Mitä syitä voi olla, että mies näyttelee kiinnostunutta/ihastunutta?
Miksi miehet haluavat ruokkia naisissa tunteita vaikka eivät lopulta välitä tai etene?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla näyteltyä. Toisaalta jossei vastakaikua tule niin miksi hakata päätä seinään?
Kyse olikin saada ymmärrystä siitä, että miksi noin toimitaan. Mitä järkeä näytellä kun eikö se vain syö myös sen toisen ihmisen aikaa ja energiaa jos pelleilee toisten kustannuksella. Itse en ainakaan jaksaisi moista harrastaa eikä omatuntokaan sellaista pitkään kestäisi.
Haluaa seksiä. Mä ihmettelen ettei aikuinen nainen ymmärrä miehen haluavan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
No antaa ymmärtää, että on hyvin kiinnostunut ja flirttailee. On sähköä, kemiaa välillä. Muiden seurassa muuttuukin välinpitämättömän oloiseksi ja kylmäksi, korostetun asialliseksi. Kanssani on joko hermostunut, jännittää mutta tai hauska, flirttailee, yrittää tehdä mustasukkaiseksi tai nähdä miten reagoin kun puhuu muista viettelevään sävyyn. Antaa kuvan, että herätän hänessä jotain mutta samaan aikaan tunnen etten ole yhtään mitään etenkin muiden läsnäollessa. Tai sitten olen vain ihminen, jota on helppo käyttää itsensä viihdyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
No antaa ymmärtää, että on hyvin kiinnostunut ja flirttailee. On sähköä, kemiaa välillä. Muiden seurassa muuttuukin välinpitämättömän oloiseksi ja kylmäksi, korostetun asialliseksi. Kanssani on joko hermostunut, jännittää mutta tai hauska, flirttailee, yrittää tehdä mustasukkaiseksi tai nähdä miten reagoin kun puhuu muista viettelevään sävyyn. Antaa kuvan, että herätän hänessä jotain mutta samaan aikaan tunnen etten ole yhtään mitään etenkin muiden läsnäollessa. Tai sitten olen vain ihminen, jota on helppo käyttää itsensä viihdyttämiseen.
Narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
Narsisti.
Ei ole narsisti mutta hämmentävä henkilö kuitenkin. En saa otetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
Narsisti.
Ei ole narsisti mutta hämmentävä henkilö kuitenkin. En saa otetta.
miksi hän on muiden seurassa välinpitämätön ja kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän lisää?
Tuttua, näin kävi minulle myös. Tätä käytöstä jatkui pari vuotta ja koin sen erittäin raastavaksi. Olen siis ihan aikuinen nainen, mutta ihastuin vakavasti ja tunteeni olivat aitoja. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että mies oli playeri ja olinkin vain viihdettä. Nolottaa oma herkkäuskousuus.
Pönkittää omaa egoaan. Osaavat näytellä kiinnostunutta jos sinulla olisi jotain heitä kiinnostavaa. Omaisuutta, suhteita, status, seksi, ruokaa, suojaa, huomiosi.
Häpeää näyttää tunteitaan muoden seurassa. On saanut liian usein kylmää kohtelua ihastuksilta.
Kaikkia ihme tyyppejä te löydätte tapailukumppaneiksenne...
Miksi ja miksi taas kerran.
Mistä me muut sen tietäisimme, sinähän sitä äijää olet tapaillut?
Miksi, oi miksi ihmiset kyselee tyhmiä?
Nyt en kyllä yhtään keksi - mikä voisi todellakaan olla syynä?
T:Mies
Hyötymistarkoitus jossa ei ole kyse mistään "tunteista."
Voi olla narsisti.
Yrittää herättää sinussa kiinnostusta kunnes vetää maton alta ja/tai iskee tikarin selkään.
Narsistien elämäntapa on tuollainen.
Kun on saanut sinut lytättyä, hän etsii seuraavan uhrin.
Tuo on se kaava millä he elävät elämänsä.
Narsistin tunnistaa aikaisintaan 1, 5 - 2 vuodessa vasta takuuvarmasti.
Joten pakene. Ei kannata taistella, vaan paeta.
Hän etsii muista ydinminuutta jota hänellä itsellään ei ole.
Tätä tullut monesta naisestakin ihmeteltyä. Käyttäytyvät ensin kaikki ihastumisen merkit täyttäen (tikusta asiaa vääntäminen, lähelle jopa kosketusetäisyydelle tunkeminen, tuijottelu, kaksimielinen flirttailu, "me" yms. yms. yms.) ja sitten ovat kuitenkin ikään kuin järkyttyneitä kun olen tulkinnut sen kiinnostukseksi. Kelle kaverimielessä muka ollaan tuollaisia.
Mahdollisia syitä: pillu, suuseksi tai anus.
Vierailija kirjoitti:
Pönkittää omaa egoaan. Osaavat näytellä kiinnostunutta jos sinulla olisi jotain heitä kiinnostavaa. Omaisuutta, suhteita, status, seksi, ruokaa, suojaa, huomiosi.
Narsismia.
Narsistin kyllä tunnistaa muutamassa viikossa jos on sellaisen uhrina joskus ollut.
On ihastunut, mutta ujoutensa vuoksi ei uskalla ottaa seuraavaa askelta sanoakseen sen naiselle.
Voi olla näyteltyä. Toisaalta jossei vastakaikua tule niin miksi hakata päätä seinään?