Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako mies aina toisen naisen takia?

Vierailija
22.02.2015 |

Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa.  Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa.  Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.

Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.

Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutki miehen tilitapahtumat... jos on selkeästi ostellut drinkkejä kahdelle ja vielä ajellut taksilla ympäri kyliä, nii voit hyvällä syyllä jättää hänet!! voi tietenkin olla, että mitään ei paljastu. siinä tapauksessa kannattaa ehkä vaatia saada nähdä miehen sähköpostit, facebook-viestit ja puhelin. jossei mitään salattavaa ole, niin ei pitäis olla ongelmaa näyttää niitä...

Vierailija
42/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen on niin päästään epävakaa, että on yksinkertaisesti helpompi valehdella, että on löytänyt uuden ja paremman. Mies ei yksinkertaisesti jaksa alkaa väätämään ääliölle rautalangasta, että ei jaksa pihtaamista, nalkuttamista ja vittuilua vaan on päättänyt alkaa uuden elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]

Mun mies kanssa väitti, ettei ollut toista naista. Toisaalta halusin uskoa häntä toisaalta huomasin kyllä merkkejä että jotain on tapahtumassa. Ihan just noita samoja: muuttui etäiseksi, ei katsonut kunnolla päinkään saati silmiin (oli häpeissään?) sanoi kaikkeen vaan suunnilleen, että ihan sama, kännykkä kädessä koko ajan jne.

Sitten sai sanottua, että meillä menee niin huonosti hänen mielestään eikä tätä kannata jatkaa. Ei puhettakaan mistään avioliittoneuvonnasta tai keskusteluista, hän oli selvästi päätöksensä tehnyt.

Parin kuukauden päästä sitten selvisi, että oli uusi nainen, oli ollut koko ajan vaikka väitti, ettei ero johtunut siitä ja oli mukamas tavannut naisen vasta eron jälkeen. Paskan marjat, se oli just tällanen klassinen tapaus.

En tunne yhtään erotapausta, ettei miehellä olisi ollut naista, siis jos mies on aloitteen tekijänä erolle.

[/quote]

Siis sinä et tunne. Et voi väittää, etteikö niitä olisi ja paljon. Mies vain vittuuntuu akkaansa ja jättää sen.

[/quote]

Mitä sä keuhkoot siellä, niinhän mä just sanoinkin, että minä en tunne! Kyllä sellaisia tapauksia varmasti on, mutta harvemmassa.

[/quote]

Mutta silti pitää päästä pätemään, että sä tiedät varmasti, että niitä on vähemmän. Joku v*tun keittiöpsygologi taas siellä...

[/quote]

Oletko itse muka joku oikea psykologi sitten?:)

Sä olet se sama jankaaja, joka täällä jankkaa milloin missäkin ketjussa ja alleviivailee noita mielestään tärkeitä kohtia

Vierailija
44/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:55"]

Se mielikuvitusnainen on hyvä ja valitettavan yleinen defenssi. Ei tarvitse katsoa peiliin ja miettiä, että mikä siinä suhteessa oikeasti oli vialla ja mitä asian eteen olisi voinut tehdä, kun laittaa sen eron pettäjämiehen ja toisen naisen piikkiin.

[/quote]

Niin, toivon näin. :P Vaikka siis pelkään, että miehellä on toinen. Mielummin vaikka olen itse syyllinen koko tilanteeseen. Olisipa kyse vaikka siitä, että olen niin ruma ettei kanssani kehtaa edes kaupassa käydä ja ääneni niin nolo ettei minulle kehtaa puhua muiden kuullen.

Vierailija
45/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:52"]

jos miehesi meni taksilla naisen kämpälle, niin sitten voit olla varma, että on pettänyt sinua.

[/quote]

No en tiedä menikö, käsittääkseni tuli baarista kotiin, kun kädessä oli leima ja osasi kertoa keikasta joka siellä oli. Tuli kuitenkin vähän yhden jälkeen kotiin, vaikka oli luvannut tulla jo heti kun pikkujoulujen virallinen osuus on ohi. Myös kotiin tullessaan sanoi, että haluaa mennä kanssani naimisiin. Silloin meillä siis oli häät suunnitteilla vielä, mutta riitojen takia oli epävarmaa siirretäänkö häitä myöhemmäksi vai ei. Häiden piti olla helmikuussa, mutta ne peruttiin kuukausi etukäteen. Minä olin siinä uskossa, että niitä vain siirretään, mutta melkein heti perumisen jälkeen mies alkoikin tosissaan miettiä eroa.

[/quote]

Missä vaiheessa miehesi oli kahdestaan sen "liisan"/ naisen kanssa?

Vierailija
46/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:01"]

tutki miehen tilitapahtumat... jos on selkeästi ostellut drinkkejä kahdelle ja vielä ajellut taksilla ympäri kyliä, nii voit hyvällä syyllä jättää hänet!! voi tietenkin olla, että mitään ei paljastu. siinä tapauksessa kannattaa ehkä vaatia saada nähdä miehen sähköpostit, facebook-viestit ja puhelin. jossei mitään salattavaa ole, niin ei pitäis olla ongelmaa näyttää niitä...

[/quote]

En olisi päivääkään akan kanssa joka ei enää luota minuun. Kun luottamus menee, niin parisuhteesta ei ole mitään jäljellä.

t.mies

Vierailija
47/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on psykologi kun ei osaa edes kirjoittaa sitä:D

Vierailija
48/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kännykän ja facebookin viestit olen katsonut pariinkin otteeseen, eikä niissä ole ollut mitään. Mutta on hyvinkin voinut poistaa ne. Pitää vielä kysyä tuota tilitapahtumien näyttämistä. Niitä kysyin silloin aiemminkin, mutta hän sanoo että nainen tarjosi hänelle baarissa lonkeron ja maksoi hänet sisään joten ei näy mitään. Mutta jotain mätää tuossa jutussa on pakko olla. Hän ei mukamas muista ihan tarkkoja yksityiskohtia, jossain vaiheessa tuli naisen kolme miespuolista kaveria joista jollakin oli joku parta ja nainen lähti niiden kanssa. Hän väittää, että jäi vielä juomaan lonkeroa ja lähti sitten kotiin. Minulle on vaikea uskoa, että olisi vain jäänyt yksin kököttämään.

Vierailija
49/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:55"]

Se mielikuvitusnainen on hyvä ja valitettavan yleinen defenssi. Ei tarvitse katsoa peiliin ja miettiä, että mikä siinä suhteessa oikeasti oli vialla ja mitä asian eteen olisi voinut tehdä, kun laittaa sen eron pettäjämiehen ja toisen naisen piikkiin.

[/quote]

Kiusallista vain, että joillakin on taipumusta levitellä lähipiirillä ja yhteisille ystäville näitä mielikuvituksensa tuotoksia ns. Varmana Tietona. Kokemusta on edellisestä erosta. Silloin eron syynä oli toisen naisen sijaan kuitenkin se, että en ollut tyytyväinen suhteeseen enkä enää uskonut, että sitä voi korjata.

Vierailija
50/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:03"]

Aika moni nainen on niin päästään epävakaa, että on yksinkertaisesti helpompi valehdella, että on löytänyt uuden ja paremman. Mies ei yksinkertaisesti jaksa alkaa väätämään ääliölle rautalangasta, että ei jaksa pihtaamista, nalkuttamista ja vittuilua vaan on päättänyt alkaa uuden elämän.

[/quote]

Ja aika moni jätetty nainen keksii tarinan "toisesta naisesta", että saa käännettyä miehestä syyllisen ja pahan pettäjän. Vaikka oikea syyllinen ja vika suhteen kaatumiseen löytyisikin sieltä oman puseron sisältä.

Vierailija
51/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä te naiset aina luulette että eräänä päivänä mies vaan herää ja saa kuningasajatuksen että hei, otanpa uuden naisen! Tai että jostain tulee uusi, parempi nainen ja vie ukon sydämen seireenin laulullaan alta viiden minuutin? Ei se AP:n ukkokaan mikään hormoneissa pyörivä teini enää ole.

Kyllä siellä on aina jotain taustalla. Ei elämä ole mitään saippuasarjaa.

Nyt AP siihen peilin eteen ja sanot että nyt ollaan ryssitty, ja ollaan ryssitty pahasti. Koita miettiä mistä tämä lumivyöry sai alkunsa. Joku kuitenkin sanoi jotain ja joku toinen reagoi väärällä tavalla. Lakki käteen ja pyydä anteeksi. Sano että rakastat ja sano että olet valmis aloittamaan puhtaalta pöydältä jos ukko vielä huolii.

Tai sitten otat toisen ja kaadat kaikki nämä vanhat paskat hänen niskaansa.

Vierailija
52/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"]

voisiko miehesi mitenkään todistaa, että illan aikana ei tapahtunut mitään? voisit esim. tarkistaa missä tämä "liisa" asuu, ja katsoa tilitapahtumista, että ajoiko hän taksilla jonnekin ennen kotiin tuloaan.

[/quote]

Mitä helvettiä? Kuka on niin sairas että rupeaa ottamaan selvää missä joku Liisa asuu? Mitä hemmettiä se kenellekkään kuuluu ajoiko hän taksilla vai ei? 

Vierailija
53/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:09"]

[/quote]

Kännykän ja facebookin viestit olen katsonut pariinkin otteeseen, eikä niissä ole ollut mitään. Mutta on hyvinkin voinut poistaa ne. Pitää vielä kysyä tuota tilitapahtumien näyttämistä. Niitä kysyin silloin aiemminkin, mutta hän sanoo että nainen tarjosi hänelle baarissa lonkeron ja maksoi hänet sisään joten ei näy mitään. Mutta jotain mätää tuossa jutussa on pakko olla. Hän ei mukamas muista ihan tarkkoja yksityiskohtia, jossain vaiheessa tuli naisen kolme miespuolista kaveria joista jollakin oli joku parta ja nainen lähti niiden kanssa. Hän väittää, että jäi vielä juomaan lonkeroa ja lähti sitten kotiin. Minulle on vaikea uskoa, että olisi vain jäänyt yksin kököttämään.

[/quote]

Nyt rupean jo toivomaan että hän on sinia pettänyt. Tuo on oikeasti jo sairasta. 

Vierailija
54/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:29"]

Voi olla monta syytä.

Toinen nainen

Pettänyt eikä oleta enää asioiden palaavan ennalleen.

Jokin kriisi itsellä.

Ei tiedä mitä haluaa eli on epävarma.

Masentunut.

Sinun täytyy jotenkin saada selville onko joku muu nainen kuvioissa. Mies voi tuhota aina heti kaikki viestit. Milloin tapaisi tuota toista naista, onko mahdollista? Lähde joku viikonloppu mukamas reissuun ja seuraa mitä mies touhuaa eli minne lähtee vai tuleeko joku nainen miehen luo. Mies tuskin jäytäisi vapaata viikoloppua käyttämäyttä mahdollisen naisen kanssa, jos sellainen on.

[/quote]

Nyt hae oikeasti apua. Kukaan terve ihminen ei rupea seuraamaan toisen tekemisiä tuolla lailla

Vierailija
55/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jo asian jahkaaminen ja sen sairaalloinen nuuskiminen!! Jos miehellä on toinen nainen niin sitten on. Jos ei ole, niin sitten ei ole. Huolehdit nyt itsestäsi ja annat miehen huolehtia itsestään ilman asiattomuuksiin menevää kyttäämistä. Tulevasta et voi tietää niin kun ei miehesikään voi tietää, joten päivä kerrallaan vaan. Yritä keksiä itsellesi jotakin parempaa ajanvietettä kuin tuollaisten täysin merkityksettömien asioiden miettiminen.

Vierailija
56/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lukee Ap:n ajatuksia sitä varmemmin ymmärtää miksi mies lähtee.

Vierailija
57/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me voi tietää miehesi naisista. Tilastollisesti miehet yleensä etsivät ainakin jonkun ylimenonaisen/rakastajattaren ennen eroamista ja muutenkin hakeutuvat epätyydyttäviin suhteisiin yksinoloa välttääkseen, mutta kaikki eivät tee niin. Vain miehesi itse tietää. Älä sinä välitä siitä, jos kerran olette eroamassa.

Vierailija
58/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis ole naimisissa (mies kosi hätäpäissään palattuaan pikkujouluista nousseen show'n seurauksena). Mies oli järjestänyt omat pikkujoulut tyttöystävälleen, koska apllä oli paha mieli, kun omia ei ollut. Ap halusi nähdä tiliotteet pikkujouluista ja samalla tarkan selonteon illan kulusta.

Nyt asumuseroa suunniteltaessa suurin huoli tuntuu olevan, jos toinen pääseekin panemaan vierasta, toinen ei, ja sitten jos palataan yhteen, eivät puntit olekaan tasan?

jos olisin ap:n mies, lähtisin minäkin, enkä taakseni katsosi. Tekisin saman, vaikka sukupuolet olisivat toisin päin. Parisuhteessa on kaksi aikuista ihmistä, suhde perustuu vapaaehtoisuuteen ja siinä ollaan siksi, että saavutetaan jotakin hyvää lisäsisältöä elämään. Tässä suhteessa niin ei ole.

Vierailija
59/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. mä tajusin, että mies petti, koska alkoi pukeutua paremmin kuin ennen, olemaan paljon pois kotoa pikkukäynneillä kaverillaan jne. Lähti sitten pitkän ajan päästä yhtäkkiä sanomatta sanaakaan. Eli oli pitkään kanssani omituinen, hiljainen, ei halunnut tehdä mitään kanssani, eikä katsonut päinkään. Tosin, kuten klassinen pettäjä, etsi minusta merkkejä uskottomuudesta.

Piti palata myös yhteen, mutta mies tulikin kerran vastaan toinen nainen kainalossa. Että se siitä sitten.

Vierailija
60/71 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paskan mennä, kannaataako roikkua paskassa suhteessa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi