Mikä ulkoinen piirre miehessä/naisessa on eniten turn off?
Itse pidän täydellisenä turn offina, jos hampaat ei näy puhuessa. Näyttää hampaattomalta.
Kommentit (77)
Sisäiset turn offit: itsensä jatkuva vertailu muihin, kateellisuus, itsensä vähättely, saamattomuus ja laiskuus
Pinnalliset turn offit: Linttaan astutut halpatuotantokengät, liian lyhyet housunlahkeet, possunenä, kulmalävistys, rastat
Jaahas.. Miehellä läski niska, leveä naama, leuattomuus, isot lihakset, huonot hampaat, pieni nenä, isot korvat.
Olen nainen ja minulle miehen ulkoisista ominaisuuksista pahimpia "turn offeja" ovat pieni nenä, pienet ja sirot kädet, iso takapuoli, omahyväisyys (okei, on henkinen ominaisuus mutta näkyy kauas).
Muissa naisissa epämielyttävinä ominaisuuksina pidän myöskin tuota omahyväisyyttä/ nokka pystyssä -asennetta, hutsahtavaa tyyliä (liian paljastava pukeutuminen & liiallinen pynttäytyminen ja tökerö ehostus), huomattavaa lihavuutta tai äärimmäistä laihuutta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:05"]
Kuinkahan painavia nää turn off -piirteet loppupeleissä on. Jos tapaisit muuten ihan täydellisen ja muuten hyvännäköisen tyypin, jonka kanssa juttu luistaisi ja olo olisi luonteva, torppaisitko mahdollisuuden suhteeseen koska tyypillä olisi yksi inhoamasi piirre, vaikka sitten hörökorvat tai liian lyhyet hiukset?
[/quote]
Kyllä näkyvät tatuoinnit miehellä taitaisivat olla oikeasti unohtaa koko tyyppi siinä mielessä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:58"]
Minä miehenä täytän nuo kaikki edellämainitut piirteet; forever alone :)
[/quote]
Mä ihan oikeasti tykkään susta! Sulla on sisäistä kauneutta :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:41"]
"Sikamainen" nenä, eli eteenpäin törröttävät sieraimet. Jättimäiset hampaat, jotka nököttävät eivätkä mahdu suuhun, jolloin ylähuulikaan ei mahdu pysymään kiinni ilman hampaiden paljastumista. Kokonaan puhuessa paljastuvat hampaat. Näkyvät ikenet (vrt. WTD-N), hyi v... Liian paksut huulet tai vaihtoehtoisesti olemattomat huulet. Tihrusilmät. "Soikku"-silmät/raskaat luomet naisella. Isot ja leveät kasvot naisella. Oudot mittasuhteet kasvoissa, kuten liian "lyhyet", tai "pitkät" kasvot. Korkea otsa naisella. Olematon leuka. Liian iso leuka. Hymykuopat naisella (vrt. Abreu) Likaiset, keltaiset tai värjääntyneet hampaat. Muutenkin huonot hampaat. Syvällä päässä olevat silmät. Rumat kulmakarvat. Lyhyet hiukset naisella, ruman hiusmallin kera. Runsas ylipainoisuus. Onhan noita!
[/quote]
Hassua että korkea otsa ja hymykuopat naisella ovat "päässeet" tälle listalle, yleensähän niitä pidetään kauniina piirteinä (ei tietenkään silloin jos ne ovat epäsuhdassa kasvoihin noin muuten). Mutta makunsa kullakin. Epäilen tosin että tämän on kirjoittanut joko nainen tai teinipoika.
Miehillä kaikki omituiset kulmakarvojen vahaamiset, pujoparrat, kiitorata leuassa...
Mulla on lievästi höröt korvat, lyhyt "etutöyhtö-lippa"-geelifleda, isot lihakset, tatskoja muutama, alarivissä hampaat hiukan vinksallaan, toisinaan huolimaton pukeutuminen, en osaa kaiken aikaa myöskään hymyillä, niskakin on harrastusten takia tanakka. Löysin itseni noista kommenteista noin joka toisesta siis... Mutta naisia on kyllä halutessa aina ollut saatavilla, jos voin itseäni jotenkin lohduttaa:-) vaimokin on ainakin esiintynyt tyytyväisenä kaikki nämä vuodet. Mutta silti kommentit saivat miettimään olenkohan todella useimmille "turn off" ulkoisen olemukseni takia
Pahat purentavirheet ja olematon tai liian iso leuka, liian iso nenä, pienet hailut silmät ja olemattomat ripset ja kulmat, laihuus.
Miehessä akne, ylipaino (en tarkoita pikkuista massua vaan ihan kunnolla lihavaa, man boobsit ja iso kaljamaha jne), huomattavan iso nenä, epäsiisti olemus (likainen tukka ja hampaat, hien haju jne), epäsiistit vaatteet, pienet siristävät silmät (:D)..... onhan noita
Jos yläikenet näkyy hymyillessä, saati puhuessa. Hyyy, kylmät väreet menee kun ajatteleekin.
Liian lyhyet tai liian pitkät hiukset :O (mulle ei sit kelpaa mikään...)
Jos jatkuvasti on nyrpeä, ylimielinen tai vihainen ilme kasvoilla, eikä hymyile ollenkaan.
Naisessa veltto ja lysähtänyt olemus + tympeän kyllästynyt ilme.
Miehellä ohuet tikkujalat. Hrrr...
Miehessä huono ryhti hontelossa vartalossa. Tai edes niinkään se honteluus, mutta se huono ryhti on maailman epäseksikkäintä.
Naisessa lihavuus. En siedä naisia jotka syövät itsensä löysäksi. Etsikää se itsekuri jostain.
Sellanen minä tiedän kaiken-asenne ja sellainen te olette huonompia kuin minä-asenne on major turn off!!
epäsiisteys.