Kokoomus haluaa romuttaa ansiosidonnaisen työttömyysturvan.
Jos käyt töissä työntekijänä, niin kannattaa äänestää kokoomusta jos haluat jäädä työttömäksi jäädessäsi tyhjän päälle.
Väitehän on että sinun pitää luopua jostain mihin pahan päivän varalle myös itse säästät (maksuillasi) jotta sinut voitaisiin muka pitää töissä.
Pas.kaa, mutta joka tapauksessa olet aina syypää tilanteeseesi. Todistappa muka toisin, koska todistustaakka on jostain ihmeen syystä sinulla!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan Kokoomus pistää köyhät kärsijäksi kun rikkaat vaatii etuja
Ei p7dä.unohraa, että Persut kanbatraa samanlaista politiikkaa. He ovat mm pienentäbeet sosiaalitukia
Vierailija kirjoitti:
Cuckoomus haluaa myös ammattiliitoista eroon. Erilaisiin ammattiliittoihin kuuluu myös hyvätuloisia kokkareiden äänestäjiä. Cuckoomus ei aja keskituloisenkaan asioita. Ainoastaan suurten yritysten omistajien etuja. He väittävät kauniisti että ensin on leivottava kakku ennen kuin voidaan syödä se. Hieno ajatus, mutta toteutustavat ovat epäinhimilliset, eriarvoisuutta, kurjuutta ja pahoinvointia lisääviä. Säästökohteita löytyy muualtakin kuin kansan huono-osaisimpien lompakosta.
Kodinhoitajat autoilevat jäisillä teillä pimeässä, kun me omaiset syödään pullaa ja katsotaan telkkaria kotona, on tukien leikkauksista jotain hyvääkin seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cuckoomus haluaa myös ammattiliitoista eroon. Erilaisiin ammattiliittoihin kuuluu myös hyvätuloisia kokkareiden äänestäjiä. Cuckoomus ei aja keskituloisenkaan asioita. Ainoastaan suurten yritysten omistajien etuja. He väittävät kauniisti että ensin on leivottava kakku ennen kuin voidaan syödä se. Hieno ajatus, mutta toteutustavat ovat epäinhimilliset, eriarvoisuutta, kurjuutta ja pahoinvointia lisääviä. Säästökohteita löytyy muualtakin kuin kansan huono-osaisimpien lompakosta.
Kodinhoitajat autoilevat jäisillä teillä pimeässä, kun me omaiset syödään pullaa ja katsotaan telkkaria kotona, on tukien leikkauksista jotain hyvääkin seurannut.
Ei ole edes katuvaloja noilla teillä. Täytyy varmaan hakea viltti itselle ja kuppi kahvia, kun telkkaria katselee.
Miksi vain työttömiä rangistaan? Miksei myös työnantajia? Itse olen +50-vuotias, jonka työnabtaja irtisanoi. Tämän ikäinen ei tule enää työtä saamaan. Työbantaja saa mitättömät rangaistukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain työttömiä rangistaan? Miksei myös työnantajia? Itse olen +50-vuotias, jonka työnabtaja irtisanoi. Tämän ikäinen ei tule enää työtä saamaan. Työbantaja saa mitättömät rangaistukset.
No, siivoamiseen on varaa ja telkkarin katseluun, kirjojen lukemiseen ja pullan syöntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siivoamiseen on varaa ja telkkarin katseluun, kirjojen lukemiseen ja pullan syöntiin.
Ja nukkumiseen, niin ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne kodinhoitajat nytkin ahkeroi iltavuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne kodinhoitajat nytkin ahkeroi iltavuorossa.
Toivottavasti anoppi ei ole kauhean hankala kodinhoitajille.
Kokoomus vie työttömyystuet ja persut sosiaalituet. Kepu tekee niinkuin nämä käskee.
Hallituspohja on valmis!
MAGA-porukka tekee suomestakin amerikan venäjä-twistillä!
Hyi! Toivottavasti sä joudut joskus kokemaan jotain todella nöyryyttävää ja pitkään. Sun sielu on sairas ja ruma!
Oksettava tyyppi!