Uskaltaako lihava lähteä laivalle?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:40"]
En oo 6v käynyt missään. Nyt lapset haluisivat laivalle kun eivät oo koskaan käyneet. Mua alkoi pelottaa. En haluis että lasten kuullen mulle nauretaan ja haukutaan :( pelkään niin paljon ihmisiä.
[/quote]
Se on kiusaajien häpeä ja kertoo niistä kiusaajista. Ihmisarvo ei katso mitään ulkoisia seikkoja, kuten ulkonäköä, varallisuutta, työtä tai koulutusta.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:40"]
En oo 6v käynyt missään. Nyt lapset haluisivat laivalle kun eivät oo koskaan käyneet. Mua alkoi pelottaa. En haluis että lasten kuullen mulle nauretaan ja haukutaan :( pelkään niin paljon ihmisiä.
[/quote]
Luulisi tuon toimivan kannustimena laihtumiselle.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:11"]
Minkäikäisiä te 125-200 kiloiset olette? Ihan järkkyjä lukemia, luulin että vain Usan "suurimmassa pudottajassa" näkee noita numeroita. Itse olen 60 luvun lapsi eikä silloin ollut vielä 70 -luvullakaan lihavia ihmisiä kuin kourallinen (esim koulussa vähemmän kuin 1/luokka), nyt tuntuu että 100kg on uusi "hoikka"
[/quote]
No nyt ei eletä 60- tai 70-lukua,2010-luvulla suomlaiset ovat maailman kolmanneksi lihavin kansa,heti jenkkien ja brittien jälkeen lihavimpia.Ei hyvä juttu,mutta ei myöskään pitäisi olla mikään uutinen että nykyään ollaan lihavia :D
[/quote]
Ihme dadaa taas. Mistä sait päähäsi, että nuo ovat kolme lihavinta? Muun muassa samolaiset menevät heittämällä ohi, kuten kaikki muutkin Tyynenmeren kansat.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:11"]
Minkäikäisiä te 125-200 kiloiset olette? Ihan järkkyjä lukemia, luulin että vain Usan "suurimmassa pudottajassa" näkee noita numeroita. Itse olen 60 luvun lapsi eikä silloin ollut vielä 70 -luvullakaan lihavia ihmisiä kuin kourallinen (esim koulussa vähemmän kuin 1/luokka), nyt tuntuu että 100kg on uusi "hoikka"
[/quote]
No nyt ei eletä 60- tai 70-lukua,2010-luvulla suomlaiset ovat maailman kolmanneksi lihavin kansa,heti jenkkien ja brittien jälkeen lihavimpia.Ei hyvä juttu,mutta ei myöskään pitäisi olla mikään uutinen että nykyään ollaan lihavia :D
[/quote]
Ei ole uutinen mutta ihmisten tyhmyys ja terveydellä leikkiminen hämmästyttää, itseaiheutettua kun on.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:11"]Minkäikäisiä te 125-200 kiloiset olette? Ihan järkkyjä lukemia, luulin että vain Usan "suurimmassa pudottajassa" näkee noita numeroita. Itse olen 60 luvun lapsi eikä silloin ollut vielä 70 -luvullakaan lihavia ihmisiä kuin kourallinen (esim koulussa vähemmän kuin 1/luokka), nyt tuntuu että 100kg on uusi "hoikka"
[/quote]
Mun isoäiti joka kuoli pari vuotta sitten painoi enimmillään yli 100 kg, samoin miehensä joka kuoli jo 70-luvulla. On niitä siis ennenkin ollut.
Minä jo luulin, että pelkäisit laivan uppoavan takiasi.
Tuskinpa siellä sen enempää tai vähempää kiusaamista on, kuin muuallakaan.
US - KAL - TAA!!!!!!!
5v tyttöni haikeasti muisteli viime syksyistä laivamatkaamme että "siel on vaan niin ihanaa.."
Ihan kivaa joo, mut lapsen näkökulmasta reissu voi ollaa HUIKEE!!
Mutta en ole käynyt missään. En kaupassakaan kovin usein. Mies hoitaa kaiken. En tiedä kuinka paljon kiusataan. Oon todella lihava (125kg)
Ei mua ainakaan jaksa kiinnostaa, vaikka viereisessä pöydässä istuisi 200-kiloinen mamma. En sano tätä pahalla, mutta et sinä niin kiinnostava ole. :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:35"]Tuijotetaanko sielä? Ja vittuillaan?
[/quote]
Minä en vittuilisi, sillä olen rakastunut lihavaan naiseen. Nykyään aina kun näen lihavan naisen jossain niin mietin tätä ihastustani. Oikeasti älä välitä muista. Jos joku vittuilee niin se on sen vittuilijan oma häpeä. Aina löytyy ääliöitä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"]Mutta en ole käynyt missään. En kaupassakaan kovin usein. Mies hoitaa kaiken. En tiedä kuinka paljon kiusataan. Oon todella lihava (125kg)
[/quote]
Voi kun toivon lastesi takia että lähdet. Sysäät oman epävarmuutesi LASTEN VUOKSI hetkeksi sivuun ja annat lapsillesi ikimuistoisen reissun. Lapset aivan varmasti arvostaisivat tekoasi. PÄÄ PYSTYYN NAINEN, olet yhtä arvokas kuin kaikki me muutkin! :)
Laivalla mua ärsyttää seuraavanlaiset ihmiset: liian kännissä olevat, buffetissa tunkijat, meuhkaajat, ahdistelijat. Koko ei kiinnosta sen enempää ku muuallakaan eli ei yhtään. Sinne vaan seilailemaan!
Laivallahan on vaikka minkälaista sakkia. Sinne vaan! Ei ketään varmasti kiinnosta.
Todellakin menet. Etkä varmasti ole laivan lihavin ja mitä sitten vaikka olisikin. Älä anna minkään eikä kenenkään estää sua elämästä sun ainutkertaista elämää.
Enemmän siellä tuijotetaan niitä laivajuntteja jotka örveltää tuhannen kännissä.
Mene ihmeessä, kivaa vaihtelua lasten arkeen. Mä kävin viimeksi sambarytmeissä, ja hauskinta oli, että ukko ei edes vilkaissut noita lanteenhetkuttajia hepeneissään, oikeesti ;D Kukaan muu ei tuijottanut, vaan mielenkiintoista juttua riitti ohikulkijoiden kans T: 107kg
Jos vittuilevat, ota kaiteesta kiinni ja keikuta laivaa :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 02:46"]
Ei uskalla. Jos läski astuu laivaan niin se uppoaa kuin Estonia aikoinaan.
[/quote]
Voisko nämä Estoniavitsit jättää jo pois? Mies oli silloin työvuorossa yhdellä paikalle saapuvista laivoista, ja kertoi, että oli aika järkyttyneen näköisiä kasvoja nähnyt. Tuli mietittyä kaikenlaista silloin, mitä jos... Letkauttele näitä latteuksia vaikka omissa kotibileissäsi.
[/quote]
Pitäisikö nämä Estonia-vitsit kitkeä maailmasta siksi, että sinun miehellesi oli kova paikka olla siellä pelastamassa? Oli varmasti hirveä kokemus. Silti en tajua, mitä yrität tällä viestillä saavuttaa.
[/quote]
Ei vaan ne pitäisi kitkeä siksi että ne ovat mauttomia eivätkä edes hauskoja.