Osteleeko naiset jatkuvasti vaatteita, kenkiä, laukkuja, hajuvesiä, koruja ja meikkituotteita ja paljonko rahaa kuluu?
Paljonko teillä menee kuukaudessa rahaa niihin tai vuodessa? Naisia näkee jatkuvasti shoppailemassa ja kantavat muovipussissa ostoksia kotia.
Kommentit (92)
Käy Motonetissä ja aloita ihmettely miesten ostoskäyttäytymisestä.
Miehiä näkee jatkuvasti autokaupoilla ja rautakaupoissa. Osteleeko miehet jatkuvasti uusia autoja ja työkaluja?
Vaatteita ostan vähän liikaa, muuta tarvittaessa. En laske paljonko shoppailuun menee rahaa, koska sillä ei ole mulle mitään merkitystä.
Mitä pahemmalle alakertansa haiskahtaa, sen enemmän chanelia kuluu.
Niihin menee muutama tonni joka vuosi.
Ei kulu. Mulla menee rahaa kylpylöihin ja osteopaatilla käymiseen sekä hyvälaatuisiin harrastusvälineisiin.
Miehiä näkee jatkuvasti bokseriosastoilla ja pukukaupoissa. Osteleeko miehet jatkuvasti niitä ja paljonko rahaa kuluu? (Vai voisko olla että miehiä näkee miesten osastoilla ja naisia naisten, ja että ihmisiä on niin paljon että ihmisten yksittäiset ostosreissut näyttävät paljolta?)
Ei tietenkään. Naisetkin ovat yksilöitä, iso osa ei meikkaa koskaan, iso osa meikkaa vain hyvin harvoin, ja nekin jotka meikkaa jonkin verran esim. töihin, eivät jatkuvasti ostele uusia meikkejä, ne kestää aika kauan käytössä jos ei kilotolkulla paklaa kerralla.
Ja useimmilla naisilla ei ole montaa käsilaukkua jne.
Kai sinä ymmärrät että vaikka sinä näet joka päivä jonkun naisen ostamassa käsilaukkua tai meikkejä, se on vain se yksi ihminen ja pari miljoonaa suomalaista naista ei silloin ole ostamassa käsilaukkua tai meikkejä.
Kumisaappaat parin vuoden välein= noin 100 euroa, alushousuja ja sukkia silloin tällöin ehkä pari-kolme kymppiä vuodessa, muutaman vuoden välein lenkkikengät= 20 - 100 e. Ehkä joskus takki, yleensä kirppikseltä 10 e.
Vierailija kirjoitti:
Käy Motonetissä ja aloita ihmettely miesten ostoskäyttäytymisestä.
Sieltä motonetistä haetaan muun muassa autoon varaosia ja ilman niitä varaosia autot menee rikki ja eivät ole tieliikennekelpoisia. Se ei ole mitään hupiostelua.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä näkee jatkuvasti bokseriosastoilla ja pukukaupoissa. Osteleeko miehet jatkuvasti niitä ja paljonko rahaa kuluu? (Vai voisko olla että miehiä näkee miesten osastoilla ja naisia naisten, ja että ihmisiä on niin paljon että ihmisten yksittäiset ostosreissut näyttävät paljolta?)
Ei miehiä näe kaupoissa lähellekään niin paljoa kuin naisia
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Naisetkin ovat yksilöitä, iso osa ei meikkaa koskaan, iso osa meikkaa vain hyvin harvoin, ja nekin jotka meikkaa jonkin verran esim. töihin, eivät jatkuvasti ostele uusia meikkejä, ne kestää aika kauan käytössä jos ei kilotolkulla paklaa kerralla.
Ja useimmilla naisilla ei ole montaa käsilaukkua jne.
Kai sinä ymmärrät että vaikka sinä näet joka päivä jonkun naisen ostamassa käsilaukkua tai meikkejä, se on vain se yksi ihminen ja pari miljoonaa suomalaista naista ei silloin ole ostamassa käsilaukkua tai meikkejä.
Meneppä vilkaisemaan dressmannin asiakasmäärä ja jotain naisten vaatekauppaa kummassa on aina enempi asiakkaita, naisten vaateliikkeissä aina enempi ja miesten liikkeet usein jopa tyhjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä näe kaupoissa lähellekään niin paljoa kuin naisia
Meidän taloudessa se johtuu siitä, että nainen ostaa myös perheen miehille vaatteet siinä ruokaostosten lomassa.
Onko se nyt siis huono juttu, että nainen panostaa itseensä ja ulkonäköönsä?
Noista edellämainituista olen kuluneen vuoden aikana ostanut sukkia, pipon, hanskat, meikkipohjan, puuteria ja huulirasvan = suunnilleen satanen kului. Lisäksi hygieniatuotteita ja päivittäiskosmetiikkaa, joita en laskenut mukaan, kun ei kysytty. Mikä nyt kellekin sitten on jatkuvasti.
En ole koskaan laskenut. Nykyisin piilotan kaikkea tuota tavaraa mm. Lähipiiriltä, koska se vaikuttaa heitä niin paljon ärsyttävän. Siitä repeää raivo.
Itse en esimerkiksi meikkaa enkä käytä koruja. Vaatteet ostan usein kirpparilta tai halpiskaupoista, koska en tarvitse kalliita merkkivaatteita. Laukkuja minulla on 2 isompi arkilaukku ja pikkulaukku. Kenkiä on vuodesta toiseen vain noin kolme kesäkenkää ja kahdet talvisaapikkaat. Uusin niitä vain kuin vanhat rikkoutuu.
Kaikesta tästä vaatimattomuudestani huolimatta olen ihan perusnätti nainen ja jotkut miehetkin jopa kiinnostuu. Mulla menee eniten rahaa laadukkaaseen ruokaan ja hyviin hygieniatuotteisiin, että kyllä minäkin saan rahaa kulumaan, mutta en niinkään ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt siis huono juttu, että nainen panostaa itseensä ja ulkonäköönsä?
Se on turhaa hupiostelua, vähempikin riittää.
Ei ostele.