Mitä feikkiä kehossanne on?
Kertokaa kaikki epäaito tavara mitä kehostanne tällähetkellä (yleensä) löytyy?......Ripsipidennykset, tekohiukset, silikonit, kestovärjäykset, tekokynnet.........Kaikki mahdollinen.
Itse olen ainoastaan värjännyt hiukseni. Minua häiritsisee äärimmäisesti jos kehossani tai kasvoissani on jotain mikä ei sinne kuulu.
Kommentit (127)
Hammaspaikat. Muutenpa ruho on luomuna...ja sen kyllä huomaa XD
Botoxia otsassa, luultavasti vielä jonkin verran täytettä huulissa, hiustenpidennykset, Shellac-lakka kynsissä.
Etuhampaissa kuoret. Raitoja hiuksissa. Sit tietty meikit.
Paikkoja hampaissa, tatuointi, meikkiä yleensä
Korvikset. Hiuksetkin on värjätty, tosin tällä hetkellä kylläkin kasvattelen omaa väriä takaisin. Ja meikkaan myös, mutta eipä muuta.
Hammaspaikkoja pari ja sit tuommonen rautalanka ylähampaiden "takana" pitämässä rivin suorana. Ei _mitään_ muuta feikkiä.
Hampaissa on paikkoja enemmän kuin pystyy laskemaan, ja hiusväriä on aina jonkin verran hiuksissa.
- Värjätyt hiukset
- Etuhampaissa kuoret
- Silikonit
- Korvikset
Tatuointi, teippipidennykset ja korvissa lävistykset. Meikkiä käytän myös päivittäin. :)
Hiusväri, meikin rippeet kasvoilla, 3 hammaspaikkaa, tatuointi.
Hiukset on vaalennettu, kielikoru ja korvareiät, hammaspaikat.
Ripsienpidennykset ja kestoväri tukassa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:07"]Ufojen ja/tai (en ole varma alkuperästä) valtion asennuttama mikrosiru.
[/quote]
Senkin hulvaton. :D
Hammaspaikkoja, ruuveja nilkassa, kädestä ja nivusista poistettu isot syntymämerkit, toinen rinta silikoni+iho-lihassiirre selästä ja yksi pienennetty rinta, kuparikierukka. Jäätävä määrä arpia leikkauksista
Ripsienpidennykset ja kulmien kestopigmentoinnit. Tietysti myös se tavallisin eli hammaspaikat.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:36"]
Sukkamytty pikkareissa peniksen päällä. Pestyjä sukkia, ei käytettyjä. Siitä huolimatta käytän ruusuntuoksuista kosteusvoidetta peniksen varressa ja palleissani.
[/quote]
Kolme alapeukutusta? Taas miehiä sorretaan. Hiton femakot!
Henna värjäys hiuksissa jos se lasketaan feikiksi, kaikki muu luomua
Silikonit, täytettä huulissa , ripsienpidennykset, väri hiuksissa.
Tosin kaikki hyvin luonnollisen näköiset, silikoneja ei huomaa ellei tiedä tai no bikineissä kyllä, ripset nätit ja luonnolliset, hiusten väri ruskea ja huulet ei mitkään ankkaturbot