Mitä feikkiä kehossanne on?
Kertokaa kaikki epäaito tavara mitä kehostanne tällähetkellä (yleensä) löytyy?......Ripsipidennykset, tekohiukset, silikonit, kestovärjäykset, tekokynnet.........Kaikki mahdollinen.
Itse olen ainoastaan värjännyt hiukseni. Minua häiritsisee äärimmäisesti jos kehossani tai kasvoissani on jotain mikä ei sinne kuulu.
Kommentit (127)
hammaskuoret, ripsi-ja hiuspidennykset sekä hiusväri, beloved tatuointi, silikonit sekä täyteainetta huulissa sekä poskipäissä. Vielä geelikynnet ja korvakorut.
Yhtä lohjennutta hammasta on korjailtu, varpaankynsissä punaista lakkaa ja toisen korvan rustossa hopeinen rengas :)
Yksi tatuointi. Vaaleat raidat hiuksissa. Korvissa 2 + 3 reikää, mutta niissä ei ole tällä hetkellä korua. Ja sitten tietty masennuslääkkeiden ansiosta keinotekoisesti sellainen olo, etten tapa itseäni tänään
Blondi hiusväri, korvalävistykset, kynsilakka, nypityt kulmakarvat ja kainalokarvat...
Kulahtanut hiusväri (kasvatan omaa väriä takaisin) ja hammaspaikat. Ei muuta.
Kynsilakat, hammaspaikat, korvakorut, hiusväri + tatuointimustetta.
Kierukka, kynsilakkaa ja pari hammaspaikkaa. Kuukautisten aikaan kuukuppi. Päivisin usein piilolinssit.
Titaania löytyy kädestä. Hiukset värjätty ja pari lävistystä.
Läski , ei kuvasta todellista minääni seksin ylipapittarena. Sekä vetyperoksidi kumoamassa läskin vaikutuksia.
Hiusväri ja hammaspaikat. Ja reiät korvissa!
hiustenväri, silikonit ja ripsienpidennykset. niin ja tietty kulmien väri. Seuraavaksi menen hampaiden valkaisuun
Minulla on myös tuo, etten siedä mitään ylimääräistä ihollani, joten en meikkaa tms. Varpaankynnet on tällä hetkellä lakattu, koska mieheni sai päähänsä tehdä minulle pedikyyrin. Muutoin ainoat feikkikohdat löytyvät hampaiden paikoista.
Hammaspaikat ja varpaissa kynsilakan rippeitä :)
Hiusväri, tatuoinnit, lävistykset, piilolinssit (lasketaanko?) ja tällä hetkellä myös nukahtamislääkkeillä hankittu uneliaisuus.
Yksi hammaspaikka, korvikset, blondi väri