Jos kaikki eläisivät kuin sinä, millainen maailma olisi? -peukutusketju
Millainen maailma olisi, jos kaikki olisivat kuin sinä? Mitä ihmiset tekisivät? Mitkä asiat olisivat tärkeitä? Puuttuisiko jotakin? Tässä av-maailmassa kaikki on mahdollista eli ei tarvitse tulla sanomaan, ettei maailma kestäisi jos kaikki eläisivät näin. Peukku ylös = tällainen maailma sopisi mulle, peukku alas = tällainen maailma ei sopisi minulle. Ap aloittaa:
Koti, perhe ja ystävät olisivat ihmisille hyvin tärkeitä.
Ihmiset liikkuisivat mielellään luonnossa.
Rikastuminen ei olisi elämän pääasia, vaan onnellisuus.
Kahvin/teen juominen jonkun herkun kanssa olisi säännöllistä hemmottelua.
Netflixin katselu olisi ilta-aikaan huipussaan.
Elämäntahti ei olisi yhtä hektinen kuin nyky-yhteiskunnassa ja tasaisen rauhallista elämää arvostettaisiin.
Alkoholia kuluisi vain kohtuudella, kukaan ei kärsisi alkoholismista.
Ap
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, asunnoton ja yksinäinen, siis rahaton ja luonnollisesti perheetön. Olisi aika ankea maailma. Ja puistikot täynnä kaulakiikkuja, kun heikommat eivät kestäisi tällaista elämää.
Tää oli hyvä:)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön, asunnoton ja yksinäinen, siis rahaton ja luonnollisesti perheetön. Olisi aika ankea maailma. Ja puistikot täynnä kaulakiikkuja, kun heikommat eivät kestäisi tällaista elämää.
Jatkanpa vielä...https://www.youtube.com/watch?v=vd7j5WQjGQU
Kenkiä ei tarvittaisi eikä käytettäisi, paitsi jos siihen olisi jotain erityistä syytä, kuten kylmät talvisäät.
Vierailija kirjoitti:
Lentoyhtiöt menisivät konkkaan, parkkipirkkoja ei tarvittaisi, poliisit olisivat turhia, ylinopeuskameroita ei tarvittaisi, rokotepassia ei tarvittaisi, tuomioistuimet voisi lakkauttaa, sos kulut tippuisivat tuhannesosaansa.
Jne, olisihan siinä vaikutusta.
Ai niin, persut saisivat 100% kannatuksen.
Ihannemaailmassa kaikki persut kuopattaisiin! Ja kuopan päälle perustettaisiin tunkio.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkanpa vielä...https://www.youtube.com/watch?v=vd7j5WQjGQU
Minkä vuoksi tuollainen esitys on tehty? Musiikista tuo ei käy. Onko tuo olevinaan osallistuvaa? Vai osallistavaa? Parodiaa? V*ttuilua?
Ei kauheen hyvin menisi. Tai kaikki reippaasti tylsä tekisivät. Ei olisi työttömiä. Jos töissä ei suju voi aina työpaikan vaihtaa.
Mutta jos valtion asiat hoidettaisiin minun rahastonhoidon tapaan, aika viime tippaan aina maksut menisivät. Kyllä voisi muutama päivä mennä yli maksuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoyhtiöt menisivät konkkaan, parkkipirkkoja ei tarvittaisi, poliisit olisivat turhia, ylinopeuskameroita ei tarvittaisi, rokotepassia ei tarvittaisi, tuomioistuimet voisi lakkauttaa, sos kulut tippuisivat tuhannesosaansa.
Ihannemaailmassa kaikki persut kuopattaisiin! Ja kuopan päälle perustettaisiin tunkio.
😂
Kannatan.
Mun määräyksillä ja ohjeilla maailma olisi hyvin organisoitu ja oikeudenmukainen.
Mutta sellaista maailmaa ei koskaan tule olemaan.
Vain haaveissa.
Koronaa ei olisi kun kaikki olisi kotonaan eikä tapaisi ketään muuta kuin samassa asunnossa asuvia. Pari kertaa vuodessa kävisi bussilla lääkärissä viereisessä kaupungissa. Tilaisivat kaiken verkosta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Kannatan.
Jos poliittiset mielipiteet menisivät vain yhden ihmisen mielipiteiden mukaan, seurauksena olisi yksipuoluejärjestelmä. Joissain maissa sellainen on jo käytössä.
kirkkoonkuulumisprosentti ois 100% :D