Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scarlett Johanssonin sivusiili (kuva)

Vierailija
23.02.2015 |

http://static.iltalehti.fi/leffat/mautscarzuma2302JOB_le.jpg

En olisi uskonut sanovani näin, mutta kerrankin nainen, jolle pitkät hiukset sopi paremmin. Yleensä olen lyhyen ystävä ja Scarlett on ollut mun mielestä yksi kauneimpia naisia. Sivuprofiili on kuitenkin tuon kampauksen kanssa aika...ei niin tyrmäävän upea kuin edestä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on upea. :) 

Ja kiva nähdä jotain muutakin kuin se ainainen hunajapupunen-look runsaine povineen.

Vierailija
2/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Scarlettia, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Scarlett edelleen mun mielestä kaunis, ja kiva nähdä, että on kuitenkin tavallinen ihminen, eikä ole tainnut leikellä naamaansa? Toinen suosikkinaiseni on Kelly Osbourne ja hänelle se sivusiili sopi paremmin. ap

Vierailija
4/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:18"]

Vihaan Scarlettia, ei muuta.

[/quote] Niin mäkin, hevosnaama!

Vierailija
5/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :) 

Ja kiva nähdä jotain muutakin kuin se ainainen hunajapupunen-look runsaine povineen.
[/quote]
Höh

http://i.imgur.com/YiDe0DX.jpg

Vierailija
6/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love it!!!

Vierailija
7/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi sopii hyvin. Makuasioita :)

Vierailija
8/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :) 

[/quote]
Höh

[/quote]

Tuosta kuvasta tuli mieleen, että nuo tissit lötköttää tollatavalla rintakehää vasten, ja mä sain tuollaiset raskauden jälkeen, enkä ikinä kehtaisi laittaa vaatetta, jossa näkyisi, miten ne roikkuu vierekkäin. Sain samalla sen kuuluisan tissivaon, mutta se tulee ihan siitä, kun pitkiksi muuttuneet tissit lötköttää vierekkäin. Mun mielestä nää on niin rumat, mutta useimmat julkkikset esittelee juhlissa juuri tälläsiä :/ ap

Vierailija
9/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :)  Ja kiva nähdä jotain muutakin kuin se ainainen hunajapupunen-look runsaine povineen. [/quote] Höh http://i.imgur.com/YiDe0DX.jpg [/quote] Tuosta kuvasta tuli mieleen, että nuo tissit lötköttää tollatavalla rintakehää vasten, ja mä sain tuollaiset raskauden jälkeen, enkä ikinä kehtaisi laittaa vaatetta, jossa näkyisi, miten ne roikkuu vierekkäin. Sain samalla sen kuuluisan tissivaon, mutta se tulee ihan siitä, kun pitkiksi muuttuneet tissit lötköttää vierekkäin. Mun mielestä nää on niin rumat, mutta useimmat julkkikset esittelee juhlissa juuri tälläsiä :/ ap

[/quote]

Vierekkäin? Kainaloissako ne pitäisi olla? ero on siinä, että kauniilla julkkisilla on parempi itsetunto kuin suomalaisilla anteeksi että olen olemassa -palstamammoilla.

Vierailija
10/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :)  Ja kiva nähdä jotain muutakin kuin se ainainen hunajapupunen-look runsaine povineen. [/quote] Höh http://i.imgur.com/YiDe0DX.jpg [/quote] Tuosta kuvasta tuli mieleen, että nuo tissit lötköttää tollatavalla rintakehää vasten, ja mä sain tuollaiset raskauden jälkeen, enkä ikinä kehtaisi laittaa vaatetta, jossa näkyisi, miten ne roikkuu vierekkäin. Sain samalla sen kuuluisan tissivaon, mutta se tulee ihan siitä, kun pitkiksi muuttuneet tissit lötköttää vierekkäin. Mun mielestä nää on niin rumat, mutta useimmat julkkikset esittelee juhlissa juuri tälläsiä :/ ap

[/quote]

Onneksi muiden ihmisten ei tarvitsekaan elää sinun itsetunto-ongelmiesi mukaisesti.

Vierailija
11/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"]

[/quote]

Vierekkäin? Kainaloissako ne pitäisi olla? ero on siinä, että kauniilla julkkisilla on parempi itsetunto kuin suomalaisilla anteeksi että olen olemassa -palstamammoilla.
[/quote] Ei liity mitenkään itsetunto-ongelmiin, en esitellyt ikinä niitä entisiäkään tissejä. Ihmettelen lähinnä sitä, miten hiostava lötkö roikotin on jotenkin sexy mukamas, jos se jätetään esille. Mun mielestä roikkurinnat ei ole kauniit, eikä rintojen esittely muutenkaan. Siis ihmettelen, miksi juhlaeleganssiin kuuluu jonkin ei niin kauniin kehonosan esittely. Ohis ap

Vierailija
12/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :) 

[/quote]
Höh

[/quote]

Tuosta kuvasta tuli mieleen, että nuo tissit lötköttää tollatavalla rintakehää vasten, ja mä sain tuollaiset raskauden jälkeen, enkä ikinä kehtaisi laittaa vaatetta, jossa näkyisi, miten ne roikkuu vierekkäin. Sain samalla sen kuuluisan tissivaon, mutta se tulee ihan siitä, kun pitkiksi muuttuneet tissit lötköttää vierekkäin. Mun mielestä nää on niin rumat, mutta useimmat julkkikset esittelee juhlissa juuri tälläsiä :/ ap
[/quote]

Scarlettia on nimenomaan ylistetty luomurinnoistaan hollywoodin silikonimaailmassa. Enkö yhtään ihmettele, että paineita on ottaa silareita, kun tämmöset ihanan muhkutissitkin haukutaan maanrakoon tommosten apinoitten toimesta kuin sinä. Häpee ny ees vähä. Sinäkin muka nainen? Arvostele vaan niitä omia hinkkejäs. Uskomatonta, huoh.

Vierailija
13/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit ap tän ketjun, haista kukkanen ja etsi kolo ja ryömi sinne jäädäkses.

Vierailija
14/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön inhoreaktio tosta naamasta. Kampaus hieno.

Vierailija
15/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap

Vierailija
16/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :) 

[/quote]
Höh

[/quote]

Onko hänellä mustelma oikeanpuoleisessa rinnassa ?

Vierailija
17/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mustelmaa ja ootte vaan kateellisia hanki ap itsetunto :D

Vierailija
18/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"]Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap
[/quote]

Itseasiassa olen mies, eli olet myös yleisesti yksinkertainen olettaessasi minun olevan nainen, puolustaessani tätä päiväunta ja samalla aitoja muhkeita tissejä? Hävettää sun puolestas ettet naisena osaa arvostaa mutta lätkyttele sää sielä omalle ukolles ja pidä kivaa. Älä vaan tuu tänne valehteleen ettet ottas tota kroppaa noilla tisseillä heti jos saisit mahdollisuuden.

Vierailija
19/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään kovin nätti sivuprofiili. Ilman meikkiä näyttäisi nuorelta mieheltä :S

Vierailija
20/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"]Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap
[/quote]

Minäkin tulin katsomaan täältä scarletin uutta tukkaa, mutta ap täällä sitä vaan lynttää maanrakoon. Hohhoijaa. Pystyy haukkuun av palstalla jonkun julkkiksen (ja viä toisen mantereen) rintoja.. Ei juma.. :D Vähän tasoo nyt. Ja tukka oli hieno, tolle naiselle sopii kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä