Mikä ulkoinen piirre miehessä/naisessa on eniten turn off?
Itse pidän täydellisenä turn offina, jos hampaat ei näy puhuessa. Näyttää hampaattomalta.
Kommentit (77)
Tatuoinnit, nenäja muut lävistykset, korvakorut käy.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:38"]
Sellanen minä tiedän kaiken-asenne ja sellainen te olette huonompia kuin minä-asenne on major turn off!!
[/quote]
"ULKOINEN PIIRRE"
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:38"]
Sellanen minä tiedän kaiken-asenne ja sellainen te olette huonompia kuin minä-asenne on major turn off!!
[/quote]
"ULKOINEN PIIRRE"
[/quote]
Sehän vasta ulospäin näkyykin. :D
Tatuoinnit naisella, täydellinen turnoff!
Kaljamaha ja man boobsit. Se ettei osata pukeutua.
No ei kai tää ulkoinen piirre oo, mut se kun vanha limainen äijä tuijottaa mua, siis semmonen about 40 v ja yli!
Naisella paksu kerros pakkelia naamassa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:54"]Epämiellyttävät silmät/katse.
[/quote]
Minkälaiset ne on?
Selvästi huono hygienia, välinpitämättömyys omaa ulkoasuaan (ja samalla omaa terveyttä ja elämää) kohtaan (esim. syö suruunsa eikä välitä seurauksista). Viestii masennuksesta tai (ensimmäinen) tyhmyydestä.
Minä miehenä täytän nuo kaikki edellämainitut piirteet; forever alone :)
Teeskennelty hymy. Heti häipyy kasvoilta kun luulee ettet huomaa. Vrt. Stubb.
Hehhee, mun miehestä löytyy kaikki nuo piirteet :D :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:54"]Epämiellyttävät silmät/katse. [/quote] Minkälaiset ne on?
[/quote]Pistävän tuijottavat tai sitten katsetta pakoilevat.
Ulospäintyöntyvät ja matalat kulmaluut, yhdistettynä syvällä oleviin silmiin, tekevät myös epämiellyttävän vaikutelman.
Selkeän välinpitämätön käytös kaikkia kohtaan, myös omaa itseä.
Omista valinnoista johtuvista lähinnä tatuoinnit ja lihavuus(saivartelijat huom. en tarkoita sairauksista jne. johtuvaa)
Kuinkahan painavia nää turn off -piirteet loppupeleissä on. Jos tapaisit muuten ihan täydellisen ja muuten hyvännäköisen tyypin, jonka kanssa juttu luistaisi ja olo olisi luonteva, torppaisitko mahdollisuuden suhteeseen koska tyypillä olisi yksi inhoamasi piirre, vaikka sitten hörökorvat tai liian lyhyet hiukset?
Hörökorvat ja huonot hampaat. Ei voi mitään.