Epävarmuus netin takia
Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään?
Kommentit (205)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:41"]
Miten naiset voivat näin kovin puolustella omaa nettikäyttäytymistään?
Kun täällä joku mies kysyy vaikka pituudestaan, haukutaan välillä aika rumastikin. Puutarhatontuksi yms.
[/quote]
Voitte miinustaa, mutta palatkaa niihin ketjuihin tarkistamaan asia.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:41"]
Miten naiset voivat näin kovin puolustella omaa nettikäyttäytymistään?
Kun täällä joku mies kysyy vaikka pituudestaan, haukutaan välillä aika rumastikin. Puutarhatontuksi yms.
[/quote]
Minä en ole haukkunut ketään, joten ei ole tarvetta puolustellakaan mitään.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:44"]
Voi hyvät siskot! Älkää nyt miettikö, miten voitte täyttää miesten mieltymykset, vaan mitä itse haluatte, ja ottakaa se! Rohkeutta elämään ja itsensä hyväksyntää. Jos, ei jollekin kelpaa, niin toiselle sopii. Ei itsetunto voi pakeista olla kiinni! Kukaan ei kelpaa kaikille, ja miksi edes pitäisi?
[/quote]
Ei olekaan pakeista kiinni, enhän ole koskaan saanut pakkeja, kun en ole yrittänytkään. Mutta ei siinä mennä ja oteta, kun ei uskalla edes vilkaista keneenkään mieheen, ettei mies tulisi nettiin vinkumaan, että joku tavis kehtasi katsoa häntä.
En minäkään uskalla yrittää naisia, koska minulla ei ole hienoa autoa enkä ole johtaja.
Että kyllä av vaikuttaa negatiivisesti täällä käyviin miehiinkin - samassa veneessä ollaan :D
Jonkun pitäisi perustaa palvelu, jonka kautta tavalliset ihmiset - ja toisista tavallisista pitävät - voisivat tutustua toisiinsa. Kun ilmeisesti on vaikeaa tietää ketkä saattaisivat pitää tavallisesta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:45"]Ainoa kerta, kun minua on kukaan yrittänyt oli muutama vuosi sitten yksi työkaveri. Näin jälkeen ajateltuna hän ehkä saattoi olla aidosti kiinnostunut ja kaikki muutkin sanoi silloin niin, mutta minun päässäni pyöri vain netissä luetut kommentit kaikista vioistani ja ajattelin, että hän vain vitsinä yrittää minua tai ei ole huomannut vikojani vielä ja etten koskaan voisi seurustella kenenkään kanssa. Hän sitten luovutti ja meni jokin aika sitten naimisiin naisen kanssa, joka ei ainakaan ole mitenkään huimasti upeampi kuin minä. En silti kadu, vaikka hänestä olisinkin tykännyt, olisin kuollut stressiin yrittäessäni peitellä vikojani ja miellyttää häntä. Pidän itseäni aivan liian huonona kelvatakseni kenellekään, mutta en osaa itsekään sanoa, onko se oikeasti totta vai johtuuko vain netin vaikutuksesta. Lopputulos tietysti on sama. Mutta koska tuo mies on ainoa, joka koskaan on minua yrittänyt, voi olla, että oikeasti olen liian huono kelvatakseni. Sen ainakin tiedän, että netissä esitettyjä vaatimuksia en koskaan voisi täyttää.
[/quote]
Sun ajattelusi on sairasta tyttöparka. Mieti todella, miksi sinun pitäisi miellyttää jotain pakonomaisesti? Mitä sitten, jos et kelpaakaan? Ei maailma siihen romahda! Sitä sattuu kaikille, elämä jatkuu! Mene juttelemaan psykologille, sun pitää saada solmuja auki. Tsemppiä
Täällä ainakin on sellainen mies, joka ei etsi täydellistä naista, koska en itsekään sellainen ole.
Teillä on heikko itsetunto. Tosin ei ole teille netin ulkopuoleltakaan paria löytynyt?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:28"]Kannattaa pysyä poissa palstoilta, jos ei voi antaa näiden juttujen mennä toisesta korvasta ulos. Ja kannattaa tutustua niihin miehiin tosielämässä. Ei tällä palstalla pyörivien teinipoikien kautta.
[/quote]
Tulin myös kirjoittamaan tätä. Täällä saa aivan kammottavan kuvan ihmisistä, sekä naisista että miehistä. Tutustukaa oikeassa elämässä vastakkaiseen sukupuoleen ihan vaan kavereina, ja huomaatte että he ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin tekin. Tämä av-palstan (ja netin yleisimminkin) vastakkainasettelu on ihan kammottavaa. Me ollaan ihmisiä kaikki, suurin osa miehistä ja naisista on ihania ja haaveilee normaalista kumppanista. Pieni osa kaikista ihmisistä on häiriintyneitä, ja he taitavat tukkia netin älyttömyyksillään.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:44"]
Kamoon,
ajattele meitä miehiä. Jos jättäisimme yrittämättä naisia sen vuoksi mitä naiset sanovat, lajimme olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.
[/quote]
Nyrkkisääntö ei-itsevarmoille, vaatimattoman näköisille miehille on, että kun yrittää tosissaan sataa naista niin yhdeltä saa pillua.
Itselläni tuo on merkittävästi parempi... ehkä 1:10. Se on tavismiehelle hyvä. Osin tuohon vaikuttaa se, että minulla on mieheksi melko hyvä kyky lukea toisia ihmisiä ja valikoin iskuyritysten kohteet melko tarkkaan esim. silmäpelin perusteella enkä syöksy joka toisen vastaantulevan kimppuun.
Asettaako tämä naisten ongelmia yhtään oikeisiin mittasuhteisiin? Montaako miestä ap esim. on yrittänyt liehitellä? Edes "naiskeinoin" eli parkkeeraamalla viereen, katselemalla ja hymyilemällä jne.
[/quote]
Kiteytit aika hyvin eron miesten ja naisten välillä, miehet etsii pillua, naiset parisuhdetta johon kuuluu myös seksi yhtenä osana, näin karkeasti jakaen. Minä haluan olla miehelle muutakin kuin pelkkä reikä, mutta en tiedä onko sellaista miestä missään.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:45"]Ainoa kerta, kun minua on kukaan yrittänyt oli muutama vuosi sitten yksi työkaveri. Näin jälkeen ajateltuna hän ehkä saattoi olla aidosti kiinnostunut ja kaikki muutkin sanoi silloin niin, mutta minun päässäni pyöri vain netissä luetut kommentit kaikista vioistani ja ajattelin, että hän vain vitsinä yrittää minua tai ei ole huomannut vikojani vielä ja etten koskaan voisi seurustella kenenkään kanssa. Hän sitten luovutti ja meni jokin aika sitten naimisiin naisen kanssa, joka ei ainakaan ole mitenkään huimasti upeampi kuin minä. En silti kadu, vaikka hänestä olisinkin tykännyt, olisin kuollut stressiin yrittäessäni peitellä vikojani ja miellyttää häntä. Pidän itseäni aivan liian huonona kelvatakseni kenellekään, mutta en osaa itsekään sanoa, onko se oikeasti totta vai johtuuko vain netin vaikutuksesta. Lopputulos tietysti on sama. Mutta koska tuo mies on ainoa, joka koskaan on minua yrittänyt, voi olla, että oikeasti olen liian huono kelvatakseni. Sen ainakin tiedän, että netissä esitettyjä vaatimuksia en koskaan voisi täyttää. [/quote] Sun ajattelusi on sairasta tyttöparka. Mieti todella, miksi sinun pitäisi miellyttää jotain pakonomaisesti? Mitä sitten, jos et kelpaakaan? Ei maailma siihen romahda! Sitä sattuu kaikille, elämä jatkuu! Mene juttelemaan psykologille, sun pitää saada solmuja auki. Tsemppiä
[/quote]
En oikein tiedä... Kai pelkään, että rakastaisin miestä, mutta hän hylkäisi kuitenkin, koska en ole tarpeeksi hyvä. Mutta en aio koskaan edes yrittää seurustella, joten ei tässä nyt mitään hätää ole. Teki vain mieli kertoa. :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:49"]
En minäkään uskalla yrittää naisia, koska minulla ei ole hienoa autoa enkä ole johtaja.
Että kyllä av vaikuttaa negatiivisesti täällä käyviin miehiinkin - samassa veneessä ollaan :D
Jonkun pitäisi perustaa palvelu, jonka kautta tavalliset ihmiset - ja toisista tavallisista pitävät - voisivat tutustua toisiinsa. Kun ilmeisesti on vaikeaa tietää ketkä saattaisivat pitää tavallisesta.
[/quote]
Joo, mutta naiset ei oikeasti välitä tuollaisesta. Teoriassa toki varakas mies on hyvä asia, mutta sitten yhtenä päivänä joku tavis kävelee elämään ja nainen on ihan myyty. Miehet ja naiset on tässä asiassa erilaisia, joten miehillä ei ole syytä olla epävarmoja.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:51"]
Teillä on heikko itsetunto. Tosin ei ole teille netin ulkopuoleltakaan paria löytynyt?
[/quote]
Ei kai sitä voi oikein löytyä, jos ei edes uskalla yrittää.
Jokainen nainen joka menee ravintolaan voi pariutua tekemättä itse yhtään lähestymistä
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:07"]
Jokainen nainen joka menee ravintolaan voi pariutua tekemättä itse yhtään lähestymistä
[/quote]
Juu. Miesten mielikuvituksessa. Oikeassa elämässä se on vähän toinen juttu.
Kyllä täällä miehistäkin välillä törkeyksiä kirjoitellaan ja toisista naisista. Esim. pienimunaisista ja lyhyistä miehistä on törkeää juttua välillä. Vartaloiden arvostelu on karmeaa luettavaa: haukutuksi tulet niin laihduudesta kuin lihavuudestakin, isoista/pienistä rinnoista jne. Samoin hygieniaa koskevat asiat; musta on tullut palstan myötä pakkomielteinen sen suhteen, etten esim. haise pahalta.
Mäkin olen välillä ollut tosi epävarma miesten suhteen netin takia, mutta oma mieheni ja kaverinsa ovat kaikki ns. hyviä, fiksuja miehiä, jotka suhteissa ihan normaalien naisten kanssa... Pieni äänekäs ryhmä täällä meuhkaa ja valittaa.
[/quote]
Minä olen käynyt ravintolassa/baarissa/vastaavassa ainakin sata kertaa elämäni aikana. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:26"]
[/quote]
Minä olen käynyt ravintolassa/baarissa/vastaavassa ainakin sata kertaa elämäni aikana. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt.
[/quote]
Varianssia. Sata reissua on aika vähän. Kestäisitkö jos sata miestä torjuisi?
Mä olen ihan tavisnainen, normaalipainoinen ja perusnätti, mutta kuitenkin erittäin kaukana mistään Hollywood-kaunottaresta ja sain juuri lyhyen ajan sisällä kaksi iskuyritystä (kummassakin tilanteessa päädyin sattumalta keskustelemaan tuntemattoman kanssa ja keskustelun päätteeksi tuli kahvittelukutsu, nämä tapaukset siis julkisella paikalla selvinpäin ja päiväsaikaan). Kumpikin näistä miehistä oli fiksun ja tavallisen oloisia tyyppejä, kaukana mistään pelimiehestä. Jos en seurustelisi niin olisin varmasti lähtenytkin kahville. Omaa miestä olen pitänyt vaan ns. ihanana poikkeustapauksena, mutta nämä tyypit palautti uskoni koko mieskuntaan :). Puuttuvia piirteitä kompensoi parhaiten ystävällisellä hymyllä.
Paras keino itseluottamuksen kasvattamiseen:
1) Minimoi sometoiminta
2) Välttele keskustelupalstoja ja uutisten kommenttiosioita kuin ruttoa
3) Pidättäydy kokonaan lukemasta viihdeuutisia (pääasiassahan ne nykyään kertovat jonkun x-julkkiksen reidenvilautuksesta)
4) Liiku, mieluiten luonnossa, itseluottamus ei kasva kuntosalin pukuhuoneessa täydellisten fitnesspimujen keskellä.
5) Säteile positiivista energiaa ympärillesi.
Ainoa kerta, kun minua on kukaan yrittänyt oli muutama vuosi sitten yksi työkaveri. Näin jälkeen ajateltuna hän ehkä saattoi olla aidosti kiinnostunut ja kaikki muutkin sanoi silloin niin, mutta minun päässäni pyöri vain netissä luetut kommentit kaikista vioistani ja ajattelin, että hän vain vitsinä yrittää minua tai ei ole huomannut vikojani vielä ja etten koskaan voisi seurustella kenenkään kanssa. Hän sitten luovutti ja meni jokin aika sitten naimisiin naisen kanssa, joka ei ainakaan ole mitenkään huimasti upeampi kuin minä. En silti kadu, vaikka hänestä olisinkin tykännyt, olisin kuollut stressiin yrittäessäni peitellä vikojani ja miellyttää häntä. Pidän itseäni aivan liian huonona kelvatakseni kenellekään, mutta en osaa itsekään sanoa, onko se oikeasti totta vai johtuuko vain netin vaikutuksesta. Lopputulos tietysti on sama. Mutta koska tuo mies on ainoa, joka koskaan on minua yrittänyt, voi olla, että oikeasti olen liian huono kelvatakseni. Sen ainakin tiedän, että netissä esitettyjä vaatimuksia en koskaan voisi täyttää.