Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko itselle annettu positiivinen palaute?

Vierailija
29.01.2015 |

Minulla on hirveän negatiiviset ajatukset itsestäni. Siis sisäinen puhe itselleni on negatiivista. Vertailen itseäni muihin, olen huonompi kuin muut jne. Uusi terapeuttini käski anatamaan itselleni positiivista palautetta. Se vain tuntuu tyhmältä. En tiedä miten eroon negatiivisesta ajatuskierteestä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että jos negatiivinenkin vaikuttaa (kuten tuntuu vaikuttavan), niin miksei positiivinenkin? Ala kehua itse itseäsi, sano itsellesi, että kyllä sinä osaat ja pärjäät!

Minulla on just menossa hieman ahdistunut vaihe, kun työssä muuttui paljon asioita ja tuntuu, että olen hieman alakynnessä. Periaatteessa osaan ja pystyn, mutta vertaan itseäni muihin ja tuntuu ahtaalta olo. Pitää oikein läpsiä itseä henkisesti poskille ja vakuuttaa, että ainoa este on tämä oma olo, pitää ryhdistäytyä!

Vierailija
2/2 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se. Negatiiviset ajatukset itsestä ruokkii negatiivisia asioita. Niitä voi ola vaikea lopettaa, mutta kannattaa aina keskeyttää. Kannattaa yrittää ajatella itsestä postitiivisia asioita, olla itselleen armollonin. Ajatella, että olen hyvä, osaan, pärjään... tein tämän asian hyvin, olen riittävän kaunis. Tsemppiä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä