Mitä feikkiä kehossanne on?
Kertokaa kaikki epäaito tavara mitä kehostanne tällähetkellä (yleensä) löytyy?......Ripsipidennykset, tekohiukset, silikonit, kestovärjäykset, tekokynnet.........Kaikki mahdollinen.
Itse olen ainoastaan värjännyt hiukseni. Minua häiritsisee äärimmäisesti jos kehossani tai kasvoissani on jotain mikä ei sinne kuulu.
Kommentit (127)
Toinen rinta on tehty selkälihaksesta ja reidestä otetusta rasvasta. Mutta omasta, eli kai oon luomu?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:21"]
Jos on luomu ei se tarkoita että olisi "viherpiipittäjän" näköinen. Hiukseni olen kasvattanut pitkiksi ja samoin kynteni ja niistä huolehdin, värjään hiukseni indigolla mustaksi ja kynteni pidän värikkäinä.
[/quote]
Indigolla värjäämistä ei lasketa värjäämiseksi koska..?
Hiusväri ja hammaspaikat. En haluakaan muuta.
Lihakset, pumpattu kuntosalilla ei oikeissa töissä muotoutuneet..
Muuten olen täysin luomu, mutta toisessa pottuvarpaassa on pinkkiä kynsilakkaa:)
Hiusväri, tatuoinnit ja lävistykset. Hampaissa on paikkoja, jos tuo nyt pitää mainita. Ihmisten ilmoilla liikkuessani myös meikki kuuluu lookkiini ja joskus hiustenpidennys.
länsimaisella roskaruualla aikaansaatu mahalöllö
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:46"]länsimaisella roskaruualla aikaansaatu mahalöllö
[/quote]
Eiköhän se ole ihan aito ja luomu?
Koiransietokyky lääkityksen vuoksi
Ei ole keinotekoisia lisäkkeitä mutta olen käynyt silmien laserleikkauksessa, poistattanut luomia ulkonäkösyistä, hampaat on valkaistu, ripset ja kulmat värjätty ja hiuksissa oman hiusvärin värinen kevytsävy kiiltoa tuomassa.
Ei tässä mun mielestä kyselty kynsilakoista tai tatuoinneista, vaan "feikeistä" jutuista kropassa, implanteista, pidennyksistä, yms... Mulla on vaan hiukset värjätty, ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:46"]länsimaisella roskaruualla aikaansaatu mahalöllö [/quote] Eiköhän se ole ihan aito ja luomu?
[/quote]
Ei. Aidolla minälläni on tiukka sikspäkki.
En käytä meikkejä, hiusvärejä tms. Ainoastaan lisättyä on paikat hampaissa.
No ei kai hammaspaikkoja lasketa? Niitä mulla on monta. Kulmat ja ripset on kestovärjätty ja varpaankynsissä lakkaa. Eipä muuta.
Tällä hetkellä värjätyt hiukset ja päivettynyt iho, mikä on saatu purkista. Yleensä sen lisäksi vielä meikki ja irtoripset.
Feikkaan palstalla älykkäämpää kuin olen.
Pari tatuointia, hiukset värjätty, kierukka.
Ripsiväri, kajaali, peittari ja kulmakynä:)