Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko miehelle?

Vierailija
01.03.2015 |

Olen nelikymppinen nainen ja elän onnellisessa liitossa, lapsiakin on. Miehellä on tällä hetkellä sellainen vamma, joka vaikuttaa niin, että seksielämä on hiljentynyt. Kyseessä on urheiluvamma eli ei henkinen ongelma.

Nyt seksiä ehkä kerran viikossa, ja huomaan, että miestä sattuu. Minä haluaisin useammin, mutta tässä tilanteessa en oikein voi ehdotella. Olenkin löytänyt ihanan tavan masturboida, ja laukean helposti.

Nyt vaan mietin, että kertoako miehelle. Vähän huono omatunto salata tällaista. Hän on aika konservatiivinen tyyppi ja mä ehkä pelkään, että pitää mua ihan seksihulluna. Tiedän, että monia miehiä voisi tuo kiihottaa, mutta ei ehkä mun miestä.

Äh, voinko mä pitää tän ihan itselläni? Onko tää pettämistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu sun murheitas.

Vierailija
2/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu sun murheitas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Eikä todellakaan ole pettämistä.

Vierailija
4/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
5/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän itsensä kanssa voi pettäää! Älä kerro, jos pelkäät, että vaikuttaa negatiivisesti mieheesi? Toisaalta, jso vaivaa niin kerro.

Vierailija
6/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pahoittaisit miehesi mielen? Hänhän tietää jo muutenkin ettei juuri nyt pysty sinua tyydyttämään riittävässä määrin. Sinulla on oikeus omaan kivaan ja myös oikeus pitää asia omana tietonasi. Ei se ole keneltäkään pois.

Vierailija
7/7 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kertoisit? Mitä se miehelle kuuluu mitä teet? Tuskinpa kerrot kaikista vessassa käynneistäsikään jne? Ja joka ikinen, tai ainakin hyvin moni itsetyydyttää. Teet mitä teet ja mietit pystytkö olemaan sellaisen miehen kanssa, jonka ajattelet sinuun ikävästi suhtautuvan tuollaisen asian takia... Et ole enää nuori tyttönen ja sinun pitää myös miettiä minkälaisen kuvan lapsillesi aikuisuudesta annat. N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi