Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan kaiken ruokani Stockmannin herkusta.

Vierailija
24.02.2015 |

En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta.
Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:39"]

En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta. Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(

[/quote]

Niin ostan minäkin. Ihan koska se on lähikauppa (terveys on niin huonossa kunnossa, etten pysty ja jaksa käydä kaupassa kauempana), valikoima on laaja jne. Edullinen se ei kyllä minusta ole.

Vierailija
2/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:44"]

Niin minäkin. En jaksa juosta tarjousten perässä (aikani oon rahaa) ja arvostan palvelua. Miksi en ostaisi, kun rahaa kerran on. En voisi ikinä käydä rahvaan ruokakaupassa.

[/quote] Kuulun rahvaaseen, tykkään käydä Stockmannin herkussa, hyvä valikoima tuotteita. Vahingossa minutkin päästetty sinne ostoksille,  rahvaalla kun on sinne pääsy kielletty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni Gordon Ramsay valmistaa kaikki ateriat niitä vartavasten kaukomailta lennätetyistä huippulaatuisista raaka-aineista. Niitä mutustaessani pikkusormi pystyssä vinkkaan joskus Gordonille silmää, että nyt on hapot kohdallaan tässä jakkihärän perskarvoista valimistetussa amuse-bouchessa. Heh heh mites te köyhät?

Vierailija
4/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoimat ihan ok, mutta aina kun käyn niin ruuhka on mahtava. Mihin aikaan päivästä käytte siellä? Niin puhun Helsingin keskustan herkusta. Itiksessä ei ole samat valikoimat.

Vierailija
5/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:46"]

Sama täällä. Ainoastaan hätätapauksessa kipaisen lähikaupassa hakemassa esimerkiksi maitoa. Stocka on paras. :)

[/quote]

Ha mulle Stocka on lähikauppa! ;)

Vierailija
6/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieno homma!

Vierailija
7/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös Stoccan herkun asiakas. Hyvä palvelu ja kunnon valikoimat.

Tulee fiilis että on kuin ulkomailla vaikka plussaa kotimaiset omistajat.

Vierailija
8/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en asuisi täällä korvessa tekisin ostokseni ehdottomasti kauppahallissa. Nyt joudun tyytymään cittariin, jossa onneksi sentään kohtalainen palvelutiski.

Itse koen laadukkaan ruoan olevan yksi tärkeimmistä elämänlaatutekijöistä. Jokapäiväinen asia, joka tuo arkeen pientä luksusta ja vaikuttaa myös terveyteen. Vaikka olen vain tavallinen keskituloinen,  en ymmärrä näitä halvan perässä juoksijoita. Ei haittaa eettisyys tai se, että makkarassa lihaa 12 %, kun on vaan halpaa. 

Vierailija
9/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollain tapaa etuoikeutettu, vaikka asun periferiassa. Hankin perunat ja juurekset lähitilalta, samoin luomulihan. Kuhan ja ahvenet ostan suoraan paikalliselta kalastajalta (elävät kalat). Mulle kaupoissa käyminen ei ole nautinto, vaikka kuinka olisi arvostettu herkkupuoti kyseessä. Arvostan ruuan alkuperää ja tuoreutta.

Vierailija
10/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä sanoa että jos joskus haen stokkalta ruokatarvikkeita, ruoka maistuu hienostuneemmalle, paremmalle. Kai se on vaan päänsisällä mutta samapa se.

Vierailija
11/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuottaa suurta päänvaivaa se, että epäilen syöväni samoilta toimittajilta hankittua ruokaa kuin jotkin lähihoitajat tai siistijät. Tätä kun on vaikea nykyään välttää.

Vierailija
12/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on hesalaisen keskusta-asujan Siwa -yhtä lähellä ja yhtä kallis.
(HS 21.2)

Vierailija
13/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:42"]Stockmann on hesalaisen keskusta-asujan Siwa -yhtä lähellä ja yhtä kallis.
(HS 21.2)
[/quote]
Ja sun mielestä valikoimakin sama, vai???

Vierailija
14/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkku on halpa ja sieltä saa ihanat ruoat. Ostaisin myös kaiken sieltä, jos asuisin lähellä. Siwa esim on paljon kalliimpi.

Vierailija
15/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:44"]Niin minäkin. En jaksa juosta tarjousten perässä (aikani oon rahaa) ja arvostan palvelua. Miksi en ostaisi, kun rahaa kerran on. En voisi ikinä käydä rahvaan ruokakaupassa.
[/quote]

Millä vuosituhannella elät? Rahvaan ruokakaupassa :D:D t. rikas

Vierailija
16/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas pinnallisia kermaperseitä! Kyllä täytyy olla päässä pahasti vikaa jos ei voi muualla asioida, ansaitsisitte kuolla nälkään mokomat prinsessa-elitistit :o

samankaltaiset ihmiset ovat varmaan juuri niitä jotka lentävät edes takas piittaamatta ilmastonmuutoksesta, ostavat vain kalliita merkkivaatteita luulleen merkin kertovan paremmuudesta, ajavat vain muka parhailla merkkiautoilla, kehuvat harrastuksilla, hankkivat ripsenpidennykset+tekokynnet ja hiustenpidennykset+tekorusketuksen, yökk!!!!!!! mutta kiitos tiedosta että suominuoret (etenkin naiset) ovat tällä tavalla pilalle hemmoteltuja ja arvomaailmakin täysin avaruudesta, noh aitoja prinsessoja teistä ei tule koskaan! koska sellaiseksi ei pääse muuten kuin syntymällä aitoon kuninkaalliseen sukuun :P

Vierailija
17/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]

Mistä ostavat ruokansa ne, jotka eivät koskaan poistu Bulevardin pohjoispuolelle?

[/quote]

Anton&Antonista punavuoresta

[/quote]

Ei Punavuoressa ole A&A:ta!

[/quote]

Ei olekaan, toi varmaan ei tiedä sitä, mutta yritti leikkiä punavuoressa asuvaa?

Ullanlinnassa on lähin anton ja anton, ja paska kauppa sekin niin kuin stockan herkku.

Esim. ullanlinnan anton antonissa tattarinäkkäri 10 euroa paketti, arvatkaa paljonko se on pietarinkadun k-kaupassa? 3 euroa!!! Anton anton on paskista kaupoista paskin.

Ja herkussa en käy, koska sieltä saa 90% ruokamyrkytyksen niistä lihoista ja kaloista.

Käyn laivurin valinnassa, lauttasaaren lidlissa ja kaartinkaupungin s-marketissa, ja tietysti pietarinkadun k-kaupassa, joka on paras pikkukauppa.

Vierailija
18/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko useinkin nähnyt noita tekokynsi+tekotukka+tekoripsi -porukkaa stokkalla ruokaostoksilla?
Niinpä.

Vierailija
19/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:00"]

Itselleni Gordon Ramsay valmistaa kaikki ateriat niitä vartavasten kaukomailta lennätetyistä huippulaatuisista raaka-aineista. Niitä mutustaessani pikkusormi pystyssä vinkkaan joskus Gordonille silmää, että nyt on hapot kohdallaan tässä jakkihärän perskarvoista valimistetussa amuse-bouchessa. Heh heh mites te köyhät?

[/quote]

voi kun hienoa! minulle kokkaa itse Jamie Oliver! olen hänen pikkuserkkunsa vaimo ja syömme päivittäin laatuoruokia hänen ravintolassaan!

Vierailija
20/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:57"]

oletko useinkin nähnyt noita tekokynsi+tekotukka+tekoripsi -porukkaa stokkalla ruokaostoksilla? Niinpä.

[/quote]

Olen.

Se on täynnä noita lv pissiksiä, jotka luulee olevansa jossain hienossa kaupassa.