Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan kaiken ruokani Stockmannin herkusta.

Vierailija
24.02.2015 |

En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta.
Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:57"]

oletko useinkin nähnyt noita tekokynsi+tekotukka+tekoripsi -porukkaa stokkalla ruokaostoksilla? Niinpä.

[/quote]

voi kyllä olen! ja sinä olet yksi heistä, olen ammatiltani selvännäkijä ja näen selkeästi sinun näpyttelevän konetta pitkillä tekokynsilläsi kiivaaseen vauhtiin koska aihe ärsytti sinua mutta totuus sattuu

Vierailija
22/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä firna hakee elintarvikkeet, kun kokki tekee ruokani ja tilaan listaan mitä haluan jääkaappiin. Aina on ollut kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti - Stockan kalat ovat vanhoja. Katsokaa seinällä olevia pyyntipäiviä, lähes aina ne ovat viisi päivää-viikko sitten.

Siksipä ostankin kalat kauppatorilta Tuomaan kalasta. Kala on Norjan lohta lukuunottamatta pyydetty edellisenä päivänä. Osa kaloista tulee aamulla suoraan kalastajalta.

Vierailija
24/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Stokkalla, koska se on lähikauppani, palvelu on hyvää ja saan aina jotain sopivaa ja inspiroivaa. Mutta en ole itseäni hienompi, kakkoskauppani on Lidl. S-ja K-kauppoja välttelen. Lisäksi meillä on paljon asioita omasta takaa; riista, sienet, marjat ja kalaa myös, siis itse metsästettynä, poimittuna, pyydettynä pakkasessa.

Vierailija
25/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. 80´s forever :D Stockmann on NIIIN passe että sille on etsittävä uusi sana. Siis hirveä kauppa ja ne vaatteetkin mauttomia (en tiedä kuka sisäänostaja). Lähiruoka on in, ja pienet kaupat (joista muuten saa PALJON parempia tuotteita kuin Stokkalta). Tervetuloa vuoteen 2015. Hävettää tuollaiset mukasnobit, noilla ei selvästi ole makua laisinkaan. Älä pyristele sieltä alemmasta keskiluokasta yhtään minnekään, ap. Ei onnistu noilla tavoilla. 

Vierailija
26/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty meneen Herkkuun kun siellä on aina niin täyttä ja saa kävellä kilometrikaupalla et löytää kaiken. Hirveesti tiellä pyöriviä hitaita eläkeläisiä ja juustotiski lemuaa. Yök.

Vierailija
27/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]

Mistä ostavat ruokansa ne, jotka eivät koskaan poistu Bulevardin pohjoispuolelle?

[/quote]

Anton&Antonista punavuoresta

[/quote]

Ei Punavuoressa ole A&A:ta!

[/quote]

Ei olekaan, toi varmaan ei tiedä sitä, mutta yritti leikkiä punavuoressa asuvaa?

Ullanlinnassa on lähin anton ja anton, ja paska kauppa sekin niin kuin stockan herkku.

Esim. ullanlinnan anton antonissa tattarinäkkäri 10 euroa paketti, arvatkaa paljonko se on pietarinkadun k-kaupassa? 3 euroa!!! Anton anton on paskista kaupoista paskin.

Ja herkussa en käy, koska sieltä saa 90% ruokamyrkytyksen niistä lihoista ja kaloista.

Käyn laivurin valinnassa, lauttasaaren lidlissa ja kaartinkaupungin s-marketissa, ja tietysti pietarinkadun k-kaupassa, joka on paras pikkukauppa.

[/quote]

Yhdyn edelliseen. Todellakin, kukaan kulmalainen EI sekoita Kaartinkaupunkia, Eiraa, Ullanlinnaa tai Punavuorta keskenään Kampista puhuattakaan. Päin vastoin, tiedän tasan tarkkaan postinumeron tarkkuudella missä rajat menevät. Paljastaa tuollainen A&A:n väittäminen Rööperissa sijaitsevaksi heti sen, ettei oikeasti asu lähistöllä. Ja K-Pietari on harvinaisen monipuolinen lähikauppa. Tosin, Alepoihin verrattuna jopa Tehtaankadun Siwa on kirinyt yllättävän paljon laadullisesti. Stokkan herkku ollut jo 15 vuotta yliarvostettu. 

Vierailija
28/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa, toivotaan ettei poistu ettet kuole nälkään.

Vierailija
29/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös että vakkariruokakauppani olisi sitten joskus Herkku. Nyt 18-vuotiaana ei sitä rahaa ole ihan vielä niin paljoa. Noh, eiköhän sitten (toivottavasti) hammaslääkärin palkallani tuokin onnistu

Vierailija
30/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:39"]

En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta. Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(

[/quote]

Tätä voi hyvällä syyllä sanoa ensimmäisen maailman ongelmaksi.

Vierailija
31/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. En jaksa juosta tarjousten perässä (aikani oon rahaa) ja arvostan palvelua. Miksi en ostaisi, kun rahaa kerran on. En voisi ikinä käydä rahvaan ruokakaupassa.

Vierailija
32/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ainoastaan hätätapauksessa kipaisen lähikaupassa hakemassa esimerkiksi maitoa. Stocka on paras. :)

Vierailija
33/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aikani menee lähinnä töiden tekemiseen niin olen ulkoistanut ruokahuoltoni hienoille ravintoloille. Ei minulla ole aikaa shoppailla kaupoissa.

Vierailija
34/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn Herkussa, koska kyseessä on suomalainen yritys, joka ei kuulu Keskon tai S-ryhmän vaikutuspiiriin ja niiden tavoin vinouta kilpailua.

Vierailija
35/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kalatiski on surkeimpien joukossa melkein joka vuosi listeriabakteeri testeissä. Hae kalat hallista ainakin jos teet sushia.  Voit tarkastaa asian netistä. Jostainsyystä eivät saa tuota asiaa kuntoon.

Vierailija
36/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä viimeksi noin 15 vuotta sitten. Sen muistan, että valikoimat olivat hyvät ja asiakkaiden mediaani-ikä yli 60 vuotta. Kun nykyään tulen Helsinkiin, löydän ruokakauppani Hakaniemen suunnalta: halli  ja Vii Voan. Tukkimieheen en viitsi enää mennä, kun ei vain kiinnosta.

Vierailija
37/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:47"]Minä käyn Herkussa, koska kyseessä on suomalainen yritys, joka ei kuulu Keskon tai S-ryhmän vaikutuspiiriin ja niiden tavoin vinouta kilpailua.
[/quote]
Tämä on itselleni toinen tärkeä pointti! Kesko ja SOK boikotissa.
Ap

Vierailija
38/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:39"]

En ikinä voisi kuvitella käyväni muualla. Kauppa on täydellinen, koko on sopiva, valikoima laaja ja laadukas, hinnat kohtuulliset ja ihana henkilökunta. Ahdistaa jos tuo poistuu, en tiedä mistä sitten saan ruokaa :(

[/quote]

Tätä voi hyvällä syyllä sanoa ensimmäisen maailman ongelmaksi.

[/quote]

Onneksi täällä ensimmäisessä maailmassa on leipäjonoja. Eiköhän sielläkin ole ystävällisiä asiakaspalvelijoita ja hyvä hintataso ap:n tarpeisiin.

Vierailija
39/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kaiken ruokani luomuna tai biodynaamisena suoraan tiloilta. Toivottavasti pystyn jatkossakin toimimaan näin mahdollisimman paljon.

t: opiskelija

Vierailija
40/61 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostavat ruokansa ne, jotka eivät koskaan poistu Bulevardin pohjoispuolelle?