Mies ei halua seurustella
Mitä pitäisi tehdä kun mies ei halua seurustella, vaikka on minull ihana ja rakastava. Kyseessä siis ex, jonka kanssa nyt ollaan lämmitelty suhdetta. Hän on minulle ihana ja haluaa tavata minua. Toki myös haluaa paljon omaa aikaa, kavereita jne, mutta se lienee normaalia jos on epävarma?
Miten minun pitäisi lukea miestä? Hän on ihana, mutta sanoo kuitenkin ettei halua seurustella, eikä usko että meidän suhde toimisi, kun se ei toiminut viimeksikään. Olemme kuulemma liian erilaisia. Hän on menevä, minä kotona viihtyvä, hän on pitkävihainen, minä nollasta-sataan- ihminen jne. Hän kokee ettei sovita yhteen, kun hän ei minun kanssaan saa mennä niin paljoa, kun haluaisi jne.
Silti hän sanoo että jos meillä menisi hyvin esim tämä kevät, niin ehkä hän sitten haluaisi seurustella. Voiko tuohon luottaa? Pitäiskö mun olla nyt mahd ihana hänelle, antaa hänen mennä niin paljon kun haluaa, ei nalkutusta jne ja ehkä hän ihastuu minuun uudestaan tulisesti? Olen vähän yrittäny jo olla tuollainen ja nyt jo huomaa, kuinka hän on ihanampi ja lähentynyt kanssani.
Hän vain sanoo, ettei halua seurustella kenenkään kanssa, kun nuoruus on vielä. Hän on 22. Voisiko tuo olla vain vaihe, joka menee ohi, kun vain annan tilaa. Enkä suutu jos hän juhlii poikien kanssa monta kertaa viikossa ja tulee ja menee niin kuin haluaa.
Vai onko tämä peli menetetty :(
Kommentit (29)
Eniten minun silmääni pisti, että ap aikoo yrittää olla oikein ihana ja antaa miehelle kaiken, mitä mies vain keksii haluta. Miten pitkään sellainen suhde voisi parhaimmillaankaan kestää?
Toinen kohta, joka saisi minut pikemminkin juoksemaan karkuun on tuo tulinen rakastuminen.. Ehkä saatkin miehen "lumottua" mutta entäs kun rakastuminen hiipuu, kuten se aina tekee, ja arki taas alkaa. Veikkaanpa, että noista lähtökohdista tuo suhde ei tule koskaan toimimaan. Sinulla on ap aivan väärä asenne. Hieman itsekunnioitusta ja realismia, jooko?
Yläkoululaiset valtasivat palstan jo kauan sitten.
Se, että naiset jotka tekevät aloituksia joissa tunnustavat olevansa kiinnostuneita miehestä joka ei ainakaan sillä hetkellä ole yhtä kiinnostunut naisesta, saavat aina hirveän haukkuryöpyn niskaansa. Tämä johtuu siitä Suomessa vallitsevasta kulttuurista että naisen pitää olla se joka kohtelee miestä kuin ilmaa, mielellään vielä mahd töykeästi ja mies palvoo maata tämän jalkojen alla. Nämä "vahvat" naiset sitten pomottavat miestään kun sellaisen saavat joka on heitä palvonut mutta alkavat jossain vaiheessa kyllästyä suhteessa ja sitten haikaillaan jostain saavuttamattomasta kollegamiehestä joka kohtelisi vähän huonommin kuin se koiranpentumies kotona. Jos mies on naiseen enemmän ihastunut, miestä rohkaistaan kuitenkin yrittämään mutta nainen on heti heikko jos haluaa saada sen mitä oikeasti haluaa. Ja nainen on edelleen joku "panopatja" jos harrastaa seksiä miehen kanssa joka ei halua jotain loppuelämän suhdetta? Tasa-arvo on Suomessa ihan vääristynyt. Sanon AP:lle että jos oikeasti haluat miehen, voit aina yrittää, sitähän miehetkin tekee, esim olemalla kiva ja herttainen. Mies on nuori kuten itsekin, plajon voi tapahtua. Yritä antaa hänelle vapautta ja katsele myös muita mahdollisuuksia avoimin mielin, tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:06"]
Se, että naiset jotka tekevät aloituksia joissa tunnustavat olevansa kiinnostuneita miehestä joka ei ainakaan sillä hetkellä ole yhtä kiinnostunut naisesta, saavat aina hirveän haukkuryöpyn niskaansa. Tämä johtuu siitä Suomessa vallitsevasta kulttuurista että naisen pitää olla se joka kohtelee miestä kuin ilmaa, mielellään vielä mahd töykeästi ja mies palvoo maata tämän jalkojen alla. Nämä "vahvat" naiset sitten pomottavat miestään kun sellaisen saavat joka on heitä palvonut mutta alkavat jossain vaiheessa kyllästyä suhteessa ja sitten haikaillaan jostain saavuttamattomasta kollegamiehestä joka kohtelisi vähän huonommin kuin se koiranpentumies kotona. Jos mies on naiseen enemmän ihastunut, miestä rohkaistaan kuitenkin yrittämään mutta nainen on heti heikko jos haluaa saada sen mitä oikeasti haluaa. Ja nainen on edelleen joku "panopatja" jos harrastaa seksiä miehen kanssa joka ei halua jotain loppuelämän suhdetta? Tasa-arvo on Suomessa ihan vääristynyt. Sanon AP:lle että jos oikeasti haluat miehen, voit aina yrittää, sitähän miehetkin tekee, esim olemalla kiva ja herttainen. Mies on nuori kuten itsekin, plajon voi tapahtua. Yritä antaa hänelle vapautta ja katsele myös muita mahdollisuuksia avoimin mielin, tsemppiä!
[/quote]
Juuri näin, kunnon nainen edelleen passiivisesti odottaa että mies vie eikä harrasta seksiä jos ei ole avioliittolupaus eli kihlasormus ostettuna. Pahinta naisten osoittamaa sovinismia.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:35"]
Todella karkeaa kielenkäyttöä ketjussa, murkkuja vai mielisairaita?
[/quote]Missä kohtaa? N40
Ap, löydät ihan takuulla miehen joka OIKEASTI haluaa sinut. Älä roiku sellaisessa joka sinua ei tosissaan halua. Älä tyydy feikkirakkauteen kun voit löytää todellisenkin.
Tuhlaat vaan aikaas. Ala deittailla muita.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:16"]
Ap, löydät ihan takuulla miehen joka OIKEASTI haluaa sinut. Älä roiku sellaisessa joka sinua ei tosissaan halua. Älä tyydy feikkirakkauteen kun voit löytää todellisenkin.
[/quote]
Mutta jos et löydä sitä oikeaa, niin ota viimestään kolmekymppisenä kuka tahansa mies joka huolii sinut, koska perhe pitää perustaa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:33"]
Kuulostat ihan keski-ikäiseltä ja hyvin hyvin epätoivoiselta nyt ap. Älä edes mieti mitään suhteen parantamis -viikonloppuja Euroopassa! Miksi ihmeessä nyt haluat roikkua ja riippua tuossa yhdessä ihmisessä? Eikö sinulla ole minkäänlaista kiinnostusta muihin ihmisiin? Miksi koko ajan setvit, kyselet, ruikutat ja teet vaikka mitä epätoivoista toisen kustannuksella? Anna hänen olla rauhassa!! Anna toisen mennä kavereittensa kanssa, elää normaalia nuoruutta, harrastaa yhden yön juttuja, matkustaa ja olla ihan niin kuin muutkin kaverit. Älä tunge itseäsi siihen viereen kun toinen ei sinua halua juuri nyt. Yritä ymmärtää ja uskoa mitä mies sanoo, älä jäkitä ja itke toisen perään ja yritä ruikuttamalla saada toista itsellesi. Ihan kauheaa...
Jos sinun kavereilla ja ystävillä on muilla vakisuhteet, niin sitten on, sinulla ei ole ja sinä et kuole siihen asiaan. Katso tekemisiäsi vähän eri näkökulmasta niin huomaat itsekin minkälainen riesa olet miehelle. Saat tuolla tavon hänet vain ja ainoastaan inhoamaan itseäsi.
[/quote]
Öhöm, suurin osa tervejärkisistä keski-ikäisistä ymmärtää jo oman arvonsa eikä tuollaiseen alennu. Aloittaja kuulostaa lähinnä itsetunnottomalta teiniltä. Aika huonon miehen mallin saanut kotoa, jos noin antaa jonkun kolmijalkaisen itseään kohdella.