Kiinnostaako mies joka valittaa miesten ulkonäköpaineista?
Tunnen erään tällaisen miehen ja jotenkin on tullut se kutina, että useimmat naiset pitävät häntä ja hänen kaltaisiaan suorastaan vastenmielisenä. Hän siis valittaa siitä, miten miehiä kohdellaan eri tavalla pituuden, komeuden, kaljuuntumisen, painon ym. perusteella elämässä ja mediassa sekä siitä miten miesmallit edustavat kapeaa geenifriikkiryhmää ja miten monet heistä ovat itseasiassa steroidien käyttäjiä.
Mitä olen seurannut, niin vaikuttaa että naiset voivat nostaa kauhean älämölön jostain sixpäkkiä esittelevästä äidistä, mutta jos mies valittaa on hän säälittävä ruikuttaja. Tasa-arvoa vaaditaan kyllä silloin kun naiset hyötyvät siitä, mutta...
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:47"]Ei kiinnosta. En jaksa kuunnella myöskään kuunnella naispuolisten ystävieni vastaavaa vinkumista.
[/quote]
Hyvä asenne.
Ap
En jaksa kuunnella päivästä toiseen jonkun itsesäälissä rypevän ininää. Oli se kumpaa sukupuolta tahansa. Ulkonäöllä ei oo mitään väliä, vaan sillä miten itsensä kantaa. Jotkut tekevät ulkonäöstään ongelman ja itkevät sitä joka päivä, vaikka mitään ei olisi edes vialla.
Niin nyt kun sen sanot, niin totaalinen turn off! Tajuan nyt itekin, ettei kannattais miehelle läskeistä valittaa. Ei kai se mun kans olis, jos ei rakastais:)
Itsesääli on kyllä tosiaan surkuteltavaa ja vastenmielistä.
Eikös se laasasen henkkakin tee ihan sitä samaa mitä joku atlas saarikoskikin: pillittää. Toinen on vain lassukka ja toinen rohkea kyseenalaistaja.
Ikävä aloitus koska se asettaa naurunalaiseksi varmaan puolet siitä mitä tulee feministien suusta nykypäivänä. Jottei syylistyttäisi seksismiin, on naistenkin ruikutusta pidettävä säälittävänä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:11"]
Ikävä aloitus koska se asettaa naurunalaiseksi varmaan puolet siitä mitä tulee feministien suusta nykypäivänä. Jottei syylistyttäisi seksismiin, on naistenkin ruikutusta pidettävä säälittävänä.
[/quote]
Pidänkin! Turhanpäiväisten asioiden takia itsesäälissä rypeminen on säälittävää.
En tajua aloituksen viimeistä lausetta. Miten se mihinkään liittyy? Tasa-arvon nimessä naisten pitäisi kiinnostua ruikuttajamiehistä, vai mitä tuossa nyt oikein selitetään taas?
Jos se mies ajattelee ja puhuu asiasta usein, niin ei. Mutta ei tuo mielipiteenä ole huono.
Jos se mies ajattelee ja puhuu asiasta usein, niin ei. Mutta ei tuo mielipiteenä ole huono.
Minä olen viis veisannut naisten ulkonäköpaineista teinitytöstä lähtien. Itsetuntoni perustuu vähän toisenlaisiin asioihin. Ei minulta heru ymmärrystä sellaisille, jotka tekevät ongelman tuollaisesta.
No voihan mies aina ostaa korkokengät ja peruukin. Painoaan ja kroppaansa voi muuten kehittää ihan vapaasti. Ihan turha itkeä.
Ei kiinnosta. En jaksa kuunnella myöskään kuunnella naispuolisten ystävieni vastaavaa vinkumista.