Stockmannin verkkokauppa
Oletteko käyttäneet koskaan Stokkan verkkokauppaa? Se on hirveä kokemus: se on hidas, ja valinnat pysyy joskus ja joskus ei, ja kun avaa listasta tuotteen, ei ole paluunappia/sulkemista, vaan pitää selaimen Backillä pakittaa.
Lisäksi, kun yhteystietoihin pitää antaa puhelinnumero: annoin muodossa 040 0000000.
Kone: "Anna muodossa +358 XXXXXXX"
> Annoin muodossa +358 40 000000
Kone: "Käytä vain numeroita"
> Annoin muodossa 358 40 0000000
LOPPUTULOS TIEDOISSA: +358 358 40 0000000
Kommentit (15)
Tylsää ettei lahjakortilla voi maksaa verkkokaupassa.
Huomaa kyllä että verkkokauppa on "pakollinen paha" josta ei välitetä, vaikka sen kautta voisi saada 100-kertaisen myynnin.
Eka eli nykyversio on ollut varmaan "miljardi-investointi" joten sitä ei voi parantaa, koska järjestelmätoimittajalla joka muutos maksaisi maltaita?
Susi tuli mutta sen kanssa on elettävä?
En ole tänä vuonna Stockmannin verkkokaupasta ostanut, mutta sitä ennen paljonkin eikä minulla ole ollut koskaan mitään ongelmia sen kanssa. Onkohan sitä jotenkin muutettu viimevuotisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, valehtele rauhassa.
Ai stokkan verkkovastaava sattui paikalle. Opettele työsi, nulikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, valehtele rauhassa.
Ai stokkan verkkovastaava sattui paikalle. Opettele työsi, nulikka.
Toimii ihan normaalisti eli ole sinä hiljaa. Tilannut monta kertaa eli kyllä nyt on käyttäjässä vika.
Juuri äsken tilasin ja ei mitään ongelmaa.
Ap on surkea käyttäjä ja ei vaan osaa. Tilasin viimeksi tavaraa 5.10.
No kyllähän se tuotelistaus näyttää aina tuotteita, joita ei pysty edes ostamaan verkkokaupasta. Aletuotteiden kohdalla erityisesti näin. Tosi kiva tietää, että tuotetta on joku yksi jämäkappale kivijalassa jossain pääkaupunkiseudulla, kun itse teen ostoksia verkossa toiselta puolelta Suomea. Asiakaskokemus 10/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, valehtele rauhassa.
Ai stokkan verkkovastaava sattui paikalle. Opettele työsi, nulikka.
Toimii ihan normaalisti eli ole sinä hiljaa. Tilannut monta kertaa eli kyllä nyt on käyttäjässä vika.
Se on aivan pasca myös kun toimii. Ja hei, "ole sinä hiljaa"? Ootko nyt varmasti yli 8-vuotias?
Hyvin toimii Stockan verkkokauppa. Ja on ystävällistä palvelua, jos on jotain kysyttävää tai itsellä ongelmaa.
Yleensä asioin ihan fyysisessä tavaratalossa, mutta tilasin Stockmannin verkkokaupasta viimeksi ehkä vuosi sitten. Ei ollut mitään ongelmia. Toisaalta siskollani kyllä oli tässä vuoden sisään, kun tavaraa ei meinannut tulla ja kun viimein sitä haki tavaratalosta, niin sitä ei ollut oikeasti heillä, vaikka viesti oli tullut haettavasta tilauksesta. En muista, miten päätyi lopulta, mutta hänen kiinnostuksensa tilata sieltä enää mitään oli kyllä aika nollassa. Hän on kuitenkin jatkanut Helsingin tavaratalon asiakkaana.
Mutta ehkä ne verkkosivut ovat hieman hitaat, mutta ei se nyt haittaa. Ei ole jatkuva hoppu. Mutta mielestäni vaatteet esitetään siellä huonosti. Ne on vain lisätty tietokoneella mallin päälle, eikä niistä oikeasti nää kunnolla, miltä ne vaatteet näyttävät päällä. Joissain sivustoilla on jopa videokuvaa, niin näkee, miten vaate liikkuu päällä. Vaatteita en sitä kautta tilaisi.
Viime kuussa taas tilasin.
Aina on toiminut hyvin.
Ai täällä on "mummot" puolustamassa, joilla ei ole kokemusta esim. Boozt, Amazon, Zalando, Ellos...
Riippuu tosi paljon tuotteesta mitä tilaat saapuuko nopeesti vai ei. Joillakin tuotteilla on 1-3 päivän lähetysaika ja toisilla 3-7. Mun piti odottaa 7 päivää ennenku saivat tilauksen matkaan. Nykyään se on paljon.
Ei pidä paikkaansa, valehtele rauhassa.