Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä feikkiä kehossanne on?

Vierailija
22.02.2015 |

Kertokaa kaikki epäaito tavara mitä kehostanne tällähetkellä (yleensä) löytyy?......Ripsipidennykset, tekohiukset, silikonit, kestovärjäykset, tekokynnet.........Kaikki mahdollinen. 

Itse olen ainoastaan värjännyt hiukseni. Minua häiritsisee äärimmäisesti jos kehossani tai kasvoissani on jotain mikä ei sinne kuulu. 

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Onks korvareiät feikkiä? Korviksia en tosin oo vuosiin pitänyt, joten en tiedä, meniskö niistä edes mikään läpi. Meikkiä käytän, mutta just tällä hetkellä en, kun oon käyny suihkussa ja menossa nukkumaan. Hiusväri on oma, suussa taitaa olla ehkä yks paikka, lävistyksiä ja tatuointeja ei oo, rinnoissa, kasvoissa, hiuksissa ja kynsissä ei oo mitään, mikä ei olisi ihan omaa.

Eli varsin luomu olen.

Vierailija
122/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodoranttia ja tikit luomen poistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuveja nilkassa mullakin. Ja hammaspaikkoja. Muuta ei nyt taida olla, hiuksetkin on naturellit.

Vierailija
124/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallijuttu vasemman silmän takana. Syynä aivoaneurysmaleikkaus.

En tilaa Seiskaa tai äänestä perussuomalaisia, joten aivotoimintani on ennallaan.

Vierailija
125/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä vähän silloin tällöin sekä yksi tatuointi (erittäin rakas ja kaunis, enempää en halua). Hiusten värjäämisen olen lopettanut vuosia sitten, varmaan jotain pigmenttimuutoksia vielä latvuksissa vaikka onkin haalennut oman värin tasalle. Muuta ei ole eikä tule.

Vierailija
126/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasraudat ja insuliinipumpun kanyyli.

Vierailija
127/127 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-2 x viikossa meikkaan. Hiuksia en enää värjää ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä