Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallaan tummaihoiset ovat niitä "oikeita" rasisteja

Vierailija
22.02.2015 |

Tai ainakin se on niinpäin hyväksyttävämpää. Tummaihoiset saa huoleti hokea "olenvansa musta ja ylpeä siitä" mutta auta armias jos valkoihoinen sanoisi olevansa ylpeästi valkoinen.

Muutenkin tuntuu että rasismi on välillä jopa yleisempää "toisinpäin" tai ainakin hyväksyttävämpää eikä siihen sillä tapaa puututa.

"Eihän tummaihoiset voi olla rasisteja" - ajattelutapa jyrää vielä monien mielessä. Tai sitten pelätään itse rasistiksi leimautumista.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:38"] Kukaan ei ole toista parempi. Omalla tekemisellään tosin voi tehdä itsestään huonon ihmisen. [/quote]   On. Jotkut on parempia matematiikassa ja jotkut vaikka juoksussa. Yhtä arvokkaita ihmisinä kuitenkin. [/quote] Kukaan ei ole toista parempi itse ihmisenä. Ominaisuuksissa on tottakai eroja.

[/quote]

Sitä sinä et määrittele, vaan jokainen ihminen määrittää sen itse. Minulle tavallinen suomalainen on arvokkaampi kuin pedofiili.

Vierailija
102/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:38"] Kukaan ei ole toista parempi. Omalla tekemisellään tosin voi tehdä itsestään huonon ihmisen. [/quote]   On. Jotkut on parempia matematiikassa ja jotkut vaikka juoksussa. Yhtä arvokkaita ihmisinä kuitenkin. [/quote] Kukaan ei ole toista parempi itse ihmisenä. Ominaisuuksissa on tottakai eroja.

[/quote]

Sitä sinä et määrittele, vaan jokainen ihminen määrittää sen itse. Minulle tavallinen suomalainen on arvokkaampi kuin pedofiili.
[/quote]
Käyttäytymisellään voi tehdä itsestään huonon ihmisen niin kuin pedofiili. Se joka itsensä itse ylentää sortuu juuri huonoon tekoon. Pedofiili ottaa oikeudekseen, eli ylentää itsensä toisen yläpuolelle, toisen ihmisen oikeuden koskemattomuuteen ja vielä viattoman lapsen. Sellaisesta huonosta teosta pedofiili "antaa" muille ihmisille oman oikeutensa koskemattomuudesta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:52"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:38"] Kukaan ei ole toista parempi. Omalla tekemisellään tosin voi tehdä itsestään huonon ihmisen. [/quote]   On. Jotkut on parempia matematiikassa ja jotkut vaikka juoksussa. Yhtä arvokkaita ihmisinä kuitenkin. [/quote] Kukaan ei ole toista parempi itse ihmisenä. Ominaisuuksissa on tottakai eroja. [/quote]   Sitä sinä et määrittele, vaan jokainen ihminen määrittää sen itse. Minulle tavallinen suomalainen on arvokkaampi kuin pedofiili. [/quote] Käyttäytymisellään voi tehdä itsestään huonon ihmisen niin kuin pedofiili. Se joka itsensä itse ylentää sortuu juuri huonoon tekoon. Pedofiili ottaa oikeudekseen, eli ylentää itsensä toisen yläpuolelle, toisen ihmisen oikeuden koskemattomuuteen ja vielä viattoman lapsen. Sellaisesta huonosta teosta pedofiili "antaa" muille ihmisille oman oikeutensa koskemattomuudesta pois.

[/quote]

Ei kukaan ole viaton.
Pedofiilia on sitä paitsi sairaus. Haukutko sinä täällä sairaita ihmisiä? 

Vierailija
104/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:56"]Hohhoijaa. Mustat ovat olleet pitkään ja pahasti sorrettuja, joten on hieman eri asia sanoa olevansa musta ja ylpeä kuin valkoinen ja ylpeä. Milloin valkoiset ovat olleet ihonvärinsä takia sorrettuja? Tuo musta ja ylpeä tarkoittaa sitä, ettei ole syytä hävetä ihonväriään. Kuten teidän mielestä heidän ilmeisesti pitäisi.
[/quote]

Miksi sitten valkoiset eivät saa olla ylpeitä ihonväristään? Miksi me ei saada sanoa "Olen valkoinen ja ylpeä siitä" ilman että syytetään rasistiksi?
[/quote]

Koska valkoisten "ylpeys" johti afrikkalaisten ja muiden maiden orjuuttamiseen? Suurin syy miksi ihminen kykenee kyykyttämään toista on ylemmyyden tunne. Valkoisina olemme historiassamme antaneet muille etnisyyksille syitä hävetä ihonväriään. Aivan samalla tavalla kuin homoja painostettiin (painostetaan vieläkin ympäri maailmaa) olemaan häpeissään tunteistaan.

Et ole luultavasti tuntenut ikinä rasismia tai homofobiaa (ehkä vain 10% lukijoista) jonka tarkoituksena on kyykyttää ihmisiä, ja vastaus tälläiselle oppressiolle on sanoa "olen ylpeä etnisyydestäni/seksuaalisuudestani".

Mustat ovat itsekin aivan varmasti rasisteja, mutta oma komenttini puuttuu sinun väitökseesi ihonvärin ylpeydestä.

Vierailija
105/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma pedofiili-keskustelu. Tämä ketju on keskustelua rasismista.

Vierailija
106/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee ihmisestä ylpeän ihonväristään? Heikko itsetunto? Eikö voi olla ylpeä pelkästään siitä, että on mikä on riippumatta miltä näyttää. Ylpeys on sosiaalisen kanssa käymisen rakentama käsitys itsestä verrattuna muihin.
Jokainen olkoon vastuussa omista teoistaan eikä ryhmänsä teoista, joihin itsellä ei ole osaa eikä arpaa.

Vierailija
107/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:56"]Hohhoijaa. Mustat ovat olleet pitkään ja pahasti sorrettuja, joten on hieman eri asia sanoa olevansa musta ja ylpeä kuin valkoinen ja ylpeä. Milloin valkoiset ovat olleet ihonvärinsä takia sorrettuja? Tuo musta ja ylpeä tarkoittaa sitä, ettei ole syytä hävetä ihonväriään. Kuten teidän mielestä heidän ilmeisesti pitäisi. [/quote] Miksi sitten valkoiset eivät saa olla ylpeitä ihonväristään? Miksi me ei saada sanoa "Olen valkoinen ja ylpeä siitä" ilman että syytetään rasistiksi?

[/quote]

Jos valkoinen sanoo, että on ylpeä ihonväristään, niin ajatellaan hänen sanovan, että musta ei ole niin hyvä. Jos musta sanoo olevansa ylpeä ihonväristään, niin ajatellaan että hän yrittää nousta sorron alta. Ja valitettavasti maailma on yhä valkoisen miehen maailma. Kyllä kaikilla muilla myös valkoisilla naisilla riittää nousemista valkoisen miehen rinnalle sorron yöstä. 

Vierailija
108/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu siitä ettei valkoihoisuus ole koskaan ollut laajalti huono asia tai paheksuttavaa. Sama homouden kanssa. Joten sillä ylpeileminen ei vastusta sortoa tai ylivaltaa, ja on siksi typerää.

Lyhyesti näin.

Vierailija
109/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
110/110 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa! Joku uskaltaa puhua mamujen rasistisuudesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi