Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette ratkaisseet deittailun panttivankitilanteen?

Vierailija
28.11.2021 |

Eli olen nyt käyttänyt yhteen naiseen tutustumiseen aikaani noin 6 viikkoa. Olemme nähneet kaksi kertaa ja molemmat olemme sanoneet että tämä ei ole mitään ajanvietettä vaan ihan tosissaan liikkeellä. Nainen varovainen koska aiempia huonoja kokemuksia tuntemattomista miehistä.

Nyt iskenyt vähän sellainen fiilis että pitäisikö alkaa tässä samalla tutustumaan muihin. Eihän tällaisessa panttivankitilanteessa vain ole mitään mieltä. Olen nyt niin paljon käyttänyt tähän aikaani että ei tätä raaskisi vielä lopettaakaan kun tästä voi ihan hyvin kehkeytyä jotain. Mutta on vaan raivostuttavaa edetä näin hitaasti.

Nainen sanonut ettei pidä siitä kuinka miehet haluavat nopeasti tietää syntyykö suhdetta vai ei. Luulin että on hyvä päätös tutustua vain yhteen naiseen kerrallaan, mutta nyt vähän harmittaa kun ajautunut tähän panttivangiksi.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin totta että on todella turhauttavaa tuhlata aikaansa ihmiseen joka ei ota asiakseen tehdä selkeämpiä liikkeitä ja päätöksiä.

Vierailija
2/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei ole seksiä, suutelua, eikä suhteesta ole sovittu, voi nähdä muita.

Vierailija
4/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluat pilata mahdollisuutesi tämän naisen kanssa, niin sitten kannattaa alkaa tapailemaan muitakin.

Vierailija
5/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun ei ole seksiä, suutelua, eikä suhteesta ole sovittu, voi nähdä muita.

Siitä juuri tämä termi panttivanki kun alusta asti hänelle sanoin keskittyväni yhteen kerrallaan ja niin hänkin tekee, niin olisi kornia rikkoa tuota luottamusta. Ap

Vierailija
6/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kaksi tapaamista kuuden viikon aikana on todella vähän. Eli kyllä haluaisin vähän useammin tavata - jos ollaan tosissaan tutustumassa niin pari kertaa viikossa olisi hyvä. Eihän noin voi kehenkään tutustua, jos ei edes tavata.

Eli kysyisin, voitaisiinko tavata useammin vaikka muuten edettäisiinkin hitaasti. Jos toinen ei tahtoisi, niin alkaisin ehkä pikkuhiljaa katsella muitakin. Vaikka periaatteessa en minäkään todellakaan tykkää tapailla useaa yhtä aikaa. Mutta noin epävarmassa tilanteessa ei voi loputtomiin itseään roikotella.

Vierailija
7/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ansaitsee parempaa. 6viikkoa ei ole mitään.

Vierailija
8/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aapee miettii tällaista, tarkoittaa että hän ei ole kovin ihastunut naiseen, vaan nainen on hänelle kuka tahansa random. Tää on varmaan juuri se tieto mitä nainen kaipaakin, että onko miehellä aitoa kiinnostusta vai ei. 

Lähde vaan etsimään muita, ap. Ja tietty kerrot sen tälle naiselle.

Vierailija
9/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on rehellinen. Onhan tuolla niitäkin mitkä haluaa edetä vauhdilla. Varoitan: vievät mielenterveyden ja rahat.

Vierailija
10/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa jatkaa elämässä eteenpäin, koska tuo suhde etenee sellaista etanan vauhtia, että sun turhautuminen on täysin ymmärrettävää.

Vierailija
11/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä juuri tämä termi panttivanki kun alusta asti hänelle sanoin keskittyväni yhteen kerrallaan ja niin hänkin tekee, niin olisi kornia rikkoa tuota luottamusta. Ap

Et taida olla loppujen lopuksi kuitenkaan kovin kiinnostunut hänestä, kun koet olevasi panttivankitilanteessa?

-eri

Vierailija
12/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että aapee miettii tällaista, tarkoittaa että hän ei ole kovin ihastunut naiseen, vaan nainen on hänelle kuka tahansa random. Tää on varmaan juuri se tieto mitä nainen kaipaakin, että onko miehellä aitoa kiinnostusta vai ei. 

Kyllä mulla on aitoa kiinnostusta. Ainoa asia mikä ei niinkään kiinnostaisi on tällainen hidas tutustuminen.

Ap

Vierailija
13/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näköjään etsit parisuhdetta, et ihmistä. Parisuhteen voi saada kenen tahansa kanssa, mutta tiettyä ihmistä et voi saada ellet panosta ja sitoudu. Itse etsin aina ihmistä ja parisuhde tulee siinä sivutuotteena jos ihminen on oikea.

Vierailija
14/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu henkisesti siihen että tuon ihmisen kanssa KAIKKI asiat etenevät tooooooodella hitaasti. Kunnes hän sitten löytää jonkun asian joka sinussa ei häntä miellytä ja sitten otetaankin oikein tosi pitkä miettimistauko.

Elä elämää. Älä ole panttivanki.

Vierailija
15/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on aitoa kiinnostusta. Ainoa asia mikä ei niinkään kiinnostaisi on tällainen hidas tutustuminen.

Ap

Sänkyynkö on kiire? Niin arvelinkin.

Vierailija
16/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko lopettaa tilanteen omasta tahdostasi heti halutessasi? Jos vastaus on "kyllä", niin et ole panttivanki, vaan vapaa henkilö toimimaan oman mielesi mukaan. Käytät sanaa "panttivanki" luodaksesi dramatiikkaa ja oikeuttaaksesi itsellesi mahdollisen sivuluisun (kun mielestäsi kohtuuton nainen haluaa edetä kohtuuttoman hitaasti ja "pakottaa" sinut siihen. Paitsi ei oikeasti pakota, mikään ei pakota sinua tilanteeseen, vaan nainen etenee vain itselleen sopivaan tahtiin ja se joko sopii sinulle tai ei). Jos suhde ei etene toiveidesi mukaan, niin kasvata selkäranka ja lopeta se. Aikuinen ihminen.

Vierailija
17/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä näköjään etsit parisuhdetta, et ihmistä. Parisuhteen voi saada kenen tahansa kanssa, mutta tiettyä ihmistä et voi saada ellet panosta ja sitoudu. Itse etsin aina ihmistä ja parisuhde tulee siinä sivutuotteena jos ihminen on oikea.

Etsin minulle sopivaa ihmistä. Ja noiden tapaamisten perusteella nainen on sellainen mitä etsinkin. Ulkopuolinenkin taho varmaankin arvioisi että teistä tulisi hyvä pari. Siksi tätä jaksan. Mutta pääkopalle raskasta. Suostun parisuhteeseen vain jos löydän jotain tämäntapaista mitä ajatuksia tämä nainen minussa herättää. Ap

Vierailija
18/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin minulle sopivaa ihmistä. Ja noiden tapaamisten perusteella nainen on sellainen mitä etsinkin. Ulkopuolinenkin taho varmaankin arvioisi että teistä tulisi hyvä pari. Siksi tätä jaksan. Mutta pääkopalle raskasta. Suostun parisuhteeseen vain jos löydän jotain tämäntapaista mitä ajatuksia tämä nainen minussa herättää. Ap

Sitten sä annat naiselle aikaa ja keskustelet asian perinpohjaisesti hänen kanssaan. Mietyttääkö sua kuitenkin, että nainen ei olekaan sinusta tarpeeksi kiinnostunut, koska etenette niin hitaasti ja siksi tämä purkaus tänne?

Vierailija
19/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sänkyynkö on kiire? Niin arvelinkin.

Tämä avaus ei liity petipuuhiin millään tapaa. Kyse on ikävästä tilanteesta kun on vaikea olla tästä mitään mieltä. Toisaalta ihan jees kun asiat on edennyt, mutta toisaalta kovin pitkällä tässä ei olla tuosta alkutilanteesta. Ainakin luulisi naiselle olevan selvää mun olevan kiinnostunut kun tässä edelleen olen mukana. Ap

Vierailija
20/112 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit tuossa vaiheessa vielä tapailla muita. Panttivankitilanne on ihan omassa päässäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä