Olen kassatyöntekijä ja kyllä, arvostelen ja tuomitsen ostoksiasi
Minä ja kaikki työkaverini. Joskus kun keskustelemme asiakkaista, saatamma viitata heihin ja tunnistaa heidät heidän ostamiensa asioiden perusteella.
Kommentit (101)
Siitä vaan. En tunne omantunnontuskia ostoksistani, enkä koe vieraitten ihmisten ajatuksia mitenkään itseäni loukkaavina :)
Minäkin arvostelen jokaisen kassatyöntekijän kampauksen, ihon kunnon, vaatetuksen, asenteen ja työn nopeuden.
Jos se teidän oloanne parantaa niin siitä vaan. Mua ei paljon kassatyöntekijän mielipide paina.
Ok. Vaikka jotenkin on vaikea uskoa että mun raejuustopurkkini, reissaripussini ja leivinjauheeni jäis jonkun mieleen.
En ihmettele yhtään, että olet vain kassa-akka.
Ja tämän pitäis kiinnostaa miksi?
Että aika pientä taitaa se oma elämä olla?
Ostan joka päivä sipsejä, tuomitse pois :D
Mukavaa kuulla että annan sisältöä elämällesi. <3
kylläpäs tää nyt on innostava provon aihe. t. kaupan täti
Olen itse töissä pikaruokalassa eikä voisi vähempää kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:01"]Minäkin arvostelen jokaisen kassatyöntekijän kampauksen, ihon kunnon, vaatetuksen, asenteen ja työn nopeuden.
[/quote]
Sama täällä. Miehelläni on hyvä kasvomuisti ja hän muistaa aina, kenen (yleensä vanhan haahkan) kassalle ei kannata mennä jonottamaan puoleksi päiväksi. Nuorista katson kuinka on tukka huonosti ja finnejä naama täynnä, raukkaparka. Jollain parikymppisellä pömpöttää maha ja ajattelen että olisiko kannattanut ensin opiskella ja hankkia kunnon työ eikä kaupan kassalta kotiäidiksi. Ja niin edelleen.
Onkos kiva olla joka päivä 8h arvioinnin kohteena? Minun ostoksiani pääsee sentään arvostelemaan vain pari kertaa viikossa.
Tää on varmasti vaan hermostuttamisviesti missä katotaan montako av-mammaa tulee selittelemään ja suuttumaan :DD mut ihan sama ja voi että kun oot kopea ja varmasti ihmiset jaksaakin ajatella mitä kassa omista ostoksista ajattelee.
Aika pienessä kaupassa aloittaja työssä. Varmaan asiakkaat tulevat tutuiksi.
Mutta kasvomuisti on ihmisellä aika hyvä. Itse asioin isoissa marketeissa ja kassat tulevat sielläkin tutuiksi. Olen miettinyt, muistaako tuollaisen ison marketin kassa ehkä minutkin ainakin kasvoiltani.
No kassatyöntekijällä ei kauheasti ole varaa arvostella :D Jos ei sitten jollain maisterin papereilla istu siellä siwan kassalla :D
Mä tunnen aina suurta ylemmyyttä asioidessani kaupan kassalla :D
Olen ostanut täsmälleen samat ruuat samasta kaupasta jo kolmen vuoden ajan. Minulle on varmaan jo kassatyttöjen kahvipöydässä muodostunut joku lempinimi.
Oletko ylpeä epäammattimaisuudestasi?
Mulle on aivan sama, mitä kaupan kassa minusta ajattelee ja tekeekö jotain typeriä päätelmiään elämästäni kunkin ostoskerran perusteella, mutta esimiehelläsi saattaisi kiinnostaa asiakkaiden haukkuminen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:32"]Minulle on aika herttaisen yhdentekevää, mitä kassabimbo minusta tai ostoksistani ajattelee. [/quote] Kiukkuinen halveksuva vastaus... Taisi kalikka kalahtaa. :D
[/quote]
Läskifoobikko - provo kauattelemassa kalikoita myös tuossa toisessa aloituksessaan. Tuolle ei kannata vastailla ja erityisesti sitä ei pidä palkita lähtemällä sen kanssa riitelemään. Se riidanhaasto kun sillä on haluna ja tavoitteena.