Eroaako mies aina toisen naisen takia?
Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa. Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa. Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.
Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.
Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(
Kommentit (71)
Kyllä mut on jätetty parikin kertaa ja tiesin, ettei kuvioissa ole toista naista valmiina odottamassa.
Varmasti monella on jo toinen nainen valmiiksi katsottuna. Jos (ja kun) tämä nykyinen liittomme loppuu, niin olen 99% varma, etten aio ryhtyä mihinkään vakavaan parisuhteeseen uudelleen. Ennemmin nautin siitä vapaudesta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:01"]
tutki miehen tilitapahtumat... jos on selkeästi ostellut drinkkejä kahdelle ja vielä ajellut taksilla ympäri kyliä, nii voit hyvällä syyllä jättää hänet!! voi tietenkin olla, että mitään ei paljastu. siinä tapauksessa kannattaa ehkä vaatia saada nähdä miehen sähköpostit, facebook-viestit ja puhelin. jossei mitään salattavaa ole, niin ei pitäis olla ongelmaa näyttää niitä...
[/quote]
Vai oikein vaatia. Ja miten voi tutkia toisen tilitapahtumat? No minulla ei ole viesteissä mitään salattavaa, mutta kyllä siinä kohtaa pitäisi pitkään miettiä, että jatkuuko suhde vai ei, jos toinen tulee vaatimalla vaatimaan pääsyä sähköposteihini, naamakirjaan yms.
Puhelin on työpaikan ja myöskään työsähköposteja en edes saa näyttää muille, joten siinä on turha vaatia. Naamakirjan viestit saa ihan vapaasti lukea. Ja tilitapahtumatkin voin kyllä näyttää.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:50"]Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa. Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa. Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.
Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.
Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(
[/quote]
Mieheni oli valmis muuttamaan pois. Mitätöi hetkessä yhteisen elämämme..
Rakastui fb kaveriinsa..ei mitään suunnitelmaa. Kun tajusin ettei herra ole läsnä. Kysyin toisesta naisesta oli valmis jo ekassa keskustelusaa eromaan minusta.
Halusi katsoa mihin se johtaa.
Olisi sanut noin 15 vuotta nuoremman naisen ja muutaman alle kouluikäisen lapsen...
Mitä väliä?
anna lähteä ja pistä ovi kiinni perässä.
mun mies ainakin lähti koska oli toinen nainen, vaikka muuta väitti. 20 vuotta oltiin yhdessä mutta mua alkoi syyttelemään pettämisestä vaikka asia olikin toisinpäin.
Ihan klassinen tapaus, jättää vielä sen tutun takaportinkin auki. Miehet ei muuten edes usein jätä sitä vaimoaan vaikka onkin jo toinen nainen katsottuna.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:52"]
jos miehesi meni taksilla naisen kämpälle, niin sitten voit olla varma, että on pettänyt sinua.
[/quote]
No en tiedä menikö, käsittääkseni tuli baarista kotiin, kun kädessä oli leima ja osasi kertoa keikasta joka siellä oli. Tuli kuitenkin vähän yhden jälkeen kotiin, vaikka oli luvannut tulla jo heti kun pikkujoulujen virallinen osuus on ohi. Myös kotiin tullessaan sanoi, että haluaa mennä kanssani naimisiin. Silloin meillä siis oli häät suunnitteilla vielä, mutta riitojen takia oli epävarmaa siirretäänkö häitä myöhemmäksi vai ei. Häiden piti olla helmikuussa, mutta ne peruttiin kuukausi etukäteen. Minä olin siinä uskossa, että niitä vain siirretään, mutta melkein heti perumisen jälkeen mies alkoikin tosissaan miettiä eroa.
[/quote]
Missä vaiheessa miehesi oli kahdestaan sen "liisan"/ naisen kanssa?
[/quote]
Siis olivat ensin koko työporukan kesken pikkujoulujen virallisessa osuudessa. Sen jälkeen menivät baariin, jossa oli vielä melkein kaikki työpaikalta. Sen jälkeen meni vielä kahdestaan "liisan" kanssa katsomaan onko heidän yhteinen kaverinsa yhdessä baarissa töissä sinä iltana. porukka hajaantui siis ja muut menivät johonkin tanssipaikkaan.
Meilla sama tilanne kuin ap:lla, etta mies vaittaa ettei ole toista naista. Ollaan oltu yhdessa yli 20 vuotta. Han ei ole koskaan lahtenyt mistaan suhteesta (siis nuorena), ettei hanella olisi uutta suhdetta jo katsottuna. No katsotaan kuinka nyt kay?? Kuinka pian se uusi on kuvioissa sen jalkeen kun on muuttanut pois.
Voi olla monta syytä.
Toinen nainen
Pettänyt eikä oleta enää asioiden palaavan ennalleen.
Jokin kriisi itsellä.
Ei tiedä mitä haluaa eli on epävarma.
Masentunut.
Sinun täytyy jotenkin saada selville onko joku muu nainen kuvioissa. Mies voi tuhota aina heti kaikki viestit. Milloin tapaisi tuota toista naista, onko mahdollista? Lähde joku viikonloppu mukamas reissuun ja seuraa mitä mies touhuaa eli minne lähtee vai tuleeko joku nainen miehen luo. Mies tuskin jäytäisi vapaata viikoloppua käyttämäyttä mahdollisen naisen kanssa, jos sellainen on.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Mun mies kanssa väitti, ettei ollut toista naista. Toisaalta halusin uskoa häntä toisaalta huomasin kyllä merkkejä että jotain on tapahtumassa. Ihan just noita samoja: muuttui etäiseksi, ei katsonut kunnolla päinkään saati silmiin (oli häpeissään?) sanoi kaikkeen vaan suunnilleen, että ihan sama, kännykkä kädessä koko ajan jne.
Sitten sai sanottua, että meillä menee niin huonosti hänen mielestään eikä tätä kannata jatkaa. Ei puhettakaan mistään avioliittoneuvonnasta tai keskusteluista, hän oli selvästi päätöksensä tehnyt.
Parin kuukauden päästä sitten selvisi, että oli uusi nainen, oli ollut koko ajan vaikka väitti, ettei ero johtunut siitä ja oli mukamas tavannut naisen vasta eron jälkeen. Paskan marjat, se oli just tällanen klassinen tapaus.
En tunne yhtään erotapausta, ettei miehellä olisi ollut naista, siis jos mies on aloitteen tekijänä erolle.
[/quote] Tarkalleen samanlainen kokemus minullakin on. Kaksi vuotta kulunut, en kaipaa exääni ollenkaan, koko ihminen puistattaa.