Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette ratkaisseet deittailun panttivankitilanteen?

Vierailija
28.11.2021 |

Eli olen nyt käyttänyt yhteen naiseen tutustumiseen aikaani noin 6 viikkoa. Olemme nähneet kaksi kertaa ja molemmat olemme sanoneet että tämä ei ole mitään ajanvietettä vaan ihan tosissaan liikkeellä. Nainen varovainen koska aiempia huonoja kokemuksia tuntemattomista miehistä.

Nyt iskenyt vähän sellainen fiilis että pitäisikö alkaa tässä samalla tutustumaan muihin. Eihän tällaisessa panttivankitilanteessa vain ole mitään mieltä. Olen nyt niin paljon käyttänyt tähän aikaani että ei tätä raaskisi vielä lopettaakaan kun tästä voi ihan hyvin kehkeytyä jotain. Mutta on vaan raivostuttavaa edetä näin hitaasti.

Nainen sanonut ettei pidä siitä kuinka miehet haluavat nopeasti tietää syntyykö suhdetta vai ei. Luulin että on hyvä päätös tutustua vain yhteen naiseen kerrallaan, mutta nyt vähän harmittaa kun ajautunut tähän panttivangiksi.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuolla tyylillä ei helposti napata miehiä. Ap

Tässä näkyy sinun todellinen luonteesi. Mukamas olet aidosti huolissasi siitä, saako kyseinen nainen miehen vai ei. 

Haluat vain, että sinut "napattaisiin" nyt kun olet armossasi antanut peräti 6 viikkoa (työtä) tälle naiselle. 

Vierailija
102/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tapaamista ei ole suhde. Herranjumala mitä sekopäitä täällä on.

Ole hyvä ja kerro meille mikä on sinun mielestäsi oikeaoppinen määritelmä suhteelle.

Minun mielestäni tuosta on ihan perusteltua puhua suhteena, sillä tapaamisten lisäksi on ollut säännöllistä yhteydenpitoa.

Se vaatii sen että sovitaan ääneen että tämä on suhde (mitä monikaan normaali ihminen ei kahden tapaamisen jälkeen ole valmis tekemään). Tai sitten etenemisen seksiin mikä paljastaa että molemmat tosiaan on toisesta niin kiinnostuneita ja silloinkin siitä kannattaa ihan ääneen jutella että lopetettaisiinko nyt toisten tapaaminen ja keskityttäisi tähän. Nettijuttelu ja kaksi tapaamista ei ilman mitään keskustelua tai seksiä tarkoita vielä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja kerro meille mikä on sinun mielestäsi oikeaoppinen määritelmä suhteelle.

Minun mielestäni tuosta on ihan perusteltua puhua suhteena, sillä tapaamisten lisäksi on ollut säännöllistä yhteydenpitoa.

Ainoastaan jos välimatka on kohtuuton, kaksi tapaamista kuuteen viikkoon on ok. Siis etäsuhteessa ymmärrän, muuten en. Kenelläkään ei ole niin kiire.

Vierailija
104/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta jäädä jotenkin panttivangiksi. Ihme ongelma sulla.

Vierailija
105/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii sen että sovitaan ääneen että tämä on suhde (mitä monikaan normaali ihminen ei kahden tapaamisen jälkeen ole valmis tekemään). Tai sitten etenemisen seksiin mikä paljastaa että molemmat tosiaan on toisesta niin kiinnostuneita ja silloinkin siitä kannattaa ihan ääneen jutella että lopetettaisiinko nyt toisten tapaaminen ja keskityttäisi tähän. Nettijuttelu ja kaksi tapaamista ei ilman mitään keskustelua tai seksiä tarkoita vielä yhtään mitään.

Ihmissuhde on kyseessä joka tapauksessa, vai oletko eri mieltä? En minäkään ajattele tuo mikään parisuhde olisi, mutta suhde joka tapauksessa.

Vierailija
106/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta teille muille palstailijoille. Kyllä mä alan olla koko ajan enemmän sitä mieltä että jos naisen tyyli on tuo, niin fine. Mutta tuolla tyylillä ei helposti napata miehiä. Tuo käytös missä priorisoidaan muita asioita pitäisi tehdä jonain muuna ajankohtana - ei silloin kun tutustumisen ratkaisevat hetket ovat käsillä.

En vaan pääse naisen pään sisään että miten ei tajua että tää deittailun yksinoikeus ei ole mun tilanteessa enää mikään järkevä linja. Ap

Selitä minulle, miten se nopeuttaa ja syventää tutustumistanne, jos alat samaan aikaan tapailla muita?

Vierailija
107/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Tämä nainen ei tapaile muita.

2. En todellakaan haluaisi tapailla muita, mutta kohta alkaa olla vaihtoehdot vähissä. Tämän naisen painostaminen on täysin varmasti poissuljettu vaihtoehto.

3. En ole takertuva ja sen nyt luulisi olevan naisellekin jo selvää, mutta en myöskään ole tyhmä. Että loputtomiin olisi ok jos on kaikkea muuta. Vielä en toki ole kysynyt ensi vkosta mitään.

Ap

1. Se, että nainen ei tapaile muita ei välttämättä tarkoita että hän on tosissaan sinusta kiinnostunut. Ehkä hän ei vaan jaksa deittailla tuon enempää tällä hetkellä.

2. Omien tarpeiden kertominen ei todellakaan ole painostamista.

3. Ihan sama onko se adjektiivi takertuva vai joku muu, ilmeisesti haluat jatkaa löyhässä hirressä roikkumista ja asiasta napisemista. Sua on nyt autettu mutta jos ei kelpaa, niin ole ominesi.

Vierailija
108/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika painostava ja uhriutuva ajatus kyllä, että kuuden viikon työ on mennyt hukkaan, jos ei tapailu etene suhteeksi. Se kuusi viikkoa meni sen selvittämiseen, että onko molemminpuolista kiinnostusta ja miten tästä edetään.

Ap:lle on nyt kysymyksenasettelun perusteella selkiintynyt, että hän haluaisi tapailun siirtyvän seuraavalle asteelle (oli se sitten yhteinen sopimus tiiviimmästä yhteydenpidosta, yhdessäoloajan priorisoimisesta muihin tekemisiin nähden, tai jotain muuta).

Ap kommunikoi nyt tarpeensa ja johtopäätöksensä tapailukumppanille, ja pyytää häneltä vastauksia. Eikä muuten kannata alkaa vinkumaan, että jos tää on näin hidasta, niin alan tapailla muitakin sitten. Tuolla replalla menetät suhteen mahdollisuuden joka tapauksessa; joten nyt suoraselkäisesti vaan ilmoitat että haluat tapailun seuraavalle asteelle tai sitten mieluummin jättää tähän, koska toiveet ja elämäntilanteet eivät kohtaa.

Vierailija
109/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "työtä" aloittaja on tuntenut tehneensä?

Tavannut pari kertaa, oliko työlästä?) Laittanut viestejä ja vastannut viesteihiin, ei joka päivä. Oliko työlästä?

Vai tarjoitatko henkistä työtä kun olet pohtinut mikä naisella mahtaa olla?

Mutta semmosta se on, harva suhde alkaa sormia napsauttamalla.

Aina joutuu käyttämään omaa aikaansa, ajatuksiaan ja myös pohtimaan, kaikki nämä omalla ajallaan.

Mutta kaikki eivät katso sitä prosessointia "työksi".

Vierailija
110/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpittömästi ihmettelen teidän joitain kommentteja. Jos itse tutustun johonkin naiseen sillä asenteella etten ole varma sytynkö hänestä täysillä, niin kannan vastuuni siitä että en roikota sitä naista kovinkaan pitkään yksinoikeudella kyydissäni. Yhtenä vaihtoehtona monista on täysin eri asia. Ja siinä tämän keskustelun ydin.

En olisi ikinä uskonut että tällaiseen ihmistyyppiin vielä tulen törmäämään. Ap

Vierailija
111/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpittömästi ihmettelen teidän joitain kommentteja. Jos itse tutustun johonkin naiseen sillä asenteella etten ole varma sytynkö hänestä täysillä, niin kannan vastuuni siitä että en roikota sitä naista kovinkaan pitkään yksinoikeudella kyydissäni. Yhtenä vaihtoehtona monista on täysin eri asia. Ja siinä tämän keskustelun ydin.

En olisi ikinä uskonut että tällaiseen ihmistyyppiin vielä tulen törmäämään. Ap

Eli kuten sinulle on jo useampaan kertaan kommentoitu: Haluat parisuhteen, et juuri tätä tiettyä naista.

Kerro se hänelle ja jatka etsimistä. Muiden naisten tapailu samaan aikaan ei millään tavalla syvennä teidän kahden välistä suhdetta tai nopeuta sen etenemistä.

Vierailija
112/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta teille muille palstailijoille. Kyllä mä alan olla koko ajan enemmän sitä mieltä että jos naisen tyyli on tuo, niin fine. Mutta tuolla tyylillä ei helposti napata miehiä. Tuo käytös missä priorisoidaan muita asioita pitäisi tehdä jonain muuna ajankohtana - ei silloin kun tutustumisen ratkaisevat hetket ovat käsillä.

En vaan pääse naisen pään sisään että miten ei tajua että tää deittailun yksinoikeus ei ole mun tilanteessa enää mikään järkevä linja. Ap

Selitä minulle, miten se nopeuttaa ja syventää tutustumistanne, jos alat samaan aikaan tapailla muita?

Sillä tavalla se valitettavasti vain toimii, että kiinnitän naiseen vähemmän huomiota (koska tapailen muitakin) ja kas kummaa, sieltä alkaa selvitä syttyykö vai sammuuko liekki. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi