Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kassatyöntekijä ja kyllä, arvostelen ja tuomitsen ostoksiasi

Vierailija
24.02.2015 |

Minä ja kaikki työkaverini. Joskus kun keskustelemme asiakkaista, saatamma viitata heihin ja tunnistaa heidät heidän ostamiensa asioiden perusteella. 

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset vain selittelevät ostoksiaan kassalle, ja monet tutut kysyvät, että tuomitsevatko tai kiinnittävätkö kassatyöntekijät edes huomiota siihen, mitä ihmiset ostavat.

Voi taata, että jos ostata herkkuja, karkkia, höttöhiilareita, alkoholia ja valmisruokia, ei ne ainakaan hyvällä katso. Myös minulla on erinomainen kasvomuisti, muistan kyllä vakioasiakkaat ja heidän ostoksensa. 

Huvittavaa seurata, miten esimerkiksi vuoden alussa kaikilla on siinä kassahihnalla raejuustoa ja rahkaa, kukkakaalia ja proteiinipatukoita, kun ollaan niin fit ja aloitetaan elämäntapamuutos, mutta jo tässä vaiheessa ne samat ihmiset ostelevat taas sipsipussin ja roiskeläppäpizzan päivittäin.

ap

Vierailija
22/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä tietää, mitä minä ajattelen teistä kaupan kassoista? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:01"]

Minäkin arvostelen jokaisen kassatyöntekijän kampauksen, ihon kunnon, vaatetuksen, asenteen ja työn nopeuden.

[/quote]

Pakko myös kertoa, että olen hyvännäköinen, nuori, siisti ja finnitön. Työvaatteisiin en tietysti mahda mitään. Hoidan työni hyvin, hymyilen ja olen nopea ja kohtelias. Niille, jotka säälittelivät minua kouluttautumatonta ressukkaa joka on vain kassatyöntekijä, teen tätä työtä opiskelun ohessa. 

ap

Vierailija
24/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:07"]

No kassatyöntekijällä ei kauheasti ole varaa arvostella :D Jos ei sitten jollain maisterin papereilla istu siellä siwan kassalla :D

Mä tunnen aina suurta ylemmyyttä asioidessani kaupan kassalla  :D

[/quote]

Miksi tunnet suurta ylemmyyttä? Kassatytyt ovat hyvin monesti nuoria ja söpöjä ja se jos mikä laittaa naisen korkealle tasolle.

Vierailija
25/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienessä kaupassa aloittaja työssä. Varmaan asiakkaat tulevat tutuiksi. 

Mutta kasvomuisti on ihmisellä aika hyvä. Itse asioin isoissa marketeissa ja kassat tulevat sielläkin tutuiksi. Olen miettinyt, muistaako tuollaisen ison marketin kassa ehkä minutkin ainakin kasvoiltani. 

[/quote]

Olen itseasiassa Helsingissä töissä. Ja luultavasti muistaa, ellei ihan valot pois -tyylillä sitä duuniaan tee.

ap

Vierailija
26/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa, että sä olet löytänyt itsellesi työpaikan missä pääset vihdoinkin pätemään :P

Vierailija
27/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:14"]

[/quote]

Kerro pois! :)

ap

Vierailija
28/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten? Pääasia, että kohtelu kassalla on asiallista ja saan tarvitsemani avun. Ainahan "asiakkaista" läyhätään selän takana. On sitten terveyskeskus, baari, kauppa tai päiväkoti. Sehän on yksi tapa kohottaa työpaikan henkeä ja yhteenkuuluuvuutta, että voidaan olla samassa veneessä. Lisäksi se tarjoaa hyvän väylän purkaa työn aiheuttamaa painetta. Vähän kuin Tuntemattoman sotilaat, jotka purnasi ja purnasi, mutta tekivät tehtävänsä hyvin. Pitää koneen kunnossa.:)

Turha tuollaista on stressata. Emme me voi alkaa ajatuspoliiseksi ja kontrolloimaan siitä, mitä meistä puhutaan.

Vierailija
29/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kiva että teillä on jotain juteltavaa :). Jutteletteko myös asiakkaiden habituksesta ja lasten käyttäytymisestä? Niissä sitä jutunjuurta vasta riittääkin.

Vierailija
30/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kuule kiinnosta tippaakaan.

ap

Vierailija
31/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sinullahan on tavattoman tylsä työ. Ehkä ostosten arvostelu tuo siihen jotain sisältöä?

Vierailija
32/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kassatyöntekijällä ei kauheasti ole varaa arvostella :D Jos ei sitten jollain maisterin papereilla istu siellä siwan kassalla :D

[/quote]

Oi, kerro lisää, miksi näin? Vaikka minä ärsytän sinua, miksi tunnet ylemmyyttä kaikkia kassatyöntekijöitä kohtaan? Ei kai sitä koko ammattikunnalle tarvitse kostaa? Koulutuksenko puute kassoissa ärsyttää? Meilläkin on töissä maistereita, jotka opiskelevat toista tutkintoa yms. 

ap

Vierailija
33/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua nyt ei liikuta pätkääkään, jos joku mun ostoksia arvostelee, oli se sitten kassatäti tai seuraava asiakas. olen raskaan akäynyt hakemassa tupakkaa ja alkoholia, ostan joskus valmisruokia, joskus karkkia, sipsiä ja limsaa jne. Eihän kukaan voi tietää, kenelle käyn kaupassa, monta meitä on jne. Mutta onneksi käymme eri kaupoissa, pelottavaa musta olis, jos jonkun elämään tois sisältöä se, mitä me syödään. 

Vierailija
34/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
35/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ylikoulutetuille pissiskassoille on mukava puhella puolirivoja, varsinkin kun ostaa läjän kondomeita. Hieno katsella kon kassa punastuu ja kosteus nousee eleistä päätellen muuallekin kuin hikikarpaloina poskille.

Vierailija
36/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:20"]

Niin. Sinullahan on tavattoman tylsä työ. Ehkä ostosten arvostelu tuo siihen jotain sisältöä?

[/quote]

Olet ehdottoman oikeassa, työ on tappotylsää. Ja kyllä, kulutan aikaani arvostelemalla ostoksia ja muutenkin pohtimalla asiakkaiden elämää mielessäni.

ap

Vierailija
37/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:19"]

Ei haittaa, kiva että teillä on jotain juteltavaa :). Jutteletteko myös asiakkaiden habituksesta ja lasten käyttäytymisestä? Niissä sitä jutunjuurta vasta riittääkin.

[/quote]

Kyllä itseasiassa jutellaan :) Mutta asiakkaan oma käytös käytännössä määrää keskustelun sävyn. On ihania ja mukavia vakkareita, joista puhutaan vain positiiviseen sävyyn. Sitten on niitä kärttyisiä ja töykeitä hirmumammoja, joista kyllä löytyy sanomista.

ap

Vierailija
38/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpön miehen tullessa kassalle mulla lirahtaa aina ruokalusikallinen pisua pöxyyn.

ap

Vierailija
39/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Miksi tunnet suurta ylemmyyttä? Kassatytyt ovat hyvin monesti nuoria ja söpöjä ja se jos mikä laittaa naisen korkealle tasolle.

[/quote]

Hauska seurata miten noista iloisista näteistä typyistä tulee kassatyössä muutamassa vuodessa lihavia naama norsunvitulla olevia tanttoja.

t. asiakas

Vierailija
40/101 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Ei kuule kiinnosta tippaakaan.

ap

[/quote]

Ah kappas, tämä ei kyllä ole minä, vaan joku muu neropatti päättää esiintyä ap:na. Minua itseasiassa kiinnostaa, mitä ihmiset ajattelevat kaupankassoista.

the ap