Täytän pian 30. Mitä tekisitte toisin, jos saisitte elää uudestaan kolmekymppisenne?
Itse olen ajatellut, että täytyisi ehkä pitää hauskaa enemmän ja nauttia omasta ulkonäöstä, kun ehtii.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt viimeinen niin ainakin paras hetki heti kaksikymppisen aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka joku vähän haastavampikin. Iän karttuessa ei mikään ainakaan helpommaksi muutu vaan rapistuminen alkaa tuosta ja jos et ylläpidä tiettyjä ominaisuuksia niin kyyti tulee olemaan kylmää.
Kaksikymppisten jälkeen siis tarkoitin. Nelikymppisenä on jo vaikka mitä sitten mahd esteenä.
Suurimmalla osalla puoliso pettää kun ei ole kokemuksia tullut tarpeeksi ja kukaanhan ei tätä usko ettei ihminen ole koskaan tyytyväinen siihen yhteen tai kahteen kokemukseen elämänsä aikana vain ja se selittää suurten erojenkin määrän. Joka muuta väittää niin niin on harhaluuloissaan. Jollekkin ihan harvalle voi riittää se sama puoliso lopun elämää alusta asti eikä muita kokemuksia tarvitse ja en ole koskaan näitä tavannut niin että niin harvinaisia ne ovat.
Se että pettämistä pitkissä suhteissa ei haluta enää tietää niin jää ihan pimentoon kuinka paljon on pettämistä pitkissä suhteissa. Kun ei ole nuoruudessa niitä kokemuksia tarpeeksi niin niitä haetaan sitten pitkän suhteen aikana. Mutta kukaanhan ei halua uskoa sitä ja parempi onkin sulkea silmänsä.
Valitsisin sen toisen työpaikan niistä kahdesta, joita minulle tarjottiin.
Siinä suurin fantasiani että se pskavammainen länkytys tulee loppuun.
Keksikää minulle joku alibi missä olin silloin.
En tekisi mitään toisin. Olin tuolloin hoikka, hyväkuntoinen ja ystävien ympäröimä. Nyt olen 45 ja olen lihava, huonokuntoinen ja helvetin yksinäinen. Ja köyhä. Olisipa aikakone.
En mitään. Olin juuri tuolloin saanut esikoiseni, ja lapset ovat olleet elämäni kantava voima.
Jos ei nyt viimeinen niin ainakin paras hetki heti kaksikymppisen aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka joku vähän haastavampikin. Iän karttuessa ei mikään ainakaan helpommaksi muutu vaan rapistuminen alkaa tuosta ja jos et ylläpidä tiettyjä ominaisuuksia niin kyyti tulee olemaan kylmää.