Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut toiseen naiseen

Pettäjämlkku
27.11.2021 |

Minulla on ollut hyvä parisuhde. Kolme alaikäistä lasta, nuorin 6v. Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta ja meillä on ollut haasteita mutta ollaan tahdottu ja haluttu toisiamme. Olen ajatellut että me ei erota koskaan.

Tapasin vuosi sitten toisella puolella Suomea keikalla nuoruuden rakkauteni. Halattiin, juteltiin ja tanssittiin. Minulla kolahti heti. Päädyimme jatkoille samaan paikkaan. Jotain pussailtiin siinä ja yhdessä tuumin päätettiin että tämä ei ole ok koska olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Tässä vuoden aikana olemme viestitelleet ihan muutaman kerran, toivotelleet hyvää synttäriä ja vaihtaneet kuulumisia.
Tapasin hänet sattumalta reilu kuukausi sitten ravintolassa työreissuni yhteydessä. Hän oli kavereidensa kanssa syömässä. Hän oli juuri eronnut miehestään ja muuttanut omaan asuntoon. Päädyin hänen luokse yöksi. Rakastelimme niin kuin silloin joskus ennen. En ole koskaan saanut niin hyvää seksiä. Nyt olemme soitelleet ja kirjoitelleet. Hän asuu useamman sadan kilometrin päässä.
Minulle tuli kauhea morkkis. Tein todella väärin. Vaimoni ei ole koskaan pettänyt minua enkä minä häntä ennen tätä. En ole pystynyt kertomaan. Ikävöin tätä nuoruuden rakastani mutta en ole valmis hylkäämään perhettäni, rakasta vaimoani enkä lapsiani.

Mitä teen?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostatko naista, joka varattuna sekstailee vierasta varattua?Mä en kelpuuttaisi edes unissa.

Vierailija
2/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkaus on aina Se Parhain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en keksi muuta sanottavaa kuin, että kasva aikuiseksi. Sulla on nyt joku nostalgia päällä ja elämä tämän "ensirakkauden" kanssa voisi olla ihan hirveää. Et yhtään voi tietää mitä se oikeasti olisi ja millainen hän on nykyään. Haikailet jonkun menneen perään, joka ei ole totta. Kanna vastuusi perheestäsi ja palaa todellisuuteen.

Vierailija
4/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sulla on joku keski-iän kriisi päällä. Haluat tuntea olevasi jälleen nuori ja siksi haluat ihmistä, joka yhdistyy mielessäsi nuoruuteesi.

Kuten joku muukin sanoi, olet ihastunut fantasiaan, et todellisuuteen.

Todellisuus on, että sinulla on hyvä perhe ja olet toiminut yksiselitteisesti väärin vaimoasi kohtaan (minkä itsekin ymmärrät). Lapsille on aina parempi, mikäli vanhemmat pysyvät yhdessä, ellei sitten kodin ilmapiiri ole kylmä tai väkivaltainen.

Voit valita, käyttäydytkö aikuinen mies, puoliso ja isä, vai k*llin oikkuja seuraava selkärangaton luuseri.

Vierailija
5/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "rakastumiset" voi johtua ihan vain siitä, että ihminen on vähän tai vähän enemmänkin kyllästynyt oman elämänsä rutiineihin sekä ihan vain itseensä ja haluaa jotain uutta, jännää ja muutosta. Silloin ihminen on herkimmillään ihastumaan, jota voi kuvitella rakastumiseksi. Lyhyesti tämä tapahtunut on "tie ulos" tämänhetkisestä elämästä, keino luoda itsensä mukamas uudelleen, muuttua kerralla radikaalisti. Usein kun se ero on tullut ja huuma häipyy päästä tajuaa miten suuren virheen on tehnyt. Koska ihminen ei pääse omaa (tylsää ja tavallista, rutiineihin juuttunutta) itseään karkuun, tilanne on kohta uuden puolison kanssa ihan sama kuin aiemmassakin suhteessa. Sen lisäksi on vielä hylännyt vaimonsa ja lapsensa, eivätkä ne suhteet tule koskaan enää palaamaan ennalleen. Sitä et saa peruttua.

On niin helppo kuvitella että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella kun on viettänyt vain hetken toisen ihmisen kanssa, ottanut ns rusinat pullasta. Ethän tiedä tästä muikista yhtään mitään, oikeasti se voi olla luottotiedoton lokki tai heti kun muutatte yhteen seksi loppuu kun seinään tai pamahtaa paksuksi. Se ihminen ei ole sitä mitä kuvittelet sen olevan, heijastat siihen vain omia toiveitasi ja odotuksiasi.

Todellakin voit miettiä hiljaa itseksesi minkälainen ihminen sekaantuu tietoisesti naimisissa olevaan mieheen jolla on alaikäisiä lapsia. Tämän jo pitäisi olla sellainen varoitusmerkki, että ei pidä ryhtyä syvempään suhteeseen. Ehkä hänkin etsii elämänsä pelastajaa, ja on ladannut sinuun ihan epärealistisia toiveita.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kannattaa miettiä aika tarkkaan ihan itsekseen miksi on niin kyllästynyt elämäänsä, eli siis kun tarkemmin mietit asiaa tulet tulokseen että vika on juurikin omien korviesi välissä, ei siinä nykyisessä ympäristössäsi, puolisossasi, avioliitossasi tai lapsissasi. Olet siis kyllästynyt itseesi ja sinun on nyt tehtävä se työ, se todellinen muutostyö oman pääsi sisällä. Jos et sitä tee, niin tuhoat kaiken tärkeän elämässäsi.

Olen ollut myös tämän yhtälön toisessa päässä. Tavannut siis muutaman päistikkaa minuun rakastuneen ihmisen ja kun olen analysoinut asiaa, niin olen tullut siihen tulokseen, että nämä ihmiset ovat kaivanneet suurta muutosta elämäänsä ja ovat tarttuneet minuun kuin viimeiseen oljenkorteen, vaikka minun näkökannastani kyse olisi ollut heille helpoimmasta tiestä ulos senhetkisestä elämästä. Olisi myös ollut minua kohtaan todella epäreilua ryhtyä mihinkään, sillä vaatimus minua kohtaanhan olisi ollut se, että minun olisi pitänyt "pelastaa" nämä tyypit. Ihan kuin joku satujen prinssi tai prinsessa. Kuitenkin me kaikki olemme vain ihan tavallisia ihmisiä, joten kiville olisi mennyt ja aika nopeasti vielä.

Älä tunnusta vaimolle, lopeta yhteydenpito tähän hairahdukseen, käy asiaa lävitse omassa päässäsi ja jos et pääse eteenpäin niin mene terapiaan selvittämään asiaa, yksiksesi. Äläkä kerro vaimolle. Älä kerro kavereillesi, he kertovat vaimoilleen ja sitä kautta vaimosi saa tietää.

Ihmiselle tulee elämän aikana monta vastaavanlaista risteystä, jolloin pitää miettiä kuka olen ja missä olen ja haluanko olla tämä ihminen, ja jos en, niin mitä minun pitää muuttaa itsessäni. Se työ on vaan tehtävä, tämä ei ratkea ostamalla harrikka tai vaihtamalla vaimoa. Tyhjyys sisälläsi vain lisääntyy jos päädyt pinnallisiin ratkaisuihin. Älä siis ammu itseäsi jalkaan vaan kasva henkisesti ja ymmärrä mistä levottomuus sisältäsi nousee.

Vierailija
6/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostatko naista, joka varattuna sekstailee vierasta varattua?Mä en kelpuuttaisi edes unissa.

Lika barn leka bäst.

Vierailija
7/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on tämäntyyppisiä haaveita aina välillä, etenkin jos parisuhteessa on vähän hankalampi hetki. Se menee kyllä ohi, älä riko perhettäsi hetken haaveen vuoksi. Ja se on vain haavekuva, ei todellisuutta.

Vierailija
8/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo "rakastumiset" voi johtua ihan vain siitä, että ihminen on vähän tai vähän enemmänkin kyllästynyt oman elämänsä rutiineihin sekä ihan vain itseensä ja haluaa jotain uutta, jännää ja muutosta. Silloin ihminen on herkimmillään ihastumaan, jota voi kuvitella rakastumiseksi. Lyhyesti tämä tapahtunut on "tie ulos" tämänhetkisestä elämästä, keino luoda itsensä mukamas uudelleen, muuttua kerralla radikaalisti. Usein kun se ero on tullut ja huuma häipyy päästä tajuaa miten suuren virheen on tehnyt. Koska ihminen ei pääse omaa (tylsää ja tavallista, rutiineihin juuttunutta) itseään karkuun, tilanne on kohta uuden puolison kanssa ihan sama kuin aiemmassakin suhteessa. Sen lisäksi on vielä hylännyt vaimonsa ja lapsensa, eivätkä ne suhteet tule koskaan enää palaamaan ennalleen. Sitä et saa peruttua.

On niin helppo kuvitella että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella kun on viettänyt vain hetken toisen ihmisen kanssa, ottanut ns rusinat pullasta. Ethän tiedä tästä muikista yhtään mitään, oikeasti se voi olla luottotiedoton lokki tai heti kun muutatte yhteen seksi loppuu kun seinään tai pamahtaa paksuksi. Se ihminen ei ole sitä mitä kuvittelet sen olevan, heijastat siihen vain omia toiveitasi ja odotuksiasi.

Todellakin voit miettiä hiljaa itseksesi minkälainen ihminen sekaantuu tietoisesti naimisissa olevaan mieheen jolla on alaikäisiä lapsia. Tämän jo pitäisi olla sellainen varoitusmerkki, että ei pidä ryhtyä syvempään suhteeseen. Ehkä hänkin etsii elämänsä pelastajaa, ja on ladannut sinuun ihan epärealistisia toiveita.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kannattaa miettiä aika tarkkaan ihan itsekseen miksi on niin kyllästynyt elämäänsä, eli siis kun tarkemmin mietit asiaa tulet tulokseen että vika on juurikin omien korviesi välissä, ei siinä nykyisessä ympäristössäsi, puolisossasi, avioliitossasi tai lapsissasi. Olet siis kyllästynyt itseesi ja sinun on nyt tehtävä se työ, se todellinen muutostyö oman pääsi sisällä. Jos et sitä tee, niin tuhoat kaiken tärkeän elämässäsi.

Olen ollut myös tämän yhtälön toisessa päässä. Tavannut siis muutaman päistikkaa minuun rakastuneen ihmisen ja kun olen analysoinut asiaa, niin olen tullut siihen tulokseen, että nämä ihmiset ovat kaivanneet suurta muutosta elämäänsä ja ovat tarttuneet minuun kuin viimeiseen oljenkorteen, vaikka minun näkökannastani kyse olisi ollut heille helpoimmasta tiestä ulos senhetkisestä elämästä. Olisi myös ollut minua kohtaan todella epäreilua ryhtyä mihinkään, sillä vaatimus minua kohtaanhan olisi ollut se, että minun olisi pitänyt "pelastaa" nämä tyypit. Ihan kuin joku satujen prinssi tai prinsessa. Kuitenkin me kaikki olemme vain ihan tavallisia ihmisiä, joten kiville olisi mennyt ja aika nopeasti vielä.

Älä tunnusta vaimolle, lopeta yhteydenpito tähän hairahdukseen, käy asiaa lävitse omassa päässäsi ja jos et pääse eteenpäin niin mene terapiaan selvittämään asiaa, yksiksesi. Äläkä kerro vaimolle. Älä kerro kavereillesi, he kertovat vaimoilleen ja sitä kautta vaimosi saa tietää.

Ihmiselle tulee elämän aikana monta vastaavanlaista risteystä, jolloin pitää miettiä kuka olen ja missä olen ja haluanko olla tämä ihminen, ja jos en, niin mitä minun pitää muuttaa itsessäni. Se työ on vaan tehtävä, tämä ei ratkea ostamalla harrikka tai vaihtamalla vaimoa. Tyhjyys sisälläsi vain lisääntyy jos päädyt pinnallisiin ratkaisuihin. Älä siis ammu itseäsi jalkaan vaan kasva henkisesti ja ymmärrä mistä levottomuus sisältäsi nousee.

Vau, hieno vastaus.

Vierailija
9/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tässä nämä, jotka kehottaa ap:ta miettimään, millainen nainen sekaantuu varattuun? Whaat? Eihän ap oo siinä asemassa, että olisi varaa arvostella.

Muutoin samaa mieltä siinä, että nuo "rakastumiset" on ihan höpökuvitelmaa.

Vierailija
10/52 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, hieno vastaus.

Joskus on joutunut vähän miettimään

Vierailija
11/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti salasuhteestasi mutta pidä vuoli ettei vaimosi saa tietää. Tee myös tälle toiselle selväksi että tämä on vain hetken hupia. Hetken leikittyäsi lopeta suhde, äläkä ikinä kerro vaimollesi. Moraalinen tuska on vain sinun kestettävä.

T.N

Vierailija
12/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro petoksesta vaimolle. Sen saat minkä tilasit.

Vierailija
13/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tilanteeseesi.

Olen joskus tänne kirjoittanut aiheesta. Minulla on vaimo, joka on elämäni rakkaus, ja meillä on 2 upeaa lasta.

Lisäksi minulla on naispuolinen ystävä, jonka kanssa saan toteutettua seksuaaliset tarpeeni. Vaimoani en ikinä jättäisi.

Yhdistelmä on toiminut hyvin.

Vierailija
14/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tilanteeseesi.

Olen joskus tänne kirjoittanut aiheesta. Minulla on vaimo, joka on elämäni rakkaus, ja meillä on 2 upeaa lasta.

Lisäksi minulla on naispuolinen ystävä, jonka kanssa saan toteutettua seksuaaliset tarpeeni. Vaimoani en ikinä jättäisi.

Ilmeisesti myös vaimollesi?

Vierailija
15/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
16/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tilanteeseesi.

Toimii kunnes jäät kiinni. Sen jälkeen upeat lapsesi hylkäävät vastenmielisen pettäjän.

Vierailija
17/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä mieltä edelleenkin paljastaa provoksi.

Vierailija
18/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti myös vaimollesi?

Hänen ei tarvitse ikinä tietää

Vierailija
19/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kaksinaismoralistinen kommentti. Sanot tuon ihmiselle, joka itse VARATTUNA sekstailee vapaana olevan ihmisen kanssa.

Vierailija
20/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tilanteeseesi.

Toimii kunnes jäät kiinni. Sen jälkeen upeat lapsesi hylkäävät vastenmielisen pettäjän.

Niinpä. Se jälkipyykki voikin olla ihan muuta kuin se, että mies pyytää anteeksi ja nainen mököttää hetken ja sitten kaikki jatkuu mallillaan. Eipä jatkune, jatkui parisuhde tai ei. Omista pettämisistään maksaa monesti yllättävän kovan hinnan.