Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatko aina palkan tultua laskut yms pois?

Vierailija
22.02.2015 |

Mä maksan. vaikka eräpäivä olisi viikkojenkin päästä, niin silti maksan kaikki laskut, vuokran yms köntässä heti kun palkka on pamahtanut tilille.

Onpahan loppukuussa sitten huojentuneempi olo, kun kaikki tärkeimmät on hoidettu alta pois. Lopulla rahalla saa ostaa sitten ruuat, pesuaineet ym tarpeelliset pelkäämättä, että jääkö rahaa yhtään laskuihin. ;-)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:01"]

Siis mitä. Ikinä en ole laskua maksanut ennen eräpäivää, ja useimmat maksut kuten lehdet, puhelin, yhtiövastike ja satunnaiset Visalla tehdyt ostokset tulevat ja menevät e-laskuina ihan itsekseen. Ihan samoin toimin opiskeluaikoina, jolloin elin pelkällä opintorahalla.

Onko teillä jotain impulssikontrollin ongelmia, kun raha noin polttelee? Onko tavoite saada tili menemään sentilleen seuraavaan palkkapäivään mennessä, jotta voi sitten valittaa köyhyyttä?

[/quote]

Itse asiassa mulla on heikko impulssikontrolli,siksi maksankin "tärkeät" kulut heti kun mahdollista,ettei sitten tarvitse ihmetellä kun pistän rahat huvituksiin ja vuokra onkin rästissä :D Mutta ei se että maksaa laskut palkkapäivänä ole automaattisesti merkki itsehillinnän puutteesta,onhan se fiksua että näkee heti paljonko jää käteen pakollisten menojen jälkeen ja budjetoi loppurahat sen mukaan.

Vierailija
62/68 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maksan heti kaikki saman kuun laskut. On tosiaan sitten ne hoidettu eikä tarvitse miettiä eräpäiviä sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En utele muiden raha-asioita, mutta oon olettanut useimpien meistä hoitavan laskut aina ensimmäisenä pois :P

Vierailija
64/68 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tilipäivänä kaikki siihen mennessä tulleet laskut pois ja siirrän rahaa säästötilille ja rahastoon.

Vierailija
65/68 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sain lainaa aito laina lainanantaja

Olen Juha Anni Suomessa, tässä on minun tarinani miten sain lainan arvoinen {€82000} Taylor Walker lainan yritykselle, olen erittäin iloinen nyt, koska viimeisen kahden kuukauden aikana olen ollut etsiä lainaa, ja päädyin menettää 3080 € summalla ja tarvitsin että lainaa saada uusi auto ja maksaa laskuni , ja minulla oli melkein luopunut lainan kunnes huomasin kommentin yhdestä Skipari Veera jotka todistavat myös saada lainaa tämä suuri yhtiö, koskaan epäröi ottaa heihin yhteyttä, jotta minun suurin yllätys olin hyväksytty samana päivänä ja tänään olen minun lainaa. Olen niin hämmästyttävää ja kiitos Taylor Walker lainan yritykselle hyvä apua antaa minulle yhteyttä tänään jos tarve henkilökohtaisen lainan, lainan tai consolidation lainat täällä on sähköpostin: Taylor Walker lainan Inc < 3067516878@qq.com >

Vierailija
66/68 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:12"]Mä maksan. vaikka eräpäivä olisi viikkojenkin päästä, niin silti maksan kaikki laskut, vuokran yms köntässä heti kun palkka on pamahtanut tilille.

Onpahan loppukuussa sitten huojentuneempi olo, kun kaikki tärkeimmät on hoidettu alta pois. Lopulla rahalla saa ostaa sitten ruuat, pesuaineet ym tarpeelliset pelkäämättä, että jääkö rahaa yhtään laskuihin. ;-)
[/quote]

Palkka mikä se on? Tarkoitat varmaan lapsilisiä ja elareita.

Vierailija
67/68 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perjantai käyn postikasan läpi, kaikki mitkä ovat kyseisen viikon aikana tulleet. Ja laitan paperit oikeille paikoille kansioihin ja paperinkeräykseen jne.

jos on tullut laskuja, maksan ne vaikka suurin osa meneekin automaattisesti.

mä en myös kikkaile eräpäivien kanssa ja olen tietoinen yritysten saamasta voitosta.

mulla on tilillä rahaa muutama tonni, viime vuonna sain korkoja, olisko ollut alle euron, joten ihan sama jos joku tienaa. Uskon että niitäkin löytyy jotka maksaa myöhässä sen muutaman päivän ettei korkolaskua kerkee tulemaan.

Vierailija
68/68 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti? Olen aikuinen ja hallitsen raha-asiani.