Suosittele rauhoittavaa jota saa ilman reseptiä
Ei kohta pää kestä enää. Jatkuvasti sydän hakkaa, rintaa puristaa ja ahdistaa. jopa kaupassa käyminen aiheuttaa huimausta ja pelkotiloja. Lääkäristä ei apua, tyrkyttävät vain RRSI-lääkkeitä joita en todellakaan halua syödä eikä niille ole mitään tarvettakaan.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi muuten pahentaa tuollaisia oireita, että sitä en suosittelisi.
SSRI-lääkkeissä on vähemmän sivuvaikutuksia kuin rauhoittavissa, eli jos tarve on pitkäaikainen, suosittelisin mieluummin niitä.
Reseptittä saa luotaistuotteita: mäkikuismaa tai valerianaa. Niistä voi olla tai olla olematta apua, kokeilemalla sen saa selville. Mäkikuismavalmisteet eivät sovi yhteen hormonaalisen ehkäisyn kanssa, se voi heikentää ehkäisyn tehoa ja rasittaa maksaa.
Ei toimi kumpikaan ehdottamistasi. Ja tuo, että SSRI-lääkkeissä olisi vähemmän sivuvaikutuksia on täyttä sontaa, anteeksi nyt vaan. Tarve ei ole pitkäaikainen enkä käytä hormonaalista ehkäisyä.
No, ehkä vain haen yksityiseltä Temestaa tai Diapameja, ne ainakin toimivat. Valitettavasti aikaa ei saa heti, täytyy siihen asti vaan kestää. Tai ostaa viinaa.
AP
Tarve ei ole pitkäaikainen? Mielenkiintoista, koska jos lääkäri määrää sulle SSRI-lääkkeitä, on täysin selvää, että käyttö katsotaan pidempiaikaiseksi.
https://www.terveyskirjasto.fi/lam00059
Hakeudu terapiaan hyvä ihminen.
Eihän aloittajalle ollut lääkäri määrännyt SSRI-lääkkeitä vaan tyrkyttänyt niitä, eikä ollut ottanut reseptiä vastaan. Miten käyttö on pitkäaikaista kun se on olematonta? Suomessa on noiden pskanappien kulutus kovassa nousussa, koska niitä määrätään jatkuvasti kaikille, kaikkiin vaivoihin. "Minulla on jalka murtunut" "No voi, ota tästä SSRI-resepti". Lääkärit saavat bonuksia ja lääkefirmat takovat rahaa. En minäkään suostuisi syömään.
-Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi muuten pahentaa tuollaisia oireita, että sitä en suosittelisi.
SSRI-lääkkeissä on vähemmän sivuvaikutuksia kuin rauhoittavissa, eli jos tarve on pitkäaikainen, suosittelisin mieluummin niitä.
Reseptittä saa luotaistuotteita: mäkikuismaa tai valerianaa. Niistä voi olla tai olla olematta apua, kokeilemalla sen saa selville. Mäkikuismavalmisteet eivät sovi yhteen hormonaalisen ehkäisyn kanssa, se voi heikentää ehkäisyn tehoa ja rasittaa maksaa.
Ei toimi kumpikaan ehdottamistasi. Ja tuo, että SSRI-lääkkeissä olisi vähemmän sivuvaikutuksia on täyttä sontaa, anteeksi nyt vaan. Tarve ei ole pitkäaikainen enkä käytä hormonaalista ehkäisyä.
No, ehkä vain haen yksityiseltä Temestaa tai Diapameja, ne ainakin toimivat. Valitettavasti aikaa ei saa heti, täytyy siihen asti vaan kestää. Tai ostaa viinaa.
AP
Nuo varmasti toimivat toisin kuin nuo huuhaa ehdotukset. Pamit vain on herkästi koukuttavia että niitä ei voi käyttää kuin vähän aikaa. Kannabista on turha kuvitella saavansa reseptillä ahdistukseen. Niissä osavaltioissa missä lääkekäyttö on laillista saisit sitä helposti. Se on tämä suomalainen käytäntö sellainen joka suosii kovempia aineita kuten bentsot.
Moni käyttänyt pameja vuosia, ilman annoksen kasvua tai muita ongelmia.
Lähde luontoon kävelylle ja jätä some ja hektisyys kotiin. Itsellä auttaa aina 5km kävely metsäpoluilla silloin kun jättää kuormitustekijät kotiin
Vierailija kirjoitti:
Energiakeskusmeditaatio, reiki, jooga, rukous (yhteys Jumalaan tuo rauhan) ja Reishi (Four Sigmatic brändiltä) tai KSM66.
Luontoyhteys eli metsässä kävely unohtui. Ahdistus on aina henkinen asia, eli panosta henkisiin aspekteihin elämässä. Ahdistus kertoo jostain, olet kadottanut sielullisen/ hengellisen tasapainon ja yhteyden. Luonnosta se löytyy helposti siis myös. Energiakeskusmeditaatio on sama kuin chakrameditaatio, tuo Possessa vaikuttanut kohuhypnotisoija Sami Minkkinen suosittelee sitä samaa. Monet tuollaiset ongelmat on luonteeltaan energeettisiä eli kun saat chakrat kuntoon, parantuminen alkaa henkisesti ja vaikuttaa fyysisesti myös.
Olen kokeillut kaikki. Ei mitään apua. Kastele naama kylmällä vedellä ja läpsi itseäs vähän naamalle tai hiero korvia. Ehkä se Vagus hermo vähän rentoutuis tai sitten ei.
Vedä yskänlääkettä, siinä on kodeiinia jos kolmiolääke. Mutta grammoittain sorbitolia, joten en tiedä miten paljon rentouttaa jos pakkia vääntää ja piereskelet ihan tuskassa.
Älä ainakaan hengitä syvään ja niin että rinta kohoaa. Silloin huimaa ja paniikkia tulee. Hengitä pallealla vain. Buteyko hengitys on yksi keino, mutta itse en jaksa teniikoita, keskityn vain että en hengitä liian syvään keuhkoihin, koska sitten pyörryttää koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi, toimii tosi hyvin.
Laukaisee ahdistuksen pidemmäksi aikaaMistä sitä saa?
Sonera ainakin tarjoaa pilvipalvelua edulliseen hintaan.
Good night :D kirjoitti:
Ite ainakin meen sekaisin ja nukahdan hyvin valerianalla. Ihan huumetta on kun ottaa valerianaa ja hyvän yön teetä. Kumma, että sitä hyvän yön teetä saa ihan ruokakaupasta, mutta kyllä pistää ainakin meikäläisen ihan sekaisin.
Mitä on tämän hyvän yön teen tarkka tuotenimi, että löytäisi?
Onko kukaan vielä suositellut saunaa? Kunnon löylyt
Jooga ja meditaatio, hae kirjastosta joku opas, joka ohjaa näiden saloihin.
Rauhallinen hengitysharjoitus, mielen tyhjennys, merituuli korvissa ja lämpö kehossa.
Jooga, 5-HTP, valeriaana, Rescue Remedy-tipat, tuhti B-vitamiinivalmiste, raikas vesi, kofeiini pois.
Vaihdoin kolmiolääkkeet näihin ja hyvin pelaa.
Paljon on toimimattomiakin keinoja tullut kokeiltua. Olemme kai aika yksilöllisiä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen ainakaan usko näitä kannabis juttuja! Itse olen aikoinaan polttanut paljonkin, ja se polttaminen laukaisi minulla moneen otteeseen todella pahan paniikkikohtauksen ja vainoharhaisuusoireita. Äläkä ainakaan osta miltään hämärätyypeiltä, kun et voi yhtään tietää millaista tavaraa saat. Jos kannabis olisi Suomessa laillista, niin olisi helppo ostaa ja valikoida korkean CBD:n ja matalan THC:n lajike, ja tietäisi että varmasti sellaista saa, niillä on rauhoittava vaikutus. Pimeillä markkinoilla kuitenkin suositaan korkean THC:n lajikkeita, koskaa niillä saa "hauskemmin" pään sekaisin. Ja ne on just niitä mitkä aiheuttaa herkille ihmisille paniikkikohtauksia ja paranoiaa. Itselleni puhkesi ihan vuosikausien paniikkihäiriö yhden väärän lajikkeen polttamisesta.
Itsekkin olen joskus polttanut paljon. Kasvatin kolme vuotta ja enimmillään paloi niin paljon että vain päivän ensimmäiset savut kolahti. Ikinä ei tullut mitään paniikkikohtauksia tai muitakaan haittoja. Oikeasti ainoa haitta oli tuomio kasvatuksesta, käytöstä ja hallussapidosta.
Se on typerää ettei cbd öljyä saa suomessa vaikkei se päihdytä. Sillä olisi rauhoittava vaikutus. Voi jopa auttaa univaikeuksiin. Siksi sitä olisin ostanut. Luontaistuoteliikkeessä myyjä kertoi etteivät saa lupaa myydä sitä. Suomalainen virkahenkilö kun osaa vain kieltää.
Olen ostanut Ruohonjuuri-kaupasta cbd-öljyä. Ja netissä on monta suomalaista verkkokauppaa, jotka sitä myyvät.
Vierailija kirjoitti:
Jooga, 5-HTP, valeriaana, Rescue Remedy-tipat, tuhti B-vitamiinivalmiste, raikas vesi, kofeiini pois.
Vaihdoin kolmiolääkkeet näihin ja hyvin pelaa.
Paljon on toimimattomiakin keinoja tullut kokeiltua. Olemme kai aika yksilöllisiä tässä.
Vahva B-vitamiini valmiste on ok - aamulla otettuna! Ei missään nimessä piristävää B-vitamiinitablettia illalla! Ja niitä _tosivahvoja_ jos syö päivittäin pitkän aikaa, voi saada neuropaattisia oireita ja sydämentykytystä. Ja uni ei tule yöllä, vaikka olisit ottanut vitamiinit aamulla heti herättyä.
Vierailija kirjoitti:
Pilvi, toimii tosi hyvin.
Laukaisee ahdistuksen pidemmäksi aikaa
tai sit laukaisee psykoosin joka on just päinvastainen vaikutus kuin mitä haettiin
Ei millään pahalla ap, mutta vastauksesi tämän ketjun ehdotuksiin ovat aika niheitä. Ymmärrän, että olet ehkä hermona tilanteesi vuoksi mutta en lähtisi hoitamaan selviä henkisen puolen ongelmia rauhoittavilla.
Kofeiini on yksi pahimmista ahdistuksen aiheuttajista. Mutta jos haluat ihan välttämättä juoda sitä niin eihän se ole pois kuin itseltäsi.
Samoin liikunta. Se on oikeasti paras lääke, koska se poistaa kehosta stressihormoneja ja auttaa hapenotossa. Mutta jos se ei nyt sulle sovi niin sinähän siitä vain kärsit.
Summa summarum: ei sinua mikään pilleri tule auttamaan, ellet auta itseäsi. Täällä on hyviä, pitkiä kommentteja siitä, että ahdistukseen on aina joku perimmäinen syy johon sinun tulisi päästä käsiksi sen sijaan, että peität oireet lääkkeillä - olkoonkin käyttö hyvin satunnaista kuvauksesi mukaan.
T. Olin joskus tuossa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen ainakaan usko näitä kannabis juttuja! Itse olen aikoinaan polttanut paljonkin, ja se polttaminen laukaisi minulla moneen otteeseen todella pahan paniikkikohtauksen ja vainoharhaisuusoireita. Äläkä ainakaan osta miltään hämärätyypeiltä, kun et voi yhtään tietää millaista tavaraa saat. Jos kannabis olisi Suomessa laillista, niin olisi helppo ostaa ja valikoida korkean CBD:n ja matalan THC:n lajike, ja tietäisi että varmasti sellaista saa, niillä on rauhoittava vaikutus. Pimeillä markkinoilla kuitenkin suositaan korkean THC:n lajikkeita, koskaa niillä saa "hauskemmin" pään sekaisin. Ja ne on just niitä mitkä aiheuttaa herkille ihmisille paniikkikohtauksia ja paranoiaa. Itselleni puhkesi ihan vuosikausien paniikkihäiriö yhden väärän lajikkeen polttamisesta.
Itsekkin olen joskus polttanut paljon. Kasvatin kolme vuotta ja enimmillään paloi niin paljon että vain päivän ensimmäiset savut kolahti. Ikinä ei tullut mitään paniikkikohtauksia tai muitakaan haittoja. Oikeasti ainoa haitta oli tuomio kasvatuksesta, käytöstä ja hallussapidosta.
Se on typerää ettei cbd öljyä saa suomessa vaikkei se päihdytä. Sillä olisi rauhoittava vaikutus. Voi jopa auttaa univaikeuksiin. Siksi sitä olisin ostanut. Luontaistuoteliikkeessä myyjä kertoi etteivät saa lupaa myydä sitä. Suomalainen virkahenkilö kun osaa vain kieltää.
Olen ostanut Ruohonjuuri-kaupasta cbd-öljyä. Ja netissä on monta suomalaista verkkokauppaa, jotka sitä myyvät.
Tuo cbd öljyn tilanne on todella epäselvä. Toisaalta sanotaan ettei sitä saa myydä. Sitten kuitenkin netin kautta voisi ostaa ihan suomalaisesta kaupasta. On kyllä mielestäni kallista. Puteli öljyä 5% 39 e, 10% 69 e ja vahvin 20% 99 euroa. Tekisi silti mieli testata jos siitä olisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla ap, mutta vastauksesi tämän ketjun ehdotuksiin ovat aika niheitä. Ymmärrän, että olet ehkä hermona tilanteesi vuoksi mutta en lähtisi hoitamaan selviä henkisen puolen ongelmia rauhoittavilla.
Kofeiini on yksi pahimmista ahdistuksen aiheuttajista. Mutta jos haluat ihan välttämättä juoda sitä niin eihän se ole pois kuin itseltäsi.
Samoin liikunta. Se on oikeasti paras lääke, koska se poistaa kehosta stressihormoneja ja auttaa hapenotossa. Mutta jos se ei nyt sulle sovi niin sinähän siitä vain kärsit.
Summa summarum: ei sinua mikään pilleri tule auttamaan, ellet auta itseäsi. Täällä on hyviä, pitkiä kommentteja siitä, että ahdistukseen on aina joku perimmäinen syy johon sinun tulisi päästä käsiksi sen sijaan, että peität oireet lääkkeillä - olkoonkin käyttö hyvin satunnaista kuvauksesi mukaan.
T. Olin joskus tuossa tilanteessa
Vai että kofeiini on yksi pahimmista ahdistuksen aiheuttajista,kaikkea valhetta ne jotkut kehtaavat väittääkkin.
Energiakeskusmeditaatio, reiki, jooga, rukous (yhteys Jumalaan tuo rauhan) ja Reishi (Four Sigmatic brändiltä) tai KSM66.