pariutuneista ihmisistä. Kaikkia ulkopuolisia vieroksutaan turisteista paikalle muuttaneisiin.
P.S. ei ne naisetkaan mitään kaunottaria siellä ole, Rukalta voi löytää seuraa joka muualta käymässä.
Ruka ja Kuusamo on just hyviä paikkoja löytää miehiä. Paljon miesvaltaisia urheilijaporukoita. Eikös siellä nytkin ole hiihtäjiä ja hyppääjää mökit täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri siellä Helsingissä olisi niin paljon vetävän oloisia pimuja. Mikä on selityksesi tälle?
Sinkkunaiset kiinnittävät merkittävästi enemmän huomiota ulkoiseen olemukseensa, koska muuten miehiä ei tunnu löytyvän. Lisäksi Helsingissä asuvat sinkkunaiset ovat usein vähintäänkin kohtuullisen hyvätuloisia, eli myös varoja ulkonäön parantamiseen löytyy.
Taas näitä höpöhöpöaloituksia.
Eniten sinkkumiehiä Suomessa on tietenkin Helsingissä. Enemmän kuin esimerkiksi monessa maakunnassa yhteensä.
Jos heidän joukostaan ei löydy ketään parisuhteeseen, ei voi kuin katsoa peiliin ja miettiä, miksi ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta vaikka Kuusamoon.
😂 Paskainen nauru. Koko kaupungin populaatio on sisäänpäin kääntyneisyyden perikuva ja malliesimerkki järvien kesekllä keskenään pariutuneista ihmisistä. Kaikkia ulkopuolisia vieroksutaan turisteista paikalle muuttaneisiin.
P.S. ei ne naisetkaan mitään kaunottaria siellä ole, Rukalta voi löytää seuraa joka muualta käymässä.
Ruka ja Kuusamo on just hyviä paikkoja löytää miehiä. Paljon miesvaltaisia urheilijaporukoita. Eikös siellä nytkin ole hiihtäjiä ja hyppääjää mökit täynnä?
Voi sitten mennä myös Rukalle tankkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kannattaa panostaa luonteeseen ja pistää täysillä kaikki peliin esim. harrastusten suhteen. Se tekee ihmisestä mielenkiintoisen.
Jos on intohimoinen maastopyöräharrastaja ja vielä kaunis ja ihana siihen päälle.. voiko samanhenkinen mies vastustaa? Tai jos mimmi vaikka soittaa rumpuja ja rakastaa sitä palavasti, sehän tekee ihmisestä upean.
Voi todellakin vastustaa.
Ei mies välttämättä halua naista, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin itse on. Oma harrastus = omaa aikaa.
Nainen saattaisi sitä paitsi tuntua kilpailijalta.
Lisäksi, jos harrastaa täysillä jotakin juttua ja pyörii paljon esimerkiksi pienehköissä harrastusporukoissa, ei monikaan ole niin itseensä väsynyt, että etsisi samoista porukoista seurustelukumppania. Kuormasta ei syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta ne kananpersetukkaiset käy töissä, tienaa ja sijoittaa toisin kuin se Helsingin hepsankeikka, jonka tili menee vuokraan ja meikkeihin. 10 vuoden kuluttua kananpersetukkainen on edelleen samanlainen kuin tänään, mutta hepsankeikasta ei ole jäljelkä edes kuorta.
Eli meinaat, että Kouvolassa asuva kouvolatukkainen Salen kassa, lähihoitaja tai parturi-kampaaja tienaa, säästää ja sijoittaa enemmän kuin esimerkiksi Helsingin kantakaupungissa asuva, korkeasti koulutettu, uraorientoitunut naissinkku :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä samaa mieltä aloittajan kanssa. Toisaalta tilanne on karkkikauppa vain pienelle osalle miehiä, jotka sitten pyörittävätkin viittä naista koko ajan. Naiset Helsingissä ovat akateemisia, he ovat hyvin kriittisiä, ei heille kelpaa kuin parhaat alfat. Alemman taso mies Helsingissä ei ole naisille olemassa, hän on kuin ilmaa. Ei akateeminen halua amista vaikka olisi herkkupeppu.
Akateemisilla ihmisillä on kaikkein vähiten seksuaalista vetovoimaa - tuskin ne alfoja todellisuudessa kiinnostaa.
Tämä on höpöä, sitä enemmän mitä vanhempaan ikäluokkaan siirrytään. Akateemisilla on eniten varaa käyttää ulkonäköönsä ja tutkitusti esim vähemmän ylipainoa kuin matalammin koulutetuilla.
Oma puolisoni on amis ja silti yhä fit, mutta faktassasi on virhe.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on, että kauniita naisia on täällä pilvin pimein, mutta nepä ovatkin niin nirsoja ettei suurimmalla osalla miehistä ole mitään mahiksia mihinkään karkkikauppavalikointiin. Vain ja ainoastaan niillä hyvännäköisillä varakkailla statusmiehillä on sitä valinnanvaraa pökkiä ketä haluaa, eikä tarvitse sitoutumista miettiä, kun naisia löytyy joka sormelle. Muut joutuu tyytymään sitten heidän jälkiliukkaille tai tyytymään käteensä.
Se on totta että ne ovat nirsoja, ja mahdollisuus pokata on vain tilastojakauman 95% paremmalla puolella olevilla. Myös nämä nirsot ovat sitten lisäksi jotenkin sellaisia että vaikka niistä jonkun saisikin, niin suhteen ylläpito voi olla vaikeeta, ovat niin niin silleen jotenkin teennäisiä. Pienemmissä kaupungeissa naiset ovat usein luonnonmukaisempia ja sen vuoksi helpompi tutustua. Tosin monella näistä paikkakunnista on taas miehiä enemmän, se on eri juttu minkä tasoisia, mutta pitävät saalistamiaan naisia hanakammin ja puolustavat reviiriään, mikä vaikuttaa usein myös alkuasetelmaan.
"miehille tämä on kuin loputon karkkikauppa"
Oletko tosissasi? Miten siten tiedän useita miehiä, jotka olleet vuosia kroonisessa puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Elementary - siellä on enemmän keskinäistä kilpailua. Pätee niin tuopin hintaan kuin naisten pynttäytymiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä samaa mieltä aloittajan kanssa. Toisaalta tilanne on karkkikauppa vain pienelle osalle miehiä, jotka sitten pyörittävätkin viittä naista koko ajan. Naiset Helsingissä ovat akateemisia, he ovat hyvin kriittisiä, ei heille kelpaa kuin parhaat alfat. Alemman taso mies Helsingissä ei ole naisille olemassa, hän on kuin ilmaa. Ei akateeminen halua amista vaikka olisi herkkupeppu.
Akateemisilla ihmisillä on kaikkein vähiten seksuaalista vetovoimaa - tuskin ne alfoja todellisuudessa kiinnostaa.
Olet väärässä. Akateemiset naiset ovat normaalipainoisia, matalammin koulutetut naiset ovat ylipainoisia. Joten kyllä akateemiset naiset ovat seksuaalisesti vetovoimaisempia.
Pahoittelut, tuli ajatusvirhe. Verbiä toki tarkoitin.
Ap