Ostan kaiken ruokani Stockmannin herkusta.
En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta.
Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]
Mistä ostavat ruokansa ne, jotka eivät koskaan poistu Bulevardin pohjoispuolelle?
[/quote]
Anton&Antonista punavuoresta
No provohan tämä oli, mut lähdetään leikkii. Mä ostan kaiken ruokani sittarista. Valtavat valikoimat kaikkea ja hinnat menee pohjista korkeuksiin, mut en välitä koska jos siinä lukee pirkka se kelpaa minulle. Aina olen saanut hyvää palvelua ja autolla helppo mennä ja tulla. Mä oon aina pitäny stokkaa vanhusten siwana.
Minäpä käynkin Lidlissä! Suosittelen ap:llekin
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:17"]Mä ostan kaiken ruokani luomuna tai biodynaamisena suoraan tiloilta. Toivottavasti pystyn jatkossakin toimimaan näin mahdollisimman paljon.
t: opiskelija
[/quote]Samoin täällä :) Onneksi on töitä, eikä tarvitse valittaa ainaisesta "köyhyydestä"
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:39"]
En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta. Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(
[/quote]
Kuinka paljon rahaa miehelläsi on?
Mistä ostavat ruokansa ne, jotka eivät koskaan poistu Bulevardin pohjoispuolelle?
[/quote]
Surkeista pikku-Alepoista yms.
Ostaisin jos se olisi lähempänä. Stockan herkku on paras. Voisin pyöriä siellä tuntikausia ja tutkia valikoimaa.
Minä kasvatan ruokani suurimmaksi osaksi itse.. täydennän lähitilojen tuotteilla ja metsästämällä..
Kulukekaa te vaan herkussa :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:37"]
Ostaisin jos se olisi lähempänä. Stockan herkku on paras. Voisin pyöriä siellä tuntikausia ja tutkia valikoimaa.
[/quote]No mitä niin ihmeellistä siellä on, että pikku marketissa nyt ihan monta tuntia jaksais pyöriä ja ihmetellä hyllyjä? Johan se henkilökuntakin pitäis sua vähän höynähtäneenä kylähulluna jos siellä pyörit ku puolukka pil..
Itsekin ostan usein sieltä, jos olen kaupungilla asioilla. En kyllä ymmärrä niitäkään ihmisiä, jotka käy Cittareissa.. Tai ymmärrän, mutta itselle paras on tuo lähikauppa (k-market) Ok-valikoima, 200m kauppaan, ei tungosta, tiedän missä tuotteet sijaitsee, en ole kulinaristi ruuan suhteen.
Siellä oli myynnissä eldoradoa...
Voisit jakaa niitä rahojas köyhemmillekin, mielellään kävisin itsekin vain siellä mutta ainoa mihin on varaa on Lidl
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:26"]
[/quote]
Anton&Antonista punavuoresta
[/quote]
Ei Punavuoressa ole A&A:ta!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:39"]En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta.
Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(
[/quote]
Reppana. Eikö ole rahaa halliin? ;)
Olipas tästä tullut keskustelua! Ju, ei mulla suoraan sanottuna ole varaa halliin, kävisin enemmän jos olisi. Cittari on myös itselleni liian kallis, kävin pari viikkoa sitten tilanteen pakosta ja olin järkyttynyt hinnoista (tosin se on myös Keskoboikotti joten senkään takia en käy). Stokkalla on vaan niin mielettömän edullinen se tuoretiski, päätän aina mitä syön sillä perusteella mikä viikon tarjous on. Hetki sitten oli sisäpaistia 11,90/kg, tein liha-punajuuri pataa jota syötiin monta päivää. Samoin lohta usein todella edullisesti, ja kanan paistileikkeet pysyvästi 7,90/kg, niitä syödään meillä paljon. Stokka on ruokakauppana edullinen, sitä ei vaan tiedetä kun sinne ei uskalleta mennä.
En siis todellakaan rikas ole :)) Kadehdin teitä hallissa shoppaajat!
Niin ja Lidliä käytän kyllä myös joskus, se on stokkan jälkeen kakkoskauppa. Siellä vaan on esimerkiksi kesäkurpitsa kalliimpaa kuin Stokkalla, ja muuten mennään aika samoissa hinnoissa. Stokkalla esim luomumunat 2,50/pkt tarjouksesta, joka on niin usein voimassa että melkein normihinta tuo. Ja Lidlin lihojen/kalojen laatu ei riitä mulle.
Taas ap :))
Eikä ollut provo, mutta hauskaa että näinkin kiivasta keskustelua saatu aikaiseksi, ja hassua nuo profiloinnit sillä perusteella että käyttää stokkaa :)
Itseasiassa minä kävin viikottain keskustan Herkussa ruokaostoksilla silloin kun asuin vielä Helsingissä. Matkaa oli idästä reippaasti, mutta Herkku on tosiaan Ruokakauppa isolla R-kirjaimella ja palvelu pelaa!
Ostin ihan peruselintarvikkeita, joskus erikoisempiakin juttuja. Ankkaa valmistin ensimmäisen kerran sen ansiosta, kun Herkussa oli edullisia ankan rintapaloja tarjouksessa. Mielestäni väitteet kys. kaupan kalleudesta eivät pidä kokonaan paikkaansa. Kyllä sieltä sai jotain juttuja jopa edullisemmin kuin perusmarketista, esim. kotimainen kirjolohi ja paistijauheliha olivat edullisempia. Myös juustoissa usein hyviä tarjouksessa, ja lapsiperhe syö ihan hyvin jotain goudaa tms. mietoa.
Niin minäkin tein, kun parikymppisenä asuin ja olin töissä Helsingin keskustassa. Nyt kun on satsattu isoon kivitaloon 10 km päässä keskustasta, en suinkaan jaksa ajella edestakaisin ostosten perässä. Käymme suuremmassa supermarketissa n. kerran viikossa ja muuten ostoksia täydennetään milloin missäkin. Ostan myös aina paremmat kalat hallista ja tuen paikallisia luomuyrittäjiä.