Miksi jotkut ihmiset eivät suostu käsittelemään sitä, että mitä vikaa heissä on, kun toinen suuttui?
Ja siis voi olla, että suuttujassakin on vikaa, mutta nyt ei ole kyse sen suuttujan vikojen käsittelystä, van sen, jolle hän suuttui! Minun äitini on esim. tällainen. Hän ei ole ikinä suostunut miettimään, MIKÄ HÄNESSÄ ON VIKANA, kun hänen lapsensa suuttuu hänelle???
Pidän ihan narsistina ja itsekeskeisyyden multihuipentumana koko tyyppiä. Siis äitiäni. Ei voi olla niin, ettei äideissä olisi mukamas koskaan MITÄÄN vikaa. Minun äidissäni ei ole.
Kommentit (6)
Sellaisesta sessiosta sovitaan kaikessa rauhassa jotta voidaan keskustella, jos molemmat niin haluaa, mutta eihän se mikään pakko ole hypätä toisen pillin mukaan.
Ehkä se oman mokan aiheuttama häpeä on niin sietämätön, että sen kieltää täysin. T: pirttipsykologi
Vierailija kirjoitti:
Todella outo koko kysymys. Suuttua toisen ihmisen vian takia? Todella omituinen on ap itse.
No suututko itse muka toiselle, kun tämä toimii oikein?
Ap
Usein siinä tilanteessa ei tajua olevansa väärässä. Fiksu ihminen tietysti pyytää anteeksi, kun tilanne on rauhoittunut.
Millainen tausta ja lapsuus äidilläsi on? Sen pohjalta on helpompaa ymmärtää äitisi käytöstä.
Todella outo koko kysymys. Suuttua toisen ihmisen vian takia? Todella omituinen on ap itse.