Katsotteko koskaan tuomitsevasti muiden ihmisten ostoksia kaupassa?
Itse uteliaisuudesta tsekkaan aina lihavien ihmisten ostokset jonottaessa. En ymmärrä miten he voivat vetää niin paljon herkkuja, leivoksia, sipsejä, limsaa jne. Nehän maksavatkin tolkuttomasti? Kerran kysyin vitsillä eräältä ylipainoiselta nuorelta naiselta, että mitkäs juhlat tänään on kun hän oli perjantai-iltana siwassa ja ostoskorissa 2 popkornipussia, 3 litraa kolaa ja sulkaa levy. Hän helahti punaiseksi ja mumisi vastaukseksi jotain mitä en kuullut. Jälkeen päin ajateltuna ei ehkä olisi kannattanut kysyä, olisi pitänyt tajuta hiirulaismaisestä olemuksesta ja ulkomuodosta, ettei sillä taida mitään juhlia olla, heh heh.
M33
Kommentit (69)
Kassatytöt diggaavat, kun lataan hihnalle parsakaalta, porkkanaa, tomaattimehua, maitorahkaa, kaurahiutaleita, omenoita, banaaneja, appelsiinia, papuja, linssejä, kananmunia jne... Varmasti juttu kiertää, että tuossapa mies, joka kiinnostaa. Kaikki niistä jo kyylää. :D
En tosiaan. Äsken kaupassa edelläni oli naisella 2 pussia järkyttävän paksuja porkkanoita. Mietin vaan, että ei voi olla hyvän makuisia noin isot.. Mutta enpä sanonut mitään. Itselläni oli 1,2kg irtokarkkeja ja limupullo lasten mummolareissua varten (lapsia 3).. Joku olis voinu mainita..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:36"]Itse uteliaisuudesta tsekkaan aina lihavien ihmisten ostokset jonottaessa. En ymmärrä miten he voivat vetää niin paljon herkkuja, leivoksia, sipsejä, limsaa jne. Nehän maksavatkin tolkuttomasti? Kerran kysyin vitsillä eräältä ylipainoiselta nuorelta naiselta, että mitkäs juhlat tänään on kun hän oli perjantai-iltana siwassa ja ostoskorissa 2 popkornipussia, 3 litraa kolaa ja sulkaa levy. Hän helahti punaiseksi ja mumisi vastaukseksi jotain mitä en kuullut. Jälkeen päin ajateltuna ei ehkä olisi kannattanut kysyä, olisi pitänyt tajuta hiirulaismaisestä olemuksesta ja ulkomuodosta, ettei sillä taida mitään juhlia olla, heh heh.
M33
[/quote]
Ei taida sullakaan mitään elämää olla ja kaikenlisäksi olet epäonnistunut ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:05"]
En kiinnitä mitään huomiota muiden ostoksiin. Ei ole tullut mieleenkään, ei kiinnosta.
[/quote
Sama täällä. Ihmettelen että näköjään aika monia kiinnostaa? Aika köyhä elämä.
Voi helvetti! Hankkikaa nyt hyvät ihmiset oma elämä niin ei tarvitse olla arvostelemassa ja kyttäämässä muiden! Ap oot aika nolo. Et taida hirveästi muiden ihmisten kanssa olla tekemisissä kun olet niin tökerö?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:13"]
Kassatytöt diggaavat, kun lataan hihnalle parsakaalta, porkkanaa, tomaattimehua, maitorahkaa, kaurahiutaleita, omenoita, banaaneja, appelsiinia, papuja, linssejä, kananmunia jne... Varmasti juttu kiertää, että tuossapa mies, joka kiinnostaa. Kaikki niistä jo kyylää. :D
[/quote]
Hohhoijaa.
Ap. tiesitkö, että jos syö liian vähän ja ruoasta puuttuu ravintoaineita, aivot surkastuu? Yritä alkaa syömään terveellisemmin, niin ehkä tuho ei enää pahene.
Mulla on liian kiire keskittyä omiin ostoksiini ja budjetissa pysymiseen, etten ehdi tuomitsemaan muita. Katsotaan sitten, kun saan miljooia ja voin käyttää lähes 4000e/kk ruokaan, niin voin nyrpistellä lihaville ja köyhille, kun ostelevat huonolaatuista ruokaa.
Ainoastaan silloin katon jos joku ostaa esim telkkarin. Kateellisena sitäkin tuijottelen ja haaveilen uudesta ehjästä telkkarista kotiini.
Muutoin mua ei kyl nappaa mitä muut ostelee. Ostelkoon mitä haluavat, niin se mäkin teen.
Katson. Varsinkin jos edessä on ylipainoinen nainen/mies lastensa kanssa jotka myös lievästi ylipainoisia. Kauhistuttaa se sonnan määrä hihnalla mikä menee lasten suuhun.
Korkeintaan jos siihen hihnalle isketään järkyttävä läjä viinaa tai pelkkiä eineksiä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:03"]En tuomitsevasti katso, mutta lähinnä säälittää, jos jonkun ainoat ostokset ovat muutama aski tupakkaa, mäyräkoira ja hookoon blöö.
[/quote]
Heh :D Mitenkähän mua katottii viime perjantaina prismassa kun oli kaks laatikkoa olitta ja erinäinen määrä siideriä ja lonkeroa, sekä kaksi askia röökiä. Ei muuta :D Sen jälkeen hain vielä alkosta booliaineita. Meillä oli siis tuparit, joihin oli tulossa paljon porukkaa. Ruuat oli ostettu edellisenä päivänä jo.
[/quote] Niinpä. Kukaanhan ei voi koskaan ostaa pelkkää alkoholia ja tupakkaa missään tilanteessa, kyllä täytyy olla alkkis kyseessä! Hei haloo, ihmiset :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:19"]En tosiaan. Äsken kaupassa edelläni oli naisella 2 pussia järkyttävän paksuja porkkanoita. Mietin vaan, että ei voi olla hyvän makuisia noin isot.. Mutta enpä sanonut mitään. Itselläni oli 1,2kg irtokarkkeja ja limupullo lasten mummolareissua varten (lapsia 3).. Joku olis voinu mainita..
[/quote]
Ei ollu syötäväksi ne porkkanat....
En ennen kuin aloin käydä av:lla. Joskus oli samanlainen ketju ja luettuani sen huomasin, että kyttään muiden ostoksia. En pahalla kuitenkaan tai arvostelevasti. Jokainen saa ostaa mitä tykkää oli lihava tai laiha.
Kyl mä ainaki, jos näen läskin kassalla, niin tsiikaan liukuhihnalle, millaisella muonalla hän myrkyttää itseään :-D ja ajattelen mielessäni kyl toi tarvis hikilenkkiä paljon ja ruokavalion muutosta. Tekis mieli joskus sanoa, mut kun ei kehtaa, ettei loukkaannu.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:57"]En katsomalla katso, mutta esimerkiksi viime viikolla pisti silmään kun todella nuoren näköinen äiti lapsineen osti vain kaksi roiskeläppäpitsaa ja kokiksen. Toivottavasti osti vaan herkuksi, eikä tyyliin "tässä on mun ja elyaxen tän päivän ruoat".
[/quote]
Ajatteleppa jos se äiti oli vaikka yh ja rahat lopussa? Jos sillä oli vain se 2e rahaa ja jotain piti saada? Eikö ole kuitenkin parempi että se lapsi sai edes jotain syödäkseen? Mä näin lapsena niin nälkää että teistä ei varmaan kukaan. Olisin antanut joissain tilanteissa vaikka toisen käteni siitä Saarioisten roiskeläpästä. Mut mun äiti osti mieluummin viinaa ja piti lapset nälässä. Tuo äiti ei kuitenkaan sitä tehnyt. Ai että kun mua taas risoo sun kaltaiset tyhmät jotka ei nenäänsä pidemmälle ajattele. Arvostellaan ja tuomitaan tietämättä yhtään mistään mitään!
Toissapäivänä itseäni hävetti, kun takana olevalla naisella oli kaikkea terveellistä ja itselläni oli valmisruokia... :D Yleensä en kiinnitä huomiota muiden ostoksiin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:19"]En tosiaan. Äsken kaupassa edelläni oli naisella 2 pussia järkyttävän paksuja porkkanoita. Mietin vaan, että ei voi olla hyvän makuisia noin isot.. Mutta enpä sanonut mitään. Itselläni oli 1,2kg irtokarkkeja ja limupullo lasten mummolareissua varten (lapsia 3).. Joku olis voinu mainita..
[/quote]
[/quote]
Yläpeukutin ja sitten tajusin ettet varmaankaan ajatellut samaa kuin minä. Mä nimittäin ajattelin että ne porkkanat voi olla hevosille tai muille lemmikkieläimille menossa. :DD
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:19"]En tosiaan. Äsken kaupassa edelläni oli naisella 2 pussia järkyttävän paksuja porkkanoita. Mietin vaan, että ei voi olla hyvän makuisia noin isot.. Mutta enpä sanonut mitään. Itselläni oli 1,2kg irtokarkkeja ja limupullo lasten mummolareissua varten (lapsia 3).. Joku olis voinu mainita..
[/quote]
[/quote]
Mulla tuli sama mieleen heti. :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:36"]
Kerran kysyin vitsillä eräältä ylipainoiselta nuorelta naiselta, että mitkäs juhlat tänään on - - -
olisi pitänyt tajuta hiirulaismaisestä olemuksesta ja ulkomuodosta, ettei sillä taida mitään juhlia olla
M33
[/quote]
Yritä vähän skarpata, jos juttuja keksit. Ensin mukamas kysyit vitsillä (eli tiesit, ettei juhlia ole), mutta vasta myöhemmin tajusit asian. Ei järin loogista.