Onpa mukavaa kun piti tulla juuri nyt kipeäksi
Huomenna on vappubileet ja aion osallistua vaikka pää kainalossa ja jalka murtuneena.
Pikku kuume ei voi olla nyt esteenä hauskanpidolle.
Muuten olenkin ollut tähän asti terveenä tänä vuonna, ei minkäännäköstä flunssaa ole ollut vaivana. Mut kas kummaa, kun kerranki vois yhden päivän pitää hauskaa ni iskee pöpö.
Kommentit (17)
Muut juhlavieraat kiittävät etukäteen kusipäisyydestäsi.
Mulla meni vappusuunnitelmat ihan uusiksi kun mies on nyt kuumeessa. Kaveripariskunnasta, jonka kanssa vappua piti viettää, mies ei lähde ellei minun mieheni lähde. Nyt kaveri sitten peruutti kokonaan.
V i t tu, ja viime vuonna mies oli myös kipeänä juuri vapun. Jeesus mikä tuuri.
Paranemisia, ap.
Vierailija kirjoitti:
Muut juhlavieraat kiittävät etukäteen kusipäisyydestäsi.
No eipä kestä! Kävin jo aamulla tartuttamassa työkkärin tädin 😇 Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vappusuunnitelmat ihan uusiksi kun mies on nyt kuumeessa. Kaveripariskunnasta, jonka kanssa vappua piti viettää, mies ei lähde ellei minun mieheni lähde. Nyt kaveri sitten peruutti kokonaan.
V i t tu, ja viime vuonna mies oli myös kipeänä juuri vapun. Jeesus mikä tuuri.
Paranemisia, ap.
No nyt on kyllä teillä ollut todella tuuria 🤣
Ei muutaku purkillinen särkylääkkeitä naamaan ja simaa päälle.
Juot pelkkää tiukkaa niin pikku kuumetta ei enää huomaa.
Saa olla kyllä hyvin yksinkertainen idiootti, joka lähtee vappubileisiin kuumeisena rasittamaan itseään ja tartuttamaan muita.
Vaan sitäpä se on kun minä ja mun napa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl oot sairas
No jep sairaspa hyvinkin. Mutta kyllä siitä paranee.
Miksi vappu, joka muistuttaa lähinnä lastensynttäreitä, voi olla noin tärkeä? Ilmapalloja ym. saa koska vaan laiteltua, kuohuvaa juotua, munkkeja syötyä ja poliittisia puheita kuuneltua. Vaikka se lakki päässä.
Muutenkaan en tajua, miksi jotain sellaista opintoa korotetaan näin paljon, mikä ei edes valmista mihinkään eli ylioppilaaksi pääsyä. Varsinkin jos siitä on jo aikaakin ja on jo jonkun ammatinkin jo opiskellut. Sillti juhlivat edelleen jotain saavuttamaansa välietappia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vappu, joka muistuttaa lähinnä lastensynttäreitä, voi olla noin tärkeä? Ilmapalloja ym. saa koska vaan laiteltua, kuohuvaa juotua, munkkeja syötyä ja poliittisia puheita kuuneltua. Vaikka se lakki päässä.
Muutenkaan en tajua, miksi jotain sellaista opintoa korotetaan näin paljon, mikä ei edes valmista mihinkään eli ylioppilaaksi pääsyä. Varsinkin jos siitä on jo aikaakin ja on jo jonkun ammatinkin jo opiskellut. Sillti juhlivat edelleen jotain saavuttamaansa välietappia.
Koska oon menossa kuuntelee hyviä bändejä. Ilmanen tapahtuma. Tottakai meen. Enkä nyt typerän kuumeen takia jää lojumaan sängyn pohjalle.
Ehdin makaamaan kyllä sitten vapun jälkeenkin.
Särkylääkettä vaan niin hyvä tulee.
Minusta ei olisi mukavaa, mutta jokainen nauttii ja riemuitsee eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei olisi mukavaa, mutta jokainen nauttii ja riemuitsee eri asioista.
Jos yrittää ajatella positiivisemmin niin vituttaa vähemmän.
NOLLA KAUTTA VIIS
NOLLA KAUTTA VIIS
NOLLA KAUTTA VIIS
Huonot geenit tai/ja huono ruokavalio.