Epävarmuus netin takia
Kuinka paljon netti on aiheuttanut teille muille epävarmuutta? Itse olin ujo ja huonoitsetuntoinen alunperinkin, joten kun tutustuin netissä siihen, mitä miehet täällä kirjoittaa naisista, en koskaan uskaltautunut edes treffeille kenenkään kanssa, koska minussa oli niin monta sellaista vikaa, jonka miehet netissä julistaa tekevän naisen pariutumiskelvottomaksi. En ole koskaan edes harrastanut seksiä, koska pelkäsin, etten olisi tarpeeksi tiukka ja etten tuntuisi hyvältä miehestä. Ymmärrän, että olen varmasti äärimmäinen tapaus, mutta eikö muut naiset tule yhtään epävarmoiksi näistä jutuista? Jos luet satakin kommettia siitä, että riippuvat rinnat ovat vastenmieliset ja sinulla on riippuvat rinnat, niin eikö se vaikuta yhtään?
Kommentit (205)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:44"]
Kamoon,
ajattele meitä miehiä. Jos jättäisimme yrittämättä naisia sen vuoksi mitä naiset sanovat, lajimme olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.
[/quote]
Nyrkkisääntö ei-itsevarmoille, vaatimattoman näköisille miehille on, että kun yrittää tosissaan sataa naista niin yhdeltä saa pillua.
Itselläni tuo on merkittävästi parempi... ehkä 1:10. Se on tavismiehelle hyvä. Osin tuohon vaikuttaa se, että minulla on mieheksi melko hyvä kyky lukea toisia ihmisiä ja valikoin iskuyritysten kohteet melko tarkkaan esim. silmäpelin perusteella enkä syöksy joka toisen vastaantulevan kimppuun.
Asettaako tämä naisten ongelmia yhtään oikeisiin mittasuhteisiin? Montaako miestä ap esim. on yrittänyt liehitellä? Edes "naiskeinoin" eli parkkeeraamalla viereen, katselemalla ja hymyilemällä jne.
[/quote]
Sinä olet nyt täysin ja täsmälleen väärässä ja tämä on sellainen asia, jota miehet ei ymmärrä. Se, että mies menee baariin ja yrittää liukuhihnalta niin montaa naista kuin ehtii, kertoo kaikille niille naisille, että mies haluaa vain hyödykkeen nimeltä nainen, ihan sama kenet. Hyvin harvalla naisella on niin heikko itsetunto, että lähtee tuollaisen miehen matkaan. Siksi yksi aito yritys sellaisen naisen suuntaan, joka todella kiinnostaa, on paljon todennäköisempi onnistumaan.
Kuten selitin aloituksessa, koska olette tehneet selväksi, että meidän tavisnaisten pitäisi tappaa itsemme, koska olemme miehistä niin vastenmielisiä, olen sisäistänyt asian ja yritän parhaani mukaan pysyä kaukana miehistä. Työtilanteet poislukien, en koskaan edes katso ketään miestä, saati sitten puhu hänelle.
Sitä ei ikinä tiedä kuka siellä kirjoittelee, joku 13v. poika latelee vaikka mielipiteitään muka aikuisena miehenä. Ei hetkauta ainakaan niin kauaa jos en tiedä kuka/keitä kirjoittajat todellisuudessa ovat.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:09"]
Täällä kaikissa ketjuissa toistuu naisten puolelta seuraavanlaiset toiveet miesten suhteen: kiltti, hauska, raitis, uskollinen, elättää itsensä, normaalipainoinen. Miesten toiveissa naisista toistuu: Isot rinnat,iso kiinteä takapuoli, kapea vyötärö, tiukka vatsa, pitkä tukka, kaikki karvat ajeltu, korkeasti koulutettu, haluaa tehdä kaikki kotityöt, aina valmis seksiin, antaa luvan käydä vieraissa mutta ei itse koskaan käy, neitsyt, antaa anaalia. Minussa noista on aika olennainen ero. Olen tosin miettinyt tämän palstan ikäjakaumaakin, keski-ikäiset koulutetut miehet taitavat olla aina pieni vähemmistö
[/quote]
Tämä osuu ihan naulan kantaan! Mutta ilmeisesti miehet sitten ei näe tuossa mitään vikaa, vai?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:21"]
Sitä ei ikinä tiedä kuka siellä kirjoittelee, joku 13v. poika latelee vaikka mielipiteitään muka aikuisena miehenä. Ei hetkauta ainakaan niin kauaa jos en tiedä kuka/keitä kirjoittajat todellisuudessa ovat.
[/quote]
Niin, tuo on kyllä totta. Mutta silti uskoisin, että nämä on sellaisia 30-40 -vuotiaita pääosin. Ihan siksi, että teinit ei vielä ole noin katkeroituneita.
Täällä kaikissa ketjuissa toistuu naisten puolelta seuraavanlaiset toiveet miesten suhteen: kiltti, hauska, raitis, uskollinen, elättää itsensä, normaalipainoinen. Miesten toiveissa naisista toistuu: Isot rinnat,iso kiinteä takapuoli, kapea vyötärö, tiukka vatsa, pitkä tukka, kaikki karvat ajeltu, korkeasti koulutettu, haluaa tehdä kaikki kotityöt, aina valmis seksiin, antaa luvan käydä vieraissa mutta ei itse koskaan käy, neitsyt, antaa anaalia. Minussa noista on aika olennainen ero. Olen tosin miettinyt tämän palstan ikäjakaumaakin, keski-ikäiset koulutetut miehet taitavat olla aina pieni vähemmistö
[/quote]
Hei haloo, yksikään fiksu mies ei täällä käy.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:15"]
Nyrkkisääntö ei-itsevarmoille, vaatimattoman näköisille miehille on, että kun yrittää tosissaan sataa naista niin yhdeltä saa pillua.
Itselläni tuo on merkittävästi parempi... ehkä 1:10. Se on tavismiehelle hyvä. Osin tuohon vaikuttaa se, että minulla on mieheksi melko hyvä kyky lukea toisia ihmisiä ja valikoin iskuyritysten kohteet melko tarkkaan esim. silmäpelin perusteella enkä syöksy joka toisen vastaantulevan kimppuun.
Asettaako tämä naisten ongelmia yhtään oikeisiin mittasuhteisiin? Montaako miestä ap esim. on yrittänyt liehitellä? Edes "naiskeinoin" eli parkkeeraamalla viereen, katselemalla ja hymyilemällä jne.
[/quote]
Ei lievitä. Mies olisi mieluummin ottanut ne 99 muuta huoneessa olijaa mutta kun niitä ei saanut niin mä kelpaan yhdeksi yöksi.
-2
Kannattaa pysyä poissa palstoilta, jos ei voi antaa näiden juttujen mennä toisesta korvasta ulos. Ja kannattaa tutustua niihin miehiin tosielämässä. Ei tällä palstalla pyörivien teinipoikien kautta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Hei haloo, yksikään fiksu mies ei täällä käy.
[/quote]
Ehkä... Vai vain toiveajattelua? :(
Minäkin olen tullut siihen tulokseen, että parempi olla yksin. En vaan voi täyttää kaikkia noita vaatimuksia, ja en halua tulla petetyksi. Sekin vaikuttaa olevan harmillisen yleistä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Niin, tuo on kyllä totta. Mutta silti uskoisin, että nämä on sellaisia 30-40 -vuotiaita pääosin. Ihan siksi, että teinit ei vielä ole noin katkeroituneita.
[/quote]
Joo eivät teinit varmaan katkeroituneita ole, mutta tykkäävät provosoida.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:28"]
Kannattaa pysyä poissa palstoilta, jos ei voi antaa näiden juttujen mennä toisesta korvasta ulos. Ja kannattaa tutustua niihin miehiin tosielämässä. Ei tällä palstalla pyörivien teinipoikien kautta.
[/quote]
Järkeväähän tuo olisi, mutta ainakin minun kannalta myöhäistä. Mutta ei nämä kyllä huonoitsetuntoiselle mitenkään hyvää tee, siinä olet oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:29"]
Minäkin olen tullut siihen tulokseen, että parempi olla yksin. En vaan voi täyttää kaikkia noita vaatimuksia, ja en halua tulla petetyksi. Sekin vaikuttaa olevan harmillisen yleistä.
[/quote]
Niin, sehän siinä on, että kun ei vain voi muuttaa itseään niin paljon, vaikka haluaisikin. Olisi se toki kiva olla täydellinen, mutta minkäs teet. :/
Voi ei :( Oletteko ihan tosissanne? Surullista että jotkut oikeasti luulevat miesten vaatimusten olevan tuollaisia.
Epävarmat naiset miettii epävarmojen miesten toiveita? Elämä on muuta kuin netti. Ja mukavat miehet (ja naiset) ei tule kotoa hakemaan.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:32"]
Voi ei :( Oletteko ihan tosissanne? Surullista että jotkut oikeasti luulevat miesten vaatimusten olevan tuollaisia.
[/quote]
Olen minä ainakin ihan tosissani. Oikeista miehistä en tiedä, koska en uskalla edes puhua heille, mutta nuo ovat miesten kertomat vaatimukset netissä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:33"]
Epävarmat naiset miettii epävarmojen miesten toiveita? Elämä on muuta kuin netti. Ja mukavat miehet (ja naiset) ei tule kotoa hakemaan.
[/quote]
Kai tänne nyt muutkin kirjoittaa kuin epävarmat.
Niin pitää nyt vielä sanoa, etten tosiaan ole mikään menetys mieskunnalle, ettekä jää mistään paitsi, kun minä pysyn kotonani, mutta mitä jos yhdellä niistä harvoista täydellisistäkin naisista on huono itsetunto ja pelotatte hänetkin?!
Miten naiset voivat näin kovin puolustella omaa nettikäyttäytymistään?
Kun täällä joku mies kysyy vaikka pituudestaan, haukutaan välillä aika rumastikin. Puutarhatontuksi yms.
Voi hyvät siskot! Älkää nyt miettikö, miten voitte täyttää miesten mieltymykset, vaan mitä itse haluatte, ja ottakaa se! Rohkeutta elämään ja itsensä hyväksyntää. Jos, ei jollekin kelpaa, niin toiselle sopii. Ei itsetunto voi pakeista olla kiinni! Kukaan ei kelpaa kaikille, ja miksi edes pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:13"]Olen miettinyt, että olikohan tämä haukkuminen miesten "ovela" keino saada naiset antamaan helpommin huonoillekin miehille, mutta se meni pieleen ja tekikin naiset vain epävarmemmiksi ja sitä kautta vaikeammiksi saada. Vai ihanko aidosti miehillä on noin valtavat vaatimukset naisten suhteen??? Koska ihan realistisesti, hyvin harva ihminen on täydellinen.
Toisaalta syy voi olla sekin, että kun miehethän ei ihastu/rakastu, niin siksi heillä on niin kovat vaatimukset naisille, koska he valitsevat täysin objektiivisesti. Ja jos tekee valinnan täysin järjellä, niin ei kai silloin mihinkään tavikseen kannatakaan tyytyä ja jos sitten tyytyy, niin sitä tavista on helppo pilkata netissä, kun ei ole mitään tunnesidettä häneen.
Lopputulos on kuitenkin se, että tavallisen naisen ei kannata pariutua, vaikka jonkun saisikin.
[/quote]
Tähän pätee ajaton viisaus, jonka jokainen suomalainen oppii alle 5-vuotiaana: "Joka toista haukkuu, sen oma napa paukkuu." Eli tietenkin netissä meteliä naisten huonosta tasosta pitävät ne miehet, jotka ovat epävarmoja itsestään eivätkä pysty täyttämään oman ihannemiehensä saappaita. Näistä tasokkaammista miehistä he sitten puhuvat halveksuvasti ja haukkuvat kaikki naiset jotka lähtevät sellaisen "pelimiehen" matkaan.