Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni eilen humalassa pahasti. Mikä auttaisi tähän häpeään?

Vierailija
02.09.2023 |

Olen ihan aikuinen ihminen mutta käyttäydyin kuin joku teini. Avauduin uusille tuttavuuksille siitä kuinka olen ihastunut yhteen mieheen joka osoittaa ristiriitaisia signaaleja ja muutenkin otin asian aivan liian vakavasti. Kyseinen mies oli myös paikalla ja näki kun makoilin maassa ja itkin, onneksi hän ei varmaan kylläkään tiennyt että itkin hänen peräänsä. En ole edes tuntenut häntä kuin viikon eikä olla juteltu kuin pari kertaa ja heti käyttäydyn näin. Tunteeni häntä kohtaan kylläkin ovat nyt peittyneet tämän ylitsepääsemättömän häpeän alle. Hän ja muutamat muut uudet tuttavuudet näkivät nolon itkukohtaukseni ja voisin vajota maan alle. Miten tästä pääsee yli? Olen vain maannut pimeässä huoneessa koko päivän kun hävettää niin hirveästi oma draamailuni. Tein kärpäsestä härkäsen ja ylireagoin todella pahasti.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vaan nauraa itelles. Itselle nauraminen on helpottavaa.

Vierailija
2/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitä muista kun kaikki murehtii omia tekemisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei muista.

Vierailija
4/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä huoli, sadan vuoden päästä kukaan ei enää välitä.

Vierailija
5/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu, kukaan ei muista sitä. Kaikki vaan häpeävät omia toilailujaan. Ja jos joku sattuu muistamaan, niin se on vaan, että "taisi x olla aika kännissä eilen". Ja siinä se.

Vierailija
6/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään et loukannut, edes itseäsi. Whats the problem? Joo tunnekuohua, mut sitä se on voimakkaasti tuntevan ihmisen elämä. Ihanaa ja ikävää samaan aikaan. "Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä"

Vierailija
7/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa yv. niin laitetaan asiat kuntoon, ehkäpä jo tänään voitais tavata?😘

Vierailija
8/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoha sille miehelle vaa, et.. haluisitsä olla vähä tuhmä dady

Vierailija
9/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannus on paras katumus. Kun tapaat näitä ihmisiä seuraavan kerran, ole selvin päin tyylikkäänä. Jos joku muistuttaa ryyppyillasta, hymyile vain ja sano että et muista mitään ja kaikki on hyvin. Kaikki olivat humalassa, et ainoastaan sinä. Ihmiset pyörivät yleensä oman napansa ympärillä.

Vierailija
10/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnät moiset pois mielestä ja otsa ylhäällä kohti uusia pettymyksiä!

Been there, done that. Seuraavalla kerralla vaan ollut ihan, että mitäh? mä vaiiii? Höpsis! :D (vaikka kuinka hävettäis, niin naurulla siitä selviää ja kieltäytymällä kunniasta)

Vierailija
11/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi känni vaan päälle. Se lähtee sillä, millä on tullutkin!

Vierailija
12/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt on ihan perus. Sellasta sattuu.

Vierailija
13/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa kauaa välittää. Ehkä joku hetken tuumii, mutta ei kukaan jää vellomaan tuommoisia. Ja sitäpaitsi, kaikki mokaa joskus. Mutta ymmärrän kyllä fiilikset. Itse jään joskus pois, jos tiedän, että juomaa tulisi kulumaan. Minulla jyrähtää isopyörä käyntiin liian helposti ja olen ihan hillitön. En jaksa sitä morkkista, se on ihan kamalaa, vaikkei mitään hirveää edes tapahtuisi.

Vierailija
14/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi känni vaan päälle. Se lähtee sillä, millä on tullutkin!

Juuri näin, mutta älä seuraavalla kerralla itkeskele, vaan mene miehen kanssa sänkyyn.

Vierailija
15/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mokannu kännissä. Ja suurin osa ei ees muista muitten mokia kun häpeää omiaan. Jatka vaan normaalisti.

Vierailija
16/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii, leuka pystyssä maanantaina töihin vaan!

Joku jos jotain kyselee niin naura vaan ja sano et "meikä nyt vaan tykkää ottaa märkää, silloin sattuu ja tapahtuu"..

Näin minä aina toimin, olen sentään firman bileissä pannut sihteeriä ja vetänyt päällikköä turpaan, ilman että aamulla olisin muistanut kumpaakaan.

Vierailija
17/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa on noloa. Mä olen riehunnu ja nolannu itseni pahemmin.

Vierailija
18/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari loiventavaa, sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
19/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ottaa asian myöhemmin esille, niin sanot vaan että kännissä ja läpällä.

Vierailija
20/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että ketään ei kiinnosta. Jos olisit tapellut ja haastanut riitaa yms niin tilanne voisi olla eri, mutta tuo sinun juttusi kuulostaa ihan normaalilta ja siltä että joit vain liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi