Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö ihan kaikki naiset ?

Vierailija
24.02.2015 |

Oletteko miehet oikeasti tuota mieltä? Minä uskallan olla eri mieltä.

Vaikka ihmettelen kenen kanssa pettävät, jos eivät miesten kanssa. Kumpi siis pettää ? Mies vai Nainen ?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:02"]

Kaikki mun naispuoleiset kaverit jotka seurustelee, pettää. Itse en pettäisi mutta ironista on että en saa miestä :D oh well...

[/quote]

Vitun heleä kaveripiiri sinulla. Muistapa että seura tekee kaltaisekseen. :DDDDDDDDDDDDDDDd

Vierailija
22/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat tunnetusti huoria.

Vierailija
24/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:11"]

Ei varmasti petä kaikki naiset, mutta mikä itseisarvo se pettämättömyys sitten on? Pitäisikö sitä vaan jumittaa ankeassa elämässään  vaikka maailma tarjoaisi parastaan? Minusta siinä pettää itsensä jos jättää tilaisuudet käyttämättä. Tietenkin jos oma liitto on kunnossa, harva silloin pettää. Aika usein kuitenkin ihmiset joutuvat kärvistelemään pakkoavioliitoissa rahan tai lasten takia. Silloin salarakas voi pelastaa ihmisen takaisin elämälle.

[/quote]

No miten olisi vaikka eläminen oman itsensä, eikä muiden kautta? Se uusi mieskin on yhtä huono kuin nykyisesi muutaman vuoden jälkeen ja sitten taas etsit uutta ihmistä elämääsi täyttämään, koska et osaa täyttää omaa elämääsi itse. Mitä tyytyväisempi olet itseesi, sitä enemmän se heijastuu läheisiisi ja ennen kaikkea mieheesi. Siinä tulee samalla sellainen kiva snowball-efekti, että molempien tyytyväisyys elämään ja toisiinsa kasvaa koko ajan suuremmaksi.

Tietysti jos olet alun perin jonkun superidiootin valinnut, niin silloin oman valintansa kanssa täytyy elää ja vaikkapa runkata, jos ei miehen kanssa seksi suju. Minä olen ollut ilman naista ja seksiä 9 vuotta ja tämäkin on minun oma valintani, ei kenenkään muun syy.

[/quote]

En minä ainakaan seksin takia pettänyt, vaikka se kiva lisä olikin. Kyllä ne syyt olivat ihan vaan perinteiset läheisyyden- ja yhteydentunteet, joita ei avioliitossa ollut saatavilla. Ja ei, kumpikaan mies ei ole superidiootti, päinvastoin, ja ihan hyvää seksiä kyllä on ollut avioliitossakin aina tarjolla. Ei se ole kaikille mikään maailman suurin asia.

Vierailija
25/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 05:41"]mela heiluu ja tussu vinkuu [/quote]

Voisiko sitä kauniimmin sanoa!

Vierailija
26/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:40"]

Ei varmasti petä kaikki naiset, mutta mikä itseisarvo se pettämättömyys sitten on? Pitäisikö sitä vaan jumittaa ankeassa elämässään  vaikka maailma tarjoaisi parastaan? Minusta siinä pettää itsensä jos jättää tilaisuudet käyttämättä. Tietenkin jos oma liitto on kunnossa, harva silloin pettää. Aika usein kuitenkin ihmiset joutuvat kärvistelemään pakkoavioliitoissa rahan tai lasten takia. Silloin salarakas voi pelastaa ihmisen takaisin elämälle.

[/quote]

No miten olisi vaikka eläminen oman itsensä, eikä muiden kautta? Se uusi mieskin on yhtä huono kuin nykyisesi muutaman vuoden jälkeen ja sitten taas etsit uutta ihmistä elämääsi täyttämään, koska et osaa täyttää omaa elämääsi itse. Mitä tyytyväisempi olet itseesi, sitä enemmän se heijastuu läheisiisi ja ennen kaikkea mieheesi. Siinä tulee samalla sellainen kiva snowball-efekti, että molempien tyytyväisyys elämään ja toisiinsa kasvaa koko ajan suuremmaksi.

Tietysti jos olet alun perin jonkun superidiootin valinnut, niin silloin oman valintansa kanssa täytyy elää ja vaikkapa runkata, jos ei miehen kanssa seksi suju. Minä olen ollut ilman naista ja seksiä 9 vuotta ja tämäkin on minun oma valintani, ei kenenkään muun syy.

[/quote]

En minä ainakaan seksin takia pettänyt, vaikka se kiva lisä olikin. Kyllä ne syyt olivat ihan vaan perinteiset läheisyyden- ja yhteydentunteet, joita ei avioliitossa ollut saatavilla. Ja ei, kumpikaan mies ei ole superidiootti, päinvastoin, ja ihan hyvää seksiä kyllä on ollut avioliitossakin aina tarjolla. Ei se ole kaikille mikään maailman suurin asia.

[/quote]

Miehellesi tietenkin sallit salarakkaita myös? Koska eihän sen melan uittaminen muualla mikään iso juttu ole.

Vierailija
28/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miehellesi tietenkin sallit salarakkaita myös? Koska eihän sen melan uittaminen muualla mikään iso juttu ole.

[/quote]

No tietenkin sallin jos itse en olisi hänestä kiinnostunut myös henkisellä tasolla. Jos tekisin esim töitä 70 tuntia viikossa, viettäisin työmatkoilla 4kk vuodesta ja kiukuttelisin kotona väsymystä niin totta munassa ihan olettaisin, että jos mies olisi kotona lasten kanssa ja tekisi itse järkevänpituista työpäivää, hän myös etsisi itselleen mukavaa naisseuraa! Pettää voi monin tavoin, salasuhde on näistä vain yksi.

Vierailija
29/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:58"]

Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.

[/quote]

MInulla esimerkiksi meni juuri näin. Pettämistä tuli sitten, kun suhde oli jo tuhoontuomittu eikä jaksanut enää välittää. Siinä taisi olla vähän kostopettämisen makuakin mukana.

Vierailija
30/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:07"]

Oletteko miehet oikeasti tuota mieltä? Minä uskallan olla eri mieltä. Vaikka ihmettelen kenen kanssa pettävät, jos eivät miesten kanssa. Kumpi siis pettää ? Mies vai Nainen ?

[/quote]

Täältä ilmoittautuu yksi viisikymppinen joka ei ole pettänyt ikinä suhteidensa tai 20-vuotisen avioliiton aikana.

Vierailija
31/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta kaikenlaiset naiset voivat pettää.

Vierailija
32/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.

Vierailija
33/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:58"]Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.
[/quote]

Tuo on yleistys. Minä petän jos on tilaisuus ja tieto siitä että kumppani ei lavertele.

T:Nainen

Vierailija
34/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:42"]

Suurin osa naisista EI petä.
Miehet pettävät vaimojaan enemmän kuin naiset miehiään.

[/quote]

Nykyään naiset pettää lähes yhtä paljon kuin miehetkin. 

Vierailija
35/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahem... Itse asiassa tutkimusten mukaan naiset pettävät huomattavasti enemmän kuin miehet. Miehissä on se pieni vähemmistö joka sitten pettää muidenkin edestä, mutta naisilla pettäminen jakaantuu tasaisemmin. Voisi ajatella että siinä on itse asiassa todellista tasa-arvoa. Myöskin on otettava huomioon että naiset keskimäärin ovat tasalaatuisempia, miehissä taas on ääripäät korostuneempia.

Vierailija
36/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä fyysisesti. En ole koskaan saanut hyvää seksiä vieraan kanssa, kaikki intiimi, itsensä näyttäminen, epävarmuus siitä mistä toinen tykkää ja uskaltaako kertoa mistä itse tykkää... Ei, ei ole minun juttuni. En pystyisi. Rakastan yhtä miestä jonka vierelleni olen ottanut.
Ajatuksen tasolla asia on eri. Saatan sulkea silmät ja kuvitella muuta, olen ihastunut vieraisiin miehiin, periaatteessa haluan heitä mutten koe mitään halua vieraan ihmisen kanssa maksamiseen.
Lisäksi, ihastun käytännössä vain miehiin, jotka ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään miestäni vastaavia. Olen hieman ihastunut appeen. Hän on 58- vuotias mutta sitä ei herkästi uskoisi! Uskomattoman hieno ihminen, mutta vaikka jollain tasolla haaveilenkin seksistä hänen kanssaan, on se myös yksi oksettavimmista ajatuksista mitä voin kuvitella. Niin monelta alalta katseltuna kamala.

Vierailija
37/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en petä,vaikka olisi ollut vuorenvarma "tilaisuus".En edes humalassa.Ystäväpiirini kyllä kuuluu pettäjiä.Minusta on se on huono selitys pettämiselle,kun selitellään,että liitossa menee huonosti,mies/vaimo ei anna, olin niin humalassa.En antaisi anteeksi siis oikeasti anteeksi pettämistä miehelleni,koska en itsekkään voisi hyväksyä sitä itseltäni jos tekisin sen.

Vierailija
38/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäminen vaan on niin väärin ja loukkaavaa. Liian helposti annetaan periksi kun mahdollisuus tulee. Ja nykyisin kun on liikkuvat työt monilla niin kyllä mela heiluu ja tussu vinkuu aika kevyesti.

Vierailija
39/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessa te menette naimisiin ja VANNOTTE valanne, jos niilla ei ole mitaan merkitysta??? Petturi on selkarangaton ihminen ( vaikka kuinka huonosti menisi suhteessa). Osoittaa jotakin kamalaa ihmisen luonteesta jos toisen vaikka tietamatonkin pettaminen ei koputa omaatuntoa. Alkoholista on turha selittaa, silla jos tietaa muuttuvansa sen vaikutuksesta , alkoholia ei silloin tarvitse kayttaa kuin kotona!!

Vierailija
40/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin ennen, että en pettäminen, mutta niin vain on käynyt , että nyt lähes 5 - kamppi sen petän. Tähän on johtanut session ja hellyyden liitto ja vieraan miehen lämmin huomio.

Eli vaikka on mitä mielipiteitä itsestään ja pettämisestä, ei koskaan voi tietää.