Uskaltaako lihava lähteä laivalle?
Kommentit (60)
Laivalla on paljon lihavia. En usko että erotut joukosta mitenkään. Rohkeasti vaan matkaan!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:35"]
Tuijotetaanko sielä? Ja vittuillaan?
[/quote]
Oot niin läski et se laiva uppoaa sun painos alla. Jätä menemättä.
Painan samanverran kun sinä ja useasti olen laivalla. En ole huomannut, että kukaan olisi tuijottanut. Ja kivaa on ollut. :) Arkisin vähemmän porukkaa, silloin ehkä lasten kanssa mukavampaa.
[/quote]
Niitä on siellä pilvin pimein ainakin Tallinnan laivalla. Et erotu porukasta mitenkään. Kyllä tietty hieman tulee katsottua jos lihavalla pariskunnalla on 2 vetokärryä joissa molemmissa 10 boxia olutta ja sidukkaa kotiinviemisinä ja lapsella (lihava myös) muovikassillinen karkkia. Selitys tietty että siinä on vuoden saalis mutta kestääkö niin kauan? Tuskin.
Ei kukaan osta laivamatkaa siksi, että pääsisi irvailemaan läskeille. Ei muita kiinnosta paskaakaan kanssamatkustajien läskit, kyllä sinne mennään oman itsensä ja oman porukan takia.
Muista ottaa keskihytti, niin on laiva tasapainossa, eikä toiselle puolelle kallistuneena.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]Mutta en ole käynyt missään. En kaupassakaan kovin usein. Mies hoitaa kaiken. En tiedä kuinka paljon kiusataan. Oon todella lihava (125kg)
[/quote]
Juuri olin laivalla. Kukaan ei ollut töykeä tai muutakaan. T. 180kg.
Se on hauskaa, kun ihmiset tekevät itsestään noin tärkeän että niin kuin muut ihmiset olisivat vain kiinnostuneita hänestä. Jos on noin vaikeaa, niin ei laivallekaan kyllä kannata mennä. Tässä maailmassa on monta miljardia ihmistä. Ketään ei oikeasti kiinnosta sinun läskisi, eikä niiden todellakaan pitäisi olla este mennä mihinkään. Tai jos jota kuta kiinnostaakin, niin kyllä hänen päässään on sitten vikaa. Olet tärkeä vain sun läheisille ihmisille, maailmalle vain kärpäsenpaska. Kerää ittes, nainen! Sä voit tehdä tässä maailmassa just niin kuin haluat!
Miksi kenenkään pitäisi lähteä laivalle ja vielä lasten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:00"]
Miksi kenenkään pitäisi lähteä laivalle ja vielä lasten kanssa?
[/quote]
Jos on matkalla Tallinnaan laiva on lähes ainoa vaihtoehto kunnes tunneli tehdään. Lento on turhan hidas kentälläoloaikoineen ja kallis kun laivalipun saa parhaimmillaan 5-6€:lla. Olen kyllä mennyt lentäen ja helikopterillakin mutta useinmiten lautalla (työmatkoja usein siis)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:07"]Laivalla mua ärsyttää seuraavanlaiset ihmiset: liian kännissä olevat, buffetissa tunkijat, meuhkaajat, ahdistelijat. Koko ei kiinnosta sen enempää ku muuallakaan eli ei yhtään. Sinne vaan seilailemaan!
[/quote]
Joo sama. En ole tuijotellut ihmisten painoa. Ne känniääliöt siellä ärsyttää jotka on jo tuhannen humalassa ennenkuin laiva on edes lähtenyt. Metelöitsijät, riehujat, epäkohteliaat ja nää buffet etuilijat. Niistä mä en pidä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]Mutta en ole käynyt missään. En kaupassakaan kovin usein. Mies hoitaa kaiken. En tiedä kuinka paljon kiusataan. Oon todella lihava (125kg)
[/quote]
Sä painat 125, so what? Niin painan mäkin, ja käyn kuntosalilla, pyöräilen, nyrkkeilen ja menen rohkeesti paikkoihin, esim. laivalle, baariin tai vaikka uimahalliin. Mulla meni vuosia siihen kun kuljin seiniä pitkin enkä uskaltanut tehdä mitään edellä mainituista asioista vaikka halusin, mut niin kliseistä kun se onkin, meillä on vaan tää yks elämä ja se on liian lyhyt kotona murjottamiseen. V*tut muista ja niiden mielipiteistä, teet mitä haluat!
[/quote]
Word! :D
Totta kai voit lähteä! :) Itse olin viime kesänä laivalla n. 135-kiloisena enkä kyllä mitään ikävää kokenut. :) Jos joku tuijottaa niin se on oma ongelmansa, jos ei ole ennen lihavaa nähnyt. :'D Elämästä pitää nauttia eikä antaa painon rajoittaa sitä!
Mene vaan, siellä on kaikenlaisia ihmisiä. Itse painan yli 200kg ja hyvin sopii laivaan muiden sekaan. Pikkulapset katselee, mutta kommentteja ei kuulu. Jokainen siellä kuitenkin keskittyy ihan omiin juttuihinsa, eikä katsele kanssa matkustajia eikä ainakaan naureskele. Mene vaan, rohkeesti! :)
[/quote]
Ei tietenkään uskalla,onhan se tullut AV:n keskusteluissa selväksi että lihavien pitää pysyä kotona,muuten laihat ihmiset saavat traumoja ja tekevät aiheesta aloituksen:"Näin todella lihavan ihmisen siellä ja siellä,tekemässä sitä ja sitä" ja sitten saavat vertaistukea muista laihoista.
Ei maar,tietenkin uskaltaa,ihmiset menevät sinne nauttimaan laivalla olosta,eivät tuijottamaan ja vittuilemaan.
Minkäikäisiä te 125-200 kiloiset olette? Ihan järkkyjä lukemia, luulin että vain Usan "suurimmassa pudottajassa" näkee noita numeroita. Itse olen 60 luvun lapsi eikä silloin ollut vielä 70 -luvullakaan lihavia ihmisiä kuin kourallinen (esim koulussa vähemmän kuin 1/luokka), nyt tuntuu että 100kg on uusi "hoikka"
Tottakai lähdette laivalle, jos mieli tekee! Ihana elämys lapselle : )
Siljan laivoilla on tyypillisesti pykälää fiksummin juhlivaa porukkaa, joten sitä voisi teille suositella. En kyllä oikeasti usko, että kukaan laivalla kehtaa painoasi mitenkään kommentoida ja ainahan voit rauhallisesti vastata mahdollisille haukkujille, että onneksi sinulla on sentään käytöstavat kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:46"]
Ei uskalla. Jos läski astuu laivaan niin se uppoaa kuin Estonia aikoinaan.
[/quote]
Voisko nämä Estoniavitsit jättää jo pois? Mies oli silloin työvuorossa yhdellä paikalle saapuvista laivoista, ja kertoi, että oli aika järkyttyneen näköisiä kasvoja nähnyt. Tuli mietittyä kaikenlaista silloin, mitä jos... Letkauttele näitä latteuksia vaikka omissa kotibileissäsi.
[/quote]
Pitäisikö nämä Estonia-vitsit kitkeä maailmasta siksi, että sinun miehellesi oli kova paikka olla siellä pelastamassa? Oli varmasti hirveä kokemus. Silti en tajua, mitä yrität tällä viestillä saavuttaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:11"]
Minkäikäisiä te 125-200 kiloiset olette? Ihan järkkyjä lukemia, luulin että vain Usan "suurimmassa pudottajassa" näkee noita numeroita. Itse olen 60 luvun lapsi eikä silloin ollut vielä 70 -luvullakaan lihavia ihmisiä kuin kourallinen (esim koulussa vähemmän kuin 1/luokka), nyt tuntuu että 100kg on uusi "hoikka"
[/quote]
No nyt ei eletä 60- tai 70-lukua,2010-luvulla suomlaiset ovat maailman kolmanneksi lihavin kansa,heti jenkkien ja brittien jälkeen lihavimpia.Ei hyvä juttu,mutta ei myöskään pitäisi olla mikään uutinen että nykyään ollaan lihavia :D
Ei. Et voi lähtee laivalle.