Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän pian 30. Mitä tekisitte toisin, jos saisitte elää uudestaan kolmekymppisenne?

Vierailija
27.11.2021 |

Itse olen ajatellut, että täytyisi ehkä pitää hauskaa enemmän ja nauttia omasta ulkonäöstä, kun ehtii.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettaisin selvät rajat toksisille, myrkyllisille ihmisille. En kuuntelisi huonoja neuvoja. En tuhlaisi rahoja ja aikaa viinaan, ei menisi aikaa krapuloihinkaan. Matkustelisin. Etsisin jonkun asiallisen, kivan, fiksun, tervejärkisen nätin naisen joka haluaisi perustaa perheen. Koittaisin saada hyvän duunin jos on koulutus jo. Koska suomessa 30 jälkeen alkaa olla liian vanha työnantajien mielestä.

Vierailija
22/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilta ihmisiltä puuttuu kokonaan käsitys että jos joku käyttäytyy niin tai noin niin mikä on oma osuutesi asiassa. Salassa ei tehdä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä olin jo pahimmat virheeni tehnyt. Loppuelämässä sen sijaan ei tähän mennessä ole ollut isommin korjaamisen varaa tai tarvetta.

Vierailija
24/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teit? Pengoit, stalkkasit, urkit ja turmelit.

Vierailija
25/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitit saatana

Vierailija
26/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin enemmän jä nn iksiä

Niitä ei enään tunnu kiinnostavan kun täytin 30v :(

Kiltti mies silti kyllä raahaa perässä

Vierailija
27/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla tekemättä mitään mitä olen tehnyt, kaikesta on kuitenkin opittu paljon ja päästy tähän pisteeseen. Ehkä sen tekisin eri tavalla, että opiskelisin tiettyjä asioita enemmän. Tuntuu ettei aika riitä kaikkeen mielenkiintoiseen mitä on olemassa. Jos olisi esim lukenut tietyistä asioista jo aikaisemmin enemmän, olisi ollut parempi pohja jo valmiina ja etenisi nopeammin.

Vierailija
28/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin nuorena alle 25v täysillä elämää enkä alkanut mitään palloa jalkaan tehtailemaan ja nuoruuttani menettämään niin ei tarvitse vanhana koittaa uudestaan elää menetettyä nuoruuttaan. Opiskelin ja kävin töissä sekä oli virtaa juhlia kapakoissa. Kun halusin ja hain sellaista niin sain yhden illan seksiä ja oli aivan mahtavaa nekin kokemukset , oli pettymyksiäkin niin että toinen ei kyennytkään. Olin 26v kun vakiinnuin ja löysin elämäni kumppanin eikä ole tarvinnut mitään kokeiluja enää suhteen aikana eikä tunnu että mistään olisi paitsi jäänyt. Ei tarvitse vanhana ja rupsahtaneena enää koittaa elää elämätöntä nuoruttaan epätoivoisesti  kun juna on mennyt jo ohitse. 

Suurimalla osalla jos ei ole frigidi eikä seksikokemuksia muiden kanssa niin tulee sitten tarve parisuhteessa pettää ja hakea niitä myöhemmin kun tuntuu että on vaille jäänyt jostain. 

Vierailija
29/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn, aseta typerille kavereillesi rajat blaa blaa.

Vierailija
30/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typereille kavereille on pystytetty rajoja useampaankin otteeseen mutta he tulevat niistä väkisin läpi.

Vierailija
31/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kuunnella tuollaista tekopyhää pskaa. Onko parisuhdeasiani mennyt myös sinne?

Vierailija
32/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hinnan tästä.

Vierailija
33/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto ei yllä enää sinne. Sori ei kiinnosta.

Vierailija
34/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakenisin psykoläheisiä vielä silloin omistavilla säästöilläni kauas pois ja eläisin oman ekämäni ilman heitä ja sairasta kidutustaan.

Sama asia. Tosi tyhmä oli en irtautunut katelisista siskoistani ja heidä sairaista mielipiteistän ajalla. Yhdellä lisäksi poika joko mielenterveysasia ,ihan seko,

Vierailija
35/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt vielä opiskelemaan, mutta tarjottiin töitä ja tyhmä otin sen vastaan. Olin jo tilannut yliopiston hakupaperit, mutta jäi hakematta. Suoritin kyllä maisterin tutkinnon 10v myöhemmin mutta tuntuu että liian myöhään, en millään pääse edes haastatteluihin vaikka kelpoisuus on. N46

Vierailija
36/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin aivovamma olisi.

Vierailija
37/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä aivosolu hakkaa toista aivosolua. Aivovamman tasoa.

Vierailija
38/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso: aivovamman taso.

Vierailija
39/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin syömään d-vitamiinia säännöllisesti.

Sairastuin 31-vuotiaana krooniseen sairauteen jonka yhtenä merkittävänä riskitekijänä on d-vitamiinin puute.

Vierailija
40/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla kun täytin 30 v jas olin siinä maasssa useamman kkden. Aivan mielettömät synttärit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä