Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ulkoinen piirre miehessä/naisessa on eniten turn off?

Vierailija
24.02.2015 |

Itse pidän täydellisenä turn offina, jos hampaat ei näy puhuessa. Näyttää hampaattomalta.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen pituus naisilla. 

Vierailija
42/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho.
[/quote]

Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisessa on se teennäinen kokonaisuus, ei mikään yksi asia. Eli nämä feikkimustat/blondit hiukset, pidennykset hiuksissa ja ripsissä, naurettavat valkaistut hampaat ja tekorusketus jne. Siis yksinkertaisesti täydellinen rumuus.

Vierailija
44/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho. [/quote] Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...)

[/quote]

Aikuisiän akne on ikävä sairaus.

Vierailija
45/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho. [/quote] Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...)

[/quote]

Aikuisiän akne on ikävä sairaus.
[/quote]

Niin on. Silti pidän sellaista ihoa epämiellyttävän näköisenä, vaikkei itse henkilö voikaan asialle välttämättä mitään.

Vierailija
46/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:08"]Kyllä se naisessa on se teennäinen kokonaisuus, ei mikään yksi asia. Eli nämä feikkimustat/blondit hiukset, pidennykset hiuksissa ja ripsissä, naurettavat valkaistut hampaat ja tekorusketus jne. Siis yksinkertaisesti täydellinen rumuus.
[/quote]

Entäs esim. feikkibrunetet? Siis, että onko hiusten värjääminen kokonaan turn off?

Vierailija
47/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet ja ehosteet.

Vierailija
48/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa hörökorvat tai tuollaiset asiat, joihin ei itse voi vaikuttaa.

Mutta turnoffeja olisi esim:

- suuri ylipaino

- liian sliipattu ja huoliteltu ulkonäkö (esim. vaatteissa ja hiuksissa)

- ylipäätään sellainen tosi trendikäs pukeutuminen, tai merkeillä/brändeillä koreilu

- hajusteiden käyttö (lasketaanko ulkoiseksi piirteeksi?)

- tupakointi

- runsas alkoholinkäyttö

Nämä lähinnä siksi, että kielivät yleensä täysin erilaisista elämänarvoista ja kiinnostuksenkohteista kuin omani. Ei ulkonäöllä ole loppupeleissä väliä, jos muuten natsaa.

Vierailija
49/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on liian lyhyt (= lyhyempi kuin minä). Onneksi olen vain 157cm niin tuo on aika helppo ylittää. Kunhan vain pystyn pitämään korkeitakin korkokenkiä ja mies on silti pidempi.

Vierailija
50/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho. [/quote] Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...) [/quote] Aikuisiän akne on ikävä sairaus. [/quote] Niin on. Silti pidän sellaista ihoa epämiellyttävän näköisenä, vaikkei itse henkilö voikaan asialle välttämättä mitään.

[/quote]

Ole onnellinen ettei sinulla ole sitä, joutuisit sitten ajattelemaan noin aina peilistä katsoessasi ja muut inhoaisivat sinua. Mutta, voithan sä vielä saadakin sen, ellet ole ehtinyt jo vaihdevuosi-ikään. Odottele vaan rauhassa.

Vierailija
51/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:05"]Kuinkahan painavia nää turn off -piirteet loppupeleissä on. Jos tapaisit muuten ihan täydellisen ja muuten hyvännäköisen tyypin, jonka kanssa juttu luistaisi ja olo olisi luonteva, torppaisitko mahdollisuuden suhteeseen koska tyypillä olisi yksi inhoamasi piirre, vaikka sitten hörökorvat tai liian lyhyet hiukset?
[/quote]
mä jään aina tuijottamaan suuta jossa ei näy hampaita puhuessa. Häiritsevä piirre. Esimerkiksi gleessä on se kurt, niin aina kun se puhuu, niin menee ohi sen vuorosanat, kun tuijotan sen suuta.
ap

Vierailija
52/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, joka viikko uusi turn off -keskustelu, kyllä meitä taas hemmotellaan! Vanhojen ketjujen jatkaminen olisikin liian hankalaa.

Vierailija
53/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:05"]Kuinkahan painavia nää turn off -piirteet loppupeleissä on. Jos tapaisit muuten ihan täydellisen ja muuten hyvännäköisen tyypin, jonka kanssa juttu luistaisi ja olo olisi luonteva, torppaisitko mahdollisuuden suhteeseen koska tyypillä olisi yksi inhoamasi piirre, vaikka sitten hörökorvat tai liian lyhyet hiukset? [/quote] mä jään aina tuijottamaan suuta jossa ei näy hampaita puhuessa. Häiritsevä piirre. Esimerkiksi gleessä on se kurt, niin aina kun se puhuu, niin menee ohi sen vuorosanat, kun tuijotan sen suuta. ap

[/quote]

Eli vika ei ole siinä suussa vaan sinussa, kun juutut johonkin tuollaiseen ja unohdat kaiken muun. Onko sulla muita oireita?

Vierailija
54/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho. [/quote] Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...) [/quote] Aikuisiän akne on ikävä sairaus. [/quote] Niin on. Silti pidän sellaista ihoa epämiellyttävän näköisenä, vaikkei itse henkilö voikaan asialle välttämättä mitään.

[/quote]

Ole onnellinen ettei sinulla ole sitä, joutuisit sitten ajattelemaan noin aina peilistä katsoessasi ja muut inhoaisivat sinua. Mutta, voithan sä vielä saadakin sen, ellet ole ehtinyt jo vaihdevuosi-ikään. Odottele vaan rauhassa.
[/quote]

Niin olenkin onnellinen. Jos jostain syystä joskus saan aknen, niin sitten varmaan kävisi juuri noin kuin sanoit; pitäisin itseäni epämiellyttävän näköisenä ja luulisin, että muut inhoavat minua. Itse en kuitenkaan inhoa ketään sen takia, että hänellä on akne tai pidä esim. rumana. Iho täynnä finnejä näyttää vain silmääni epämiellyttävältä.

Vierailija
55/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:05"]Kuinkahan painavia nää turn off -piirteet loppupeleissä on. Jos tapaisit muuten ihan täydellisen ja muuten hyvännäköisen tyypin, jonka kanssa juttu luistaisi ja olo olisi luonteva, torppaisitko mahdollisuuden suhteeseen koska tyypillä olisi yksi inhoamasi piirre, vaikka sitten hörökorvat tai liian lyhyet hiukset? [/quote] mä jään aina tuijottamaan suuta jossa ei näy hampaita puhuessa. Häiritsevä piirre. Esimerkiksi gleessä on se kurt, niin aina kun se puhuu, niin menee ohi sen vuorosanat, kun tuijotan sen suuta. ap

[/quote]

Eli vika ei ole siinä suussa vaan sinussa, kun juutut johonkin tuollaiseen ja unohdat kaiken muun. Onko sulla muita oireita?
[/quote]
lievä add. :D mutta hampaattomuus on oikeesti tosi häiritsevän näköstä.

Vierailija
56/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:19"]

Aah, joka viikko uusi turn off -keskustelu, kyllä meitä taas hemmotellaan! Vanhojen ketjujen jatkaminen olisikin liian hankalaa.

[/quote]

Joo, puhumattakaan siitä kuinka tulenpalavan tärkeä topic tää on. Ja kaikki vastaajat ovat itse täydellisiä, kauniita ja rohkeita.

Vierailija
57/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho. [/quote] Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...) [/quote] Aikuisiän akne on ikävä sairaus. [/quote] Niin on. Silti pidän sellaista ihoa epämiellyttävän näköisenä, vaikkei itse henkilö voikaan asialle välttämättä mitään. [/quote] Ole onnellinen ettei sinulla ole sitä, joutuisit sitten ajattelemaan noin aina peilistä katsoessasi ja muut inhoaisivat sinua. Mutta, voithan sä vielä saadakin sen, ellet ole ehtinyt jo vaihdevuosi-ikään. Odottele vaan rauhassa. [/quote] Niin olenkin onnellinen. Jos jostain syystä joskus saan aknen, niin sitten varmaan kävisi juuri noin kuin sanoit; pitäisin itseäni epämiellyttävän näköisenä ja luulisin, että muut inhoavat minua. Itse en kuitenkaan inhoa ketään sen takia, että hänellä on akne tai pidä esim. rumana. Iho täynnä finnejä näyttää vain silmääni epämiellyttävältä.

[/quote]

Veikkaan että sustakin löytyy jotain epämiellyttävää. Ja aika monesta muustakin tässä ketjussa.

Vierailija
58/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:19"]

[/quote]

Joo, puhumattakaan siitä kuinka tulenpalavan tärkeä topic tää on. Ja kaikki vastaajat ovat itse täydellisiä, kauniita ja rohkeita.
[/quote]

Eiköhän meistä jokaisesta löydy joku piirre, joka on turn off jollekin ihmiselle. Ja jokaisella on jokin mielipide siitä, miksi joku piirre on hänestä turn off jollain toisella ihmisellä. Ei kukaan ole täydellinen.

Vierailija
59/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:27"]Huono iho. [/quote] Ja huonolla iholla tarkoitan siis sellaista, että esim. paljon finnejä (varsinkin sellaisia, joissa on sitä valkoista, hyhhh...) [/quote] Aikuisiän akne on ikävä sairaus. [/quote] Niin on. Silti pidän sellaista ihoa epämiellyttävän näköisenä, vaikkei itse henkilö voikaan asialle välttämättä mitään. [/quote] Ole onnellinen ettei sinulla ole sitä, joutuisit sitten ajattelemaan noin aina peilistä katsoessasi ja muut inhoaisivat sinua. Mutta, voithan sä vielä saadakin sen, ellet ole ehtinyt jo vaihdevuosi-ikään. Odottele vaan rauhassa. [/quote] Niin olenkin onnellinen. Jos jostain syystä joskus saan aknen, niin sitten varmaan kävisi juuri noin kuin sanoit; pitäisin itseäni epämiellyttävän näköisenä ja luulisin, että muut inhoavat minua. Itse en kuitenkaan inhoa ketään sen takia, että hänellä on akne tai pidä esim. rumana. Iho täynnä finnejä näyttää vain silmääni epämiellyttävältä.

[/quote]

Veikkaan että sustakin löytyy jotain epämiellyttävää. Ja aika monesta muustakin tässä ketjussa.
[/quote]

Tietysti löytyy, olen aivan varma siitä. Ei kukaan voi miellyttää jokaista vastaan tulevaa ihmistä. On tässä ketjussa listattu asioita, jotka löytyvät minusta itsestäni myös. :)

Vierailija
60/77 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:16"] [quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:05"]Kuinkahan painavia nää turn off -piirteet loppupeleissä on. Jos tapaisit muuten ihan täydellisen ja muuten hyvännäköisen tyypin, jonka kanssa juttu luistaisi ja olo olisi luonteva, torppaisitko mahdollisuuden suhteeseen koska tyypillä olisi yksi inhoamasi piirre, vaikka sitten hörökorvat tai liian lyhyet hiukset? [/quote] mä jään aina tuijottamaan suuta jossa ei näy hampaita puhuessa. Häiritsevä piirre. Esimerkiksi gleessä on se kurt, niin aina kun se puhuu, niin menee ohi sen vuorosanat, kun tuijotan sen suuta. ap [/quote] Eli vika ei ole siinä suussa vaan sinussa, kun juutut johonkin tuollaiseen ja unohdat kaiken muun. Onko sulla muita oireita? [/quote] lievä add. :D mutta hampaattomuus on oikeesti tosi häiritsevän näköstä.

[/quote]

Kuulostaa vaikealta elämältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi