Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scarlett Johanssonin sivusiili (kuva)

Vierailija
23.02.2015 |

http://static.iltalehti.fi/leffat/mautscarzuma2302JOB_le.jpg

En olisi uskonut sanovani näin, mutta kerrankin nainen, jolle pitkät hiukset sopi paremmin. Yleensä olen lyhyen ystävä ja Scarlett on ollut mun mielestä yksi kauneimpia naisia. Sivuprofiili on kuitenkin tuon kampauksen kanssa aika...ei niin tyrmäävän upea kuin edestä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"]Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap
[/quote]

Itseasiassa olen mies, eli olet myös yleisesti yksinkertainen olettaessasi minun olevan nainen, puolustaessani tätä päiväunta ja samalla aitoja muhkeita tissejä? Hävettää sun puolestas ettet naisena osaa arvostaa mutta lätkyttele sää sielä omalle ukolles ja pidä kivaa. Älä vaan tuu tänne valehteleen ettet ottas tota kroppaa noilla tisseillä heti jos saisit mahdollisuuden.
[/quote] Voi helvetti että oot tyhmä :D koko keskustelun pointti oli, että mun mielestä yhdellä maailman kauneimmista on uusi tukka -> joku pera alkaa arvostella mua kun en tajua Scarlettin upeutta. Haha. ap

Vierailija
22/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"]Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap
[/quote]

Minäkin tulin katsomaan täältä scarletin uutta tukkaa, mutta ap täällä sitä vaan lynttää maanrakoon. Hohhoijaa. Pystyy haukkuun av palstalla jonkun julkkiksen (ja viä toisen mantereen) rintoja.. Ei juma.. :D Vähän tasoo nyt. Ja tukka oli hieno, tolle naiselle sopii kaikki.
[/quote]

Älä. Vain meidän aihe vapaalla. Mieti jos Scarletti vaikka lukis tän ja laittais hinkkinsä piiloon, kun joku niistä ei tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on naisellisempi versio ananaskampauksesta::D

Vierailija
24/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"]

Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap

[/quote]

Työnnä pää pilluusi, hypi yhdellä jalalla ja vislaa, vatipää. Ohis.
[/quote] Tauskiko täällä taas palstailee? Kuulostat nimittäin ihan Tauskilta. ap

Vierailija
25/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"]Haha, jotku lötkötissi selvästi linjoilla. Sanoinko, että tykkään silikoneista liioin? Ikävää, jos pilasin ikioman ketjuni :D ap
[/quote]

Itseasiassa olen mies, eli olet myös yleisesti yksinkertainen olettaessasi minun olevan nainen, puolustaessani tätä päiväunta ja samalla aitoja muhkeita tissejä? Hävettää sun puolestas ettet naisena osaa arvostaa mutta lätkyttele sää sielä omalle ukolles ja pidä kivaa. Älä vaan tuu tänne valehteleen ettet ottas tota kroppaa noilla tisseillä heti jos saisit mahdollisuuden.
[/quote] Voi helvetti että oot tyhmä :D koko keskustelun pointti oli, että mun mielestä yhdellä maailman kauneimmista on uusi tukka -> joku pera alkaa arvostella mua kun en tajua Scarlettin upeutta. Haha. ap
[/quote]

Osaatko lukea? Entä ymmärrätkö lukemasi? Vastasin sinulle kommenttiisi ton hinkeistä. Jos tulit tukkaa esitteleen, niin miten siihen sitten liittyy hänen maitorauhaset? Jos kerran saivarteleen aloit. Eikö täällä saanukkaan vastailla toisten kommentteihin? Taidat olla niin hormoonihuurunen av- hieho ettet itsekään enää ymmärrä mistä puhut? Meikäläinen ei ymmärrä sitä että kukaan, miehet tai naiset arvostelee kenenkään ihmisen ulkonäköä, varsinki jotain rintoja, joita ei muokkailla voi, ilman kirurgin veistä. Tukan vielä ymmärtää, mutta ulkonäkö muuten. Ihan helvetin järkyttävää. Kertoo arvostelijasta huomattavasti enemmän kuin mitä tämä itse varmaan ymmärtää. Toivon kumminki ettei sulla ole lapsia kasvatettavanas. Jos ei ole niin älä hankikkaan. Meikä menee nyt selaileen jumalaisen Scarletin kuvia, ja luulen että omakin miehes (jota sulla siis ei todennäkösesti ole) pitää häntä ja hänen kurvejaan kauniimpina kuin sinua ikinä, ja sekös sua harmittaa. Hauskaa illanjatkoa!

Vierailija
26/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D tuo miestä esittävä Scarlett-fani on varmasti joku riippari-riitta, ei tätä puolestaloukkaantumisen määrää voi muuten ymmärtää. ap

Vierailija
27/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa sillä ainakin, sai syyskuussa lapsen. Epäilen tosin korsettia puvun alla, mutta kuitenkin.

Vierailija
28/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen riipparit? Kauniit tissit. 

Vierailija
29/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:11"]

http://static.iltalehti.fi/leffat/mautscarzuma2302JOB_le.jpg En olisi uskonut sanovani näin, mutta kerrankin nainen, jolle pitkät hiukset sopi paremmin. Yleensä olen lyhyen ystävä ja Scarlett on ollut mun mielestä yksi kauneimpia naisia. Sivuprofiili on kuitenkin tuon kampauksen kanssa aika...ei niin tyrmäävän upea kuin edestä.

[/quote]

Scarletin sisäinen rekkis näyttäytyi ensi kertaa. Aivan hirveä, 5 minkka. Ei jatkoon.

Vierailija
30/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:50"]:D tuo miestä esittävä Scarlett-fani on varmasti joku riippari-riitta, ei tätä puolestaloukkaantumisen määrää voi muuten ymmärtää. ap
[/quote]

No minä olen mies ja yhdyn täysin tuon tyypin sanoihin. Alkaa oleen jo syvä tää monttus, ap. Katso ylä- ja alapeukkujen suhdetta ja mieti vähän ulosantias.

Vierailija
31/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:15"]Mun mielestä on upea. :)  Ja kiva nähdä jotain muutakin kuin se ainainen hunajapupunen-look runsaine povineen.

Höh http://i.imgur.com/YiDe0DX.jpg Tuosta kuvasta tuli mieleen, että nuo tissit lötköttää tollatavalla rintakehää vasten, ja mä sain tuollaiset raskauden jälkeen, enkä ikinä kehtaisi laittaa vaatetta, jossa näkyisi, miten ne roikkuu vierekkäin. Sain samalla sen kuuluisan tissivaon, mutta se tulee ihan siitä, kun pitkiksi muuttuneet tissit lötköttää vierekkäin. Mun mielestä nää on niin rumat, mutta useimmat julkkikset esittelee juhlissa juuri tälläsiä :/ ap

Vierekkäin? Kainaloissako ne pitäisi olla? ero on siinä, että kauniilla julkkisilla on parempi itsetunto kuin suomalaisilla anteeksi että olen olemassa -palstamammoilla.
Ei liity mitenkään itsetunto-ongelmiin, en esitellyt ikinä niitä entisiäkään tissejä. Ihmettelen lähinnä sitä, miten hiostava lötkö roikotin on jotenkin sexy mukamas, jos se jätetään esille. Mun mielestä roikkurinnat ei ole kauniit, eikä rintojen esittely muutenkaan. Siis ihmettelen, miksi juhlaeleganssiin kuuluu jonkin ei niin kauniin kehonosan esittely. Ohis ap

Seksikäs on, lötkö roikotin, joka jätetään esille. Repesin tälle viestille XDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi