Miten olette ratkaisseet deittailun panttivankitilanteen?
Eli olen nyt käyttänyt yhteen naiseen tutustumiseen aikaani noin 6 viikkoa. Olemme nähneet kaksi kertaa ja molemmat olemme sanoneet että tämä ei ole mitään ajanvietettä vaan ihan tosissaan liikkeellä. Nainen varovainen koska aiempia huonoja kokemuksia tuntemattomista miehistä.
Nyt iskenyt vähän sellainen fiilis että pitäisikö alkaa tässä samalla tutustumaan muihin. Eihän tällaisessa panttivankitilanteessa vain ole mitään mieltä. Olen nyt niin paljon käyttänyt tähän aikaani että ei tätä raaskisi vielä lopettaakaan kun tästä voi ihan hyvin kehkeytyä jotain. Mutta on vaan raivostuttavaa edetä näin hitaasti.
Nainen sanonut ettei pidä siitä kuinka miehet haluavat nopeasti tietää syntyykö suhdetta vai ei. Luulin että on hyvä päätös tutustua vain yhteen naiseen kerrallaan, mutta nyt vähän harmittaa kun ajautunut tähän panttivangiksi.
Kommentit (112)
Olet kivasti talutus narussa samanlailla kun se pitää muitakin miehiä hyväksikäytettävänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä kaksi tapaamista kuuden viikon aikana on todella vähän. Eli kyllä haluaisin vähän useammin tavata - jos ollaan tosissaan tutustumassa niin pari kertaa viikossa olisi hyvä. Eihän noin voi kehenkään tutustua, jos ei edes tavata.
Täysin samaa mieltä, ihan yhtä pelleilyä tapailla noin harvakseltaan. Voiko tuota edes tapailuksi kutsua... Ap, miksi ihmeessä tapaatte noin harvoin? Eikö se nainen siis halua tavata useammin? Siitä voi kyllä vetää jonkinlaiset johtopäätökset.
Sehän tästä juuri tekee monimutkaista kun naisen käytös on Toisaalta johdonmukaista vaikkei äkkiseltään siltä kuulostakaan. Hän ilmeisesti halusi ensin vain viestitellä 3 vkoa jotta kyydistä karsiutuu pahimmat psykopaatit ja kevyen suhteen etsijät - hänellä niistä kokemusta.
Sen jälkeen naisella ollut kiireitä, mutta tapaamiset onnistuneet ihan toivotulla tavalla. Eikä tämä mitään tapailua olekaan vielä, mutta tässä vain ajattelin kysyä itseltäni että onko tässä järkeä. Ap
Kiireet kuullostavat siltä, että kiinnostusta ei ole tai pelailee pelejä kanssasi. Molemmista syistä heivaisin.
Mikähän siinä oikeasti on että monet ei usko että ihmisellä ihan oikeasti voi olla kiire? Kun on talouden ainoa aikuinen, on työ, lapset, lemmikki, lasten harrastukset, omat ystävät ja sukulaiset, niin ihan rehellisesti se tilanne voi olla se että aikaa tavata on vain parin viikon välein. Samassa elämäntilanteessa olevat vielä ymmärtää, mutta ihmiset joiden omat kiireet on sitä että täytyy käydä salilla ja pelaamassa vähän sählyä kavereiden kanssa, ei todellakaan tajua.
Aina jaksan ihmetellä miksi sellainen ihminen ylipäätään edes etsii kumppania, jos päivät ovat muutenkin jo ihan täynnä eikä aikaa tapaamisiin juuri koskaan ole.
Vai mitä jättäisit pois tai tekisit toisin? Deittailisit lasten läsnäollessa, jättäytyisit työttömäksi että olisi enemmän aikaa vai sanoisitko lapsille että nyt kuulkaa loppuu ne harrastukset kun äidin täytyy ehtiä tavata miehiä?
Olen eri, mutta jättäisin deittailut myöhempään ajankohtaa, kun on vähän enemmän aikaa elämässä.
Minäpä en, kun en elä tuollaista sitten kun -elämää. Sitä kun ei tiedä tuleeko sellaista aikaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on nyt jäänyt sellainen kuva että nainen ei ole nostamassa tutustumisemme priorisointitasoa elämässään. Mun siis pitäisi alkaa ehdottaa uutta tapaamista, mutta kyllä jotenkin vain haistan että toissijaiset asiat ovat tärkeämpiä. Tähän alkuun kerran vkossa näkeminen on mulle Ok, mutta harvempi tahti ei ole Ok varsinkaan kun mitään oikeasti pakottavaa syytä ei ole.
Toivottavasti moni pystyy ymmärtämään että tuo kuuden vkon työ on oikeasti hukkaan heitettyä aikaa. Sillä ei ollut minulle mitään viihdearvoa, vaan siinä rakennettiin luottamusta ja tutustuttiin. Mun on todella vaikea ymmärtää tämän naisen motiiveja jos hän nyt käytöksellään ajaa minut tekemään johtopäätökseni.
Alan olemaan sitä mieltä naisen tutustumistyylistä että hänen tulisi deittailla vain miehiä jotka käyvät useimmilla eri treffeillä saman vkon aikana. Siinä pääsee rennosti tutustumaan toiseen eikä tarvitse kummankaan kokea mitään paineita ja saa pitää oman elämänsä visusti hallussaan. Sikäli ihmetyttää kun tämä nainen on ihan kouluja käynyt ja pitäisi ymmärtää näitä asioita yhtälailla käytännön kuin teoriankin tasolta. Ap
Suurin osa kyllä varmaan deittaileekin jotain tinderdeittejä ihan vapaasti montaa yhtä aikaa. Kas kun kaksi tapaamista ei vielä ole mikään sitoumus ja tinder toimii vain jos niitä ihmisiä tapaa sieltä ihan oikeasti. Pelkkä nettijuttelu ei kerro ihmisestä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sä näköjään etsit parisuhdetta, et ihmistä. Parisuhteen voi saada kenen tahansa kanssa, mutta tiettyä ihmistä et voi saada ellet panosta ja sitoudu. Itse etsin aina ihmistä ja parisuhde tulee siinä sivutuotteena jos ihminen on oikea.
On en mäkään naisena tuollaista etanaa katselisi. Joko nähdään pari kertaa viikossa tai sit mä näen muitakin. Olen tämän myös miehille kertonut. Jos ei lapsettoma ihmisenä ole aikaa tapailla, niin mistä se kertookaan. Puutteista ajanhallinnassa, prioriteeteistä, yleisestä hitaudesta/saamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sä näköjään etsit parisuhdetta, et ihmistä. Parisuhteen voi saada kenen tahansa kanssa, mutta tiettyä ihmistä et voi saada ellet panosta ja sitoudu. Itse etsin aina ihmistä ja parisuhde tulee siinä sivutuotteena jos ihminen on oikea.
Miten tuossa voi saada tietää, onko ihminen oikea, jos häntä ei pääse edes tapaamaan? Ei pelkkään ideaan ja haavekuvaan ihmisestä voi vielä panostaa eikä sitoutua.
Olisi oikeasti aika ahdistavaa ihan ajatuksenakin että joku alkaisi kahden tapaamisen jälkeen olemaan jo ihan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä kaksi tapaamista kuuden viikon aikana on todella vähän. Eli kyllä haluaisin vähän useammin tavata - jos ollaan tosissaan tutustumassa niin pari kertaa viikossa olisi hyvä. Eihän noin voi kehenkään tutustua, jos ei edes tavata.
Täysin samaa mieltä, ihan yhtä pelleilyä tapailla noin harvakseltaan. Voiko tuota edes tapailuksi kutsua... Ap, miksi ihmeessä tapaatte noin harvoin? Eikö se nainen siis halua tavata useammin? Siitä voi kyllä vetää jonkinlaiset johtopäätökset.
Sehän tästä juuri tekee monimutkaista kun naisen käytös on Toisaalta johdonmukaista vaikkei äkkiseltään siltä kuulostakaan. Hän ilmeisesti halusi ensin vain viestitellä 3 vkoa jotta kyydistä karsiutuu pahimmat psykopaatit ja kevyen suhteen etsijät - hänellä niistä kokemusta.
Sen jälkeen naisella ollut kiireitä, mutta tapaamiset onnistuneet ihan toivotulla tavalla. Eikä tämä mitään tapailua olekaan vielä, mutta tässä vain ajattelin kysyä itseltäni että onko tässä järkeä. Ap
Kiireet kuullostavat siltä, että kiinnostusta ei ole tai pelailee pelejä kanssasi. Molemmista syistä heivaisin.
Mikähän siinä oikeasti on että monet ei usko että ihmisellä ihan oikeasti voi olla kiire? Kun on talouden ainoa aikuinen, on työ, lapset, lemmikki, lasten harrastukset, omat ystävät ja sukulaiset, niin ihan rehellisesti se tilanne voi olla se että aikaa tavata on vain parin viikon välein. Samassa elämäntilanteessa olevat vielä ymmärtää, mutta ihmiset joiden omat kiireet on sitä että täytyy käydä salilla ja pelaamassa vähän sählyä kavereiden kanssa, ei todellakaan tajua.
Aina jaksan ihmetellä miksi sellainen ihminen ylipäätään edes etsii kumppania, jos päivät ovat muutenkin jo ihan täynnä eikä aikaa tapaamisiin juuri koskaan ole.
Jep, tän takia mä en tapaile lapsellisia vaikka miten ruikuttaisivat mun perään. Heivaan ne heti. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et malta tutustua ihmiseen rauhassa niin et sinä kenenkään kanssa suhdetta saa. Olet juuri sellainen esimerkki mistä koko ajan puhutaan, että päädyt aina vain tinderiin kalastamaan parempaa ja parempaa ja loppujen lopuksi et tutustu keneenkään kunnolla.
No miten tuossa tutustut, kun toisella ei ole aikaa?? Itse olisin jättänyt jo mokoman. Mitä se suhde sit olisi, kun tapailukin on noin vaikeaa. Joskus eläkeiässä naimisiin? :p
Jos aidosti on kiinnostunut, niin haluaa pitää yhteyksiä ja olla tekemisissä aika tiheästi. Silloin ei oikeastaan voi tai pysty tekemään muuta, koska se ihastus pyörii mielessä 24/7. Vaikuttaa siltä, että jos ap:llä on ollut noin vähän tapaamisia tuon naisen kanssa 6 vkon aikana, homma on melko kankeaa. Jompi kumpi ei ole kunnolla kiinnostunut.
Ap:nä ottaisin naiseen useammin yhteyttä ja sopisin useammin treffit. Jos näyttää siltä, että kangertelee, niin eikun muita suhteita kohti vain!
Kiitos myötätunnosta teille muille palstailijoille. Kyllä mä alan olla koko ajan enemmän sitä mieltä että jos naisen tyyli on tuo, niin fine. Mutta tuolla tyylillä ei helposti napata miehiä. Tuo käytös missä priorisoidaan muita asioita pitäisi tehdä jonain muuna ajankohtana - ei silloin kun tutustumisen ratkaisevat hetket ovat käsillä.
En vaan pääse naisen pään sisään että miten ei tajua että tää deittailun yksinoikeus ei ole mun tilanteessa enää mikään järkevä linja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tän takia mä en tapaile lapsellisia vaikka miten ruikuttaisivat mun perään. Heivaan ne heti. N38
Deittimarkkinoille vapautuu kuitenkin jokaisessa lapsiperheen erossa onneksi se yksi kappale myös miespuolista henkilöä, joka ymmärtää aika hyvin yleensä sen että lapset vaikuttaa asioihin. Että turhaan olette huolissanne.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun ei ole seksiä, suutelua, eikä suhteesta ole sovittu, voi nähdä muita.
Ei kannata sitten olettaa, että toisella on sama ajatusmaailma. Jotkut ajattelee, että myös seksi ja suutelu toisten kanssa on ok ja vasta kun on sovittu jotain, se voi olla pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myötätunnosta teille muille palstailijoille. Kyllä mä alan olla koko ajan enemmän sitä mieltä että jos naisen tyyli on tuo, niin fine. Mutta tuolla tyylillä ei helposti napata miehiä. Tuo käytös missä priorisoidaan muita asioita pitäisi tehdä jonain muuna ajankohtana - ei silloin kun tutustumisen ratkaisevat hetket ovat käsillä.
En vaan pääse naisen pään sisään että miten ei tajua että tää deittailun yksinoikeus ei ole mun tilanteessa enää mikään järkevä linja. Ap
Sä vaikutat kyllä takertuvalta ja hirveä uhrimieliala.
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt jaksanut lukea koko pitkää ketjua, mutta etkö ole puhunut hänelle? Jos niin miksi et? Jos sinua alkaa kyllästyttää odottelu, niin sano se. Sinuna sanoisin, että ymmärrän kantasi, mutta itse tarvitsen ratkaisuja jo pian, että aloitetaanko oikea suhde vai jatketaanko eri teillä. Ja jos toinen ei osaa siltä seisomalta sanoa niin anna vaikka viikko aikaa miettiä.
Nainen ei sinua pidä panttivankitilanteessa, sinulla on itsellä myös vaikutusvaltaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin minulle sopivaa ihmistä. Ja noiden tapaamisten perusteella nainen on sellainen mitä etsinkin. Ulkopuolinenkin taho varmaankin arvioisi että teistä tulisi hyvä pari. Siksi tätä jaksan. Mutta pääkopalle raskasta. Suostun parisuhteeseen vain jos löydän jotain tämäntapaista mitä ajatuksia tämä nainen minussa herättää. Ap
Minusta te ette sovi yhteen. Ihastunut mies nauttii jo pelkästään naisen kanssa olemisesta. Ongelma on nyt siinä, ettet ymmärrä, mikä sinulle sopii. Et ole ilmeisesti koskaan ollut rakastunut. Tämä nainen on monille miehille se ihanne, siveä nainen, ja sinä vaan valitat. Jätä nainen jollekin paremmalle, äläkä yritä vaan hyötyä hänestä.
1. Tämä nainen ei tapaile muita.
2. En todellakaan haluaisi tapailla muita, mutta kohta alkaa olla vaihtoehdot vähissä. Tämän naisen painostaminen on täysin varmasti poissuljettu vaihtoehto.
3. En ole takertuva ja sen nyt luulisi olevan naisellekin jo selvää, mutta en myöskään ole tyhmä. Että loputtomiin olisi ok jos on kaikkea muuta. Vielä en toki ole kysynyt ensi vkosta mitään.
Ap
Olen ollut tuollaisessa suhteessa mutta se kesti paljon pidempään ja sukupuolet olivat toisin päin. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt lopettaa se suhde välittömästi siinä vaiheessa kun huomasin, ettei toinen ole valmis panostamaan samalla tavalla kuin minä. Aina mentiin vain tämän herran ehdoilla. Etsin tasavertaista suhdetta jossa minäkin tulen huomioiduksi ja jossa toinen ymmärtää minua jo puolesta sanasta, ja ennen kaikkea jossa on hyvä olla, ja tuossa suhteessa se ei todellakaan toteutunut.
Ap, onko sinulla hyvä olla tuossa suhteessa? Jos ei, tiedät mitä tehdä. Ihan kokemuksesta sanon että helpommalla pääset mitä aikaisemmassa vaiheessa suuntaat katseesi muualle.
Kaksi tapaamista ei ole suhde. Herranjumala mitä sekopäitä täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tapaamista ei ole suhde. Herranjumala mitä sekopäitä täällä on.
Ole hyvä ja kerro meille mikä on sinun mielestäsi oikeaoppinen määritelmä suhteelle.
Minun mielestäni tuosta on ihan perusteltua puhua suhteena, sillä tapaamisten lisäksi on ollut säännöllistä yhteydenpitoa.
Mikä ihmeen työ? Ja miksi pitäisi deittailla miehiä, jotka käyvät useilla eri treffeillä viikon aikana? Eihän se nopeuta millään tavalla suhteen syntymistä.
Olit jo ennen ketjun avaamista sisimmässäsi päättänyt, että haluat alkaa katsella muita ja nyt "sait sille luvan", eikö totta? Muista kuitenkin kertoa tälle naiselle päätöksestäsi.