Pettääkö ihan kaikki naiset ?
Oletteko miehet oikeasti tuota mieltä? Minä uskallan olla eri mieltä.
Vaikka ihmettelen kenen kanssa pettävät, jos eivät miesten kanssa. Kumpi siis pettää ? Mies vai Nainen ?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:37"]Mä en pete vaikka tuli Brad Pitt tarjolle, sen verran on selkärankaa, etten tee toiselle mitä en haluaisi itselleni tehtävän. Olen tullut petetyksi ja se on kamala tunne, en voisi koskaan aiheuttaa sellaista tunnetta kenellekään.
N29
[/quote]
Oho tulipas kirjoitusvirheitä, ihana mobiili stna! Eli en petä vaikka tulisi Brad Pitt tyrkylle :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:32"]
Minä kuvittelin ennen, että en pettäminen, mutta niin vain on käynyt , että nyt lähes 5 - kamppi sen petän. Tähän on johtanut session ja hellyyden liitto ja vieraan miehen lämmin huomio. Eli vaikka on mitä mielipiteitä itsestään ja pettämisestä, ei koskaan voi tietää.
[/quote]No kylla voi! :))
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 05:14"]
En petä fyysisesti. En ole koskaan saanut hyvää seksiä vieraan kanssa, kaikki intiimi, itsensä näyttäminen, epävarmuus siitä mistä toinen tykkää ja uskaltaako kertoa mistä itse tykkää... Ei, ei ole minun juttuni. En pystyisi. Rakastan yhtä miestä jonka vierelleni olen ottanut. Ajatuksen tasolla asia on eri. Saatan sulkea silmät ja kuvitella muuta, olen ihastunut vieraisiin miehiin, periaatteessa haluan heitä mutten koe mitään halua vieraan ihmisen kanssa maksamiseen. Lisäksi, ihastun käytännössä vain miehiin, jotka ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään miestäni vastaavia. Olen hieman ihastunut appeen. Hän on 58- vuotias mutta sitä ei herkästi uskoisi! Uskomattoman hieno ihminen, mutta vaikka jollain tasolla haaveilenkin seksistä hänen kanssaan, on se myös yksi oksettavimmista ajatuksista mitä voin kuvitella. Niin monelta alalta katseltuna kamala.
[/quote]Mitahan miehesi tuumaisi tuosta fantasiasta? Taitaisi aika riita tulla....
Minä petin miestä, koska hän kohteli minua huonosti ja viestitteli paljon muille naisille. Hän sitten pettäessään minua vielä yritti haukkua minua pettämisestä, mutta hän ehti ensin. Eli jos haukut naistasi pettämisestä hän saattaa siihen syyllistyä jo siitä. Kohtele naista hyvin, toimii ainakin minun kohdalla. Erottiin enkä ole ketään muuta pettänyt koska kohtelivat paljon paremmin.
Ihme kysymyksiä. Olen 46 v enkä ole pettänyt. Vain yksi kavreistani on.
eikä se olemsiitä kyse, etteikö mahdollisuuksia olisi.
Olin 16 vuotta uskollinen...liitossa jossa seksiä n. Neljän vuoden välein. Sit vaan riitti..tuli munan puute..mutta löysinkin enemmän kuin panon..ystävän joka tukee/kuuntelee/kaipaa. Ja on hulluna mun pilluun. Tuntuu hyvältä ja vihdoin olen päässyt nauttimaan suuseksistä...se tunne kun painaa terskan poskea vasten ja hitaasti härnää kielellä on vaan niiin aaaahhhhh...puhumattakaan miltä tuntui saada itse ensimmäistä kertaa suuseksiä. Aaahhh.
Hän pitää mut hengissä. Tiedän että en voi häntä saada..mutta olen äärettömän onnellinen tästä ihanasta joka välillemme on kehkeytynyr.
Olen elossa! Osaan tuntea!
N39
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:42"]
Minä kuvittelin ennen, että en pettäminen, mutta niin vain on käynyt , että nyt lähes 5 - kamppi sen petän. Tähän on johtanut session ja hellyyden liitto ja vieraan miehen lämmin huomio. Eli vaikka on mitä mielipiteitä itsestään ja pettämisestä, ei koskaan voi tietää.
[/quote]No kylla voi! :))
[/quote]
Niin minäkin kuvittelin, vielä pari vuotta sitten
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:58"]
Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Et kuitenkaan ota huomioon sitä, että nainen on äärimmäisen vaikea pitää tyytyväisenä suhteessa. Silloin kun nainen ei ole tyytyväinen suhteessa, niin hän pettää lähes 100% varmasti sopivan tilaisuuden tullen. Eli miehellä on kova työ pitää naisensa uskollisena.
Miehissä taas on tosiaan ihan arpapeliä, että onkohan nainen nyt pettämiseen taipuvaisen miehen kanssa vai ei.
Olen nainen ja en ole pettänyt. Nyt jo niin vanhakin (53) ettei enää huvittaisi vaikka joku miten tyrkyttäisi. Mutta en pettänyt nuorenakaan. Ensin erotaan ja sitten katsellaan muita. Ei avio/avoliitossa vehdata vieraiden kanssa.
En tee toiselle sellaista, mikä itsestäni olisi trkeää. Eli en petä. Tämän oppimisen tarvittiin epämiellyttävä kokemus nuorena. Otin opikseni.
[/quote]Eroa äläkä petä. Kirjoitus todella virheellistä. Vaikea saada selvää.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:58"]
Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Et kuitenkaan ota huomioon sitä, että nainen on äärimmäisen vaikea pitää tyytyväisenä suhteessa. Silloin kun nainen ei ole tyytyväinen suhteessa, niin hän pettää lähes 100% varmasti sopivan tilaisuuden tullen. Eli miehellä on kova työ pitää naisensa uskollisena.
Miehissä taas on tosiaan ihan arpapeliä, että onkohan nainen nyt pettämiseen taipuvaisen miehen kanssa vai ei.
[/quote]
Totta
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:36"]
[/quote]
Niin onkin. Ihan kuin olisi suoraan google-kääntäjästä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 07:36"]
[/quote]
Minulla on syyni siihen, miksen eroa. Ne eivät kuulu tälle palstalle, turpiin tulee joka tapauksessa. Ja pahoittelen kirjoitusvirheitä, tulivat kännyllä naputellessa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:45"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 05:14"]
En petä fyysisesti. En ole koskaan saanut hyvää seksiä vieraan kanssa, kaikki intiimi, itsensä näyttäminen, epävarmuus siitä mistä toinen tykkää ja uskaltaako kertoa mistä itse tykkää... Ei, ei ole minun juttuni. En pystyisi. Rakastan yhtä miestä jonka vierelleni olen ottanut. Ajatuksen tasolla asia on eri. Saatan sulkea silmät ja kuvitella muuta, olen ihastunut vieraisiin miehiin, periaatteessa haluan heitä mutten koe mitään halua vieraan ihmisen kanssa maksamiseen. Lisäksi, ihastun käytännössä vain miehiin, jotka ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään miestäni vastaavia. Olen hieman ihastunut appeen. Hän on 58- vuotias mutta sitä ei herkästi uskoisi! Uskomattoman hieno ihminen, mutta vaikka jollain tasolla haaveilenkin seksistä hänen kanssaan, on se myös yksi oksettavimmista ajatuksista mitä voin kuvitella. Niin monelta alalta katseltuna kamala.
[/quote]Mitahan miehesi tuumaisi tuosta fantasiasta? Taitaisi aika riita tulla....
[/quote]
No en kerro. Mistä minäkään tiedän mitä mies on mieltä vaikka minun äidistä tai siskostani? Enkä kyllä halusikaan.
En ole koskaan pettänyt 20-vuotisen avioliiton aikana, enkä aio pettää. Ei ole aina ollut niin onnellista ja tilaisuuksia olisi ollut todella paljon, mutta periaatteestani en luovu. Yksi mies kerrallaan, pitää sitten erota, jos joku muu niin vastustamattomasti puoleensa vetää ja siinäkin tilanteessa pitää liiton olla todella surkeassa tilanteessa.
Ei varmasti petä kaikki naiset, mutta mikä itseisarvo se pettämättömyys sitten on? Pitäisikö sitä vaan jumittaa ankeassa elämässään vaikka maailma tarjoaisi parastaan? Minusta siinä pettää itsensä jos jättää tilaisuudet käyttämättä. Tietenkin jos oma liitto on kunnossa, harva silloin pettää. Aika usein kuitenkin ihmiset joutuvat kärvistelemään pakkoavioliitoissa rahan tai lasten takia. Silloin salarakas voi pelastaa ihmisen takaisin elämälle.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:11"]Ei varmasti petä kaikki naiset, mutta mikä itseisarvo se pettämättömyys sitten on? Pitäisikö sitä vaan jumittaa ankeassa elämässään vaikka maailma tarjoaisi parastaan? Minusta siinä pettää itsensä jos jättää tilaisuudet käyttämättä. Tietenkin jos oma liitto on kunnossa, harva silloin pettää. Aika usein kuitenkin ihmiset joutuvat kärvistelemään pakkoavioliitoissa rahan tai lasten takia. Silloin salarakas voi pelastaa ihmisen takaisin elämälle.
[/quote]
Hyvin sanottu. Näin minulle kävi. N39
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:57"]
En ole koskaan pettänyt 20-vuotisen avioliiton aikana, enkä aio pettää. Ei ole aina ollut niin onnellista ja tilaisuuksia olisi ollut todella paljon, mutta periaatteestani en luovu. Yksi mies kerrallaan, pitää sitten erota, jos joku muu niin vastustamattomasti puoleensa vetää ja siinäkin tilanteessa pitää liiton olla todella surkeassa tilanteessa.
[/quote]
Meillä myös 20 vuotta avioliittoa takana ja tämä asia on puhuttu harvinaisen selväksi. Siinä vaiheessa, kun joku muu alkaa himottamaan, laitetaan kantapäät vastakkain ja lähdetään eri suuntiin.
En ole pettänyt koskaan vaikka tilaisuuksia on ollut tarjolla yllin kyllin. Tosin meillä on hyvä liitto, joten mitään järjellistä syytä tähän toimintaan ei olisikaan.
Mä en pete vaikka tuli Brad Pitt tarjolle, sen verran on selkärankaa, etten tee toiselle mitä en haluaisi itselleni tehtävän. Olen tullut petetyksi ja se on kamala tunne, en voisi koskaan aiheuttaa sellaista tunnetta kenellekään.
N29