Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
1/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärtänyt. 

Vierailija
2/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kanssa mentiin sänkyyn ekana iltana. Nyt 25v yhdessä ja kaksi lasta 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkimisen jälkeen kerkiää.

Vierailija
4/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei muka voisi mennä? Itse tapasin vasta miehen, ollaan viestitelty jo jonkin aikaa päivittäin ja tavattu kaksi kertaa ja toisilla treffeillä mentiin sänkyyn. Eihän se mitään tutustumista estä, ja on itse asiassa yksi tapa tutustua toiseen...

Vierailija
5/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on maailman luonnollisin asia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta on kiinnostunut tai johon on jopa jo ihastunut. Kenen muunkaan kanssa? Ja jos mies on niin vanhanaikainen ja kaksinaismoralistinen, että hänen mielestään se on miehelle ok, mutta ei naiselle, niin hyvä vain, jos paljastuu nopeasti.

Vierailija
6/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi pelata jotain vaikeasti tavoiteltavaa tms. teennäistä? Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin kiinnostaahan se seksikin. Jos seksi ei ala aika nopeasti kiinnostamaan, niin ei se ala missään vaiheessa.

Vierailija
7/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostat ihan vaimoltani. 15 vuotta oltu yhdessä, enkä vieläkään saa tolkkua että mitä ihmettä tässä avauksessa yritettiin sanoa

Vierailija
8/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei tarkoita mitään. Sänkyyn voi mennä heti tarkoitusperistä huolimatta.

Vierailija
9/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten ilman seksiä toiseen tutustuisi jotenkin paremmin tai "rauhassa". Mitä omia suhteitani mietin niin niihin ihmisiin on tutustunut paljon nopeammin syvemmin ja kaikin puolin paremmin joiden kanssa on myös suhde mennyt nopeasti intiimiksi.

Se pelkkä tapailu on helposti sellaista jutustelua ja vähän ulkokultaista omien hyvien puolien esittelyä joka tuntuu minusta vähän teinimeiningiltä. Istutaan kahvilla tai käydään hohtokeilaamassa jne. En itse koe tutustuvani siinä mitenkään kovin hyvin.

Mutta kukin tavallaan tietysti.

Vierailija
10/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai harrastan seksiä, koska olen tosissani ja haluan tuntea hänen perinpohjin mahdollisimman pian. 

Vierailija
11/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause avauksessa ei auennut yhtään. 

Vierailija
12/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin opiskelukaverini kanssa treffeille ja menimme ensimmäisenä iltana sänkyyn. Nyt naimisissa 20 vuotta.

Vierailija
13/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoittaako ap niitä jotka ehdottavat ensimmäisellä tapaamisella jo seksiä? Tai lähtevät tapaamaan vai jos luvassa on seksiä? Näitä on Tinderissä paljon ja nehän nyt ei etsi suhdetta mutta kertovatkin sen kyllä aika suoraan.

Vierailija
14/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi pelata jotain vaikeasti tavoiteltavaa tms. teennäistä? Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin kiinnostaahan se seksikin. Jos seksi ei ala aika nopeasti kiinnostamaan, niin ei se ala missään vaiheessa.

Ei minulla liity mitään tuollaista ”vaikeasti tavoiteltava”-ajatusta tähän, vaan yksinkertaisesti koen seksin helposti sekoittavan tutustumista ja rauhallinen ystävä-pohjainen tutustuminen enempi mieleeni.

Miehestä tulee myös herkästi pelimies-vibat, jos se yrittää heti seksiä.

Se taas ei liity asiaan mitenkään, että kiinnostaako seksi, sillä sitä ei tarvitse silti harrastaa heti.

Eikä mielestäni kannata. Minua haluttaa kyllä seksiä päivittäin, mutta en halua sitä heti uuden ihmisen kanssa jos on aie tutustua.

Ap

Vierailija
15/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten ilman seksiä toiseen tutustuisi jotenkin paremmin tai "rauhassa". Mitä omia suhteitani mietin niin niihin ihmisiin on tutustunut paljon nopeammin syvemmin ja kaikin puolin paremmin joiden kanssa on myös suhde mennyt nopeasti intiimiksi.

Se pelkkä tapailu on helposti sellaista jutustelua ja vähän ulkokultaista omien hyvien puolien esittelyä joka tuntuu minusta vähän teinimeiningiltä. Istutaan kahvilla tai käydään hohtokeilaamassa jne. En itse koe tutustuvani siinä mitenkään kovin hyvin.

Just tämä. Ei se sänkyyn meno välttämättä pelkkää seksiä ole, vaan myös läheisyttä ja toisen hellimistä. Mielestäni oikeinkin hyvä tapa tutustua toiseen ihmiseen ja myös omiin tuntemuksiinsa toista ihmistä kohtaan.

-4

Vierailija
16/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai tarkoittaako ap niitä jotka ehdottavat ensimmäisellä tapaamisella jo seksiä? Tai lähtevät tapaamaan vai jos luvassa on seksiä? Näitä on Tinderissä paljon ja nehän nyt ei etsi suhdetta mutta kertovatkin sen kyllä aika suoraan.

Ei sillä ole juurikaan väliä, ehdottaako tai yrittääkö sitä ensimmäisellä, toisella vai kolmannella tapaamisella - yhtä nopeasti kaikki.

Ap

Vierailija
17/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menin illalla nopeasti. Väsytti niin valtavasti.

Vierailija
18/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla liity mitään tuollaista ”vaikeasti tavoiteltava”-ajatusta tähän, vaan yksinkertaisesti koen seksin helposti sekoittavan tutustumista ja rauhallinen ystävä-pohjainen tutustuminen enempi mieleeni.

Se taas ei liity asiaan mitenkään, että kiinnostaako seksi, sillä sitä ei tarvitse silti harrastaa heti.

Eikä mielestäni kannata. Minua haluttaa kyllä seksiä päivittäin, mutta en halua sitä heti uuden ihmisen kanssa jos on aie tutustua.

Ap

Tuosta tulee jotenkin sellainen kuva että sinusta ihmisessä on kaksi ihan irrallista puolta, se "oikea ihminen" ja sitten se seksipuoli. Tiedän että osa ihmisistä ajattelee jotenkin noin. Itse taas haluan nähdä ihmiset kokonaisuuksina jossa nämä puolet ovat erottamattomasti yhdessä. En siis koe tutustuvani ihmiseen kunnolla jos joku puoli hänestä jätetään kokonaan pois tai piiloon.

Vierailija
19/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en minäkään tapaa noita, jotka puhuvat kaksimielisiä jo siinä vaiheessa kun ei ole vielä edes tavattu. Ihan vaan siksi että ne ei etsi suhdetta vaan pelkkää seksiä. Mutta kyllä ajattelisin että parin kahvittelun jälkeen haluan jo tehdä lähempää tuttavuutta jonkun potentiaalisen kanssa. Itse nyt aika uusi koko tässä deittailussa, eikä vielä paljonkaan käytännön kokemusta, mutta tämä tuntuisi itsestäni luontevalta. Kahden tapaamisen jälkeen osaan kyllä sanoa jos ei kiinnosta ja jos kiinnostaa niin sama edetä.

Vierailija
20/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän sitä uusien ystävienkin kanssa tutustuu ja on hauskaa ensimmäisillä hengailukerroilla, ja siitä muuttuu vielä siistimmäksi kun tutustuu lisää?

En ymmärrä miksi miehen kanssa pitäisi hakea sen enempää jännitystä heti seksistä, päinvastoin en usko että olisi sopiva kumppani jos en viihtyisi sen seurassa ilman seksuaalista aspektia.

Minusta taas se, että mies on pyrkimässä heti housuihin on teinimeininkiä jos joku.

Ap