Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako mies aina toisen naisen takia?

Vierailija
22.02.2015 |

Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa.  Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa.  Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.

Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.

Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä toinen. Ei vaan halua loukata sua, pelkuruuttaan.

Vierailija
2/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex lähti toisen matkaan, vaikka kovin yrittikin salata asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli toinen nainen on ihan varmasti sitten...:/ Eli ei ole mitenkään mahdollista, ettei olisi? Vaikka olisi miten kyllästynyt meidän ainaiseen riitelyyn. Ei kuulemma halua enää antaa lapsille sellaista mallia parisuhteesta. S

Hän myös sanoi, että tulen kyllä huomaamaan, ettei hänellä ole ketään. Sanoo myös, ettei haluaisi koskaan ketään muuta kuin minut, eikä halua koskaan varmaan olla kenenkään muun kanssa. Taitaa siis valehdella.

ap

Vierailija
4/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen kuitenkin, että jos ei ole toista naista, niin ero on varmaan jonkun kaverin päähänpisto. Kerran hän puhui minulle parisuhteemme tilasta ikään kuin ulkopuolisen silmin. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta kuulosti ihan kuin hän olisi puhunut jollekin meidän parisuhteesta ja toistelisi sitä mitä se toinen ihminen on puhunut. Veikkaan erästä miespuolista henkilöä työpaikalla, joka aina kuuntelee "välittävästi" ja samalla puhuu heitä eron kannalle.

ap

Vierailija
5/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on toinen nainen. Mitä sä oot tehnyt sun miehelle, että oot saanut sen vihaamaan naisia?

Vierailija
6/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä utele, vaan anna mennä kun on mennäkseen. On ihan sama onko toista naista vai ei, ei se tilannetta muuta. Mutta pidä huoli, että kun tuollainen ratkaisu on tehty, niin sinä et ole tilivelvollinen menoistasi ja suhteistasi myöskään. Lasten asiat hoidatte kunnolla heti alusta alkaen, siitä et jousta ollenkaan.

Hyvinkin mahdollista on, että toinen nainen on kuvioissa. Eiköhän niin tosiaan useimmiten ole kun ero tulee miehen aloitteesta.

Vierailija
7/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin puolisoni. Ei ollut toista naista vaan mulle tuli mitta täyteen ainaista nälvimistä.

Vierailija
8/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut saada tarpeekseen seksinpuutteesta. Moni suunnittelee eron jo vuosikausia etukäteen pihtaavan vaimon vuoksi. Esim maksettu talo että lapsilla katto pään päällä ja sitten kytkin nousee. Ei ole kaikilla toista naista

Vierailija
9/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, onko toinen nainen? Hänhän on sanonut että haluaa erota sinusta ja vain sillä on väliä. Anna mennä, et voi toista pitää väkisinkään. Minun ex lähti, kun rakastaa niin paljon itseään, ja siitä en pystynyt kilpailemaan. Hyvä että meni, itsekäs p..ka.

Vierailija
10/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:35"]

Mutta luulen kuitenkin, että jos ei ole toista naista, niin ero on varmaan jonkun kaverin päähänpisto. Kerran hän puhui minulle parisuhteemme tilasta ikään kuin ulkopuolisen silmin. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta kuulosti ihan kuin hän olisi puhunut jollekin meidän parisuhteesta ja toistelisi sitä mitä se toinen ihminen on puhunut. Veikkaan erästä miespuolista henkilöä työpaikalla, joka aina kuuntelee "välittävästi" ja samalla puhuu heitä eron kannalle.

ap

[/quote]

jaaha. Nyt en enää ihmettele miksi mies tekee eroa. Suhtaudut mieheen kuin hän olisi joku tahdoton ameeba, joka tekee vain mitä muut käskee. "Se" ameeba on kuitenkin ihminen, jolla on vapaa valta tehdä omia päätöksiä. Näyttää, että sellaista päätöstä pukkaa nyt lujaa. Olen sillä kannalla, että toista naista ei ole. Omassa lähipiirissäkin tiedän kaksi miestä, jotka vain kyllästyivät juuri siihen naiseen. Viineisin siksi, että nainen ei halunnut perustaa perhettä, vaan keskittyi vain hevosten hoitoon. Erosivat vuosi sitten, eikä mies ole vielä uutta löytänyt.

Vierailija
11/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaminen, pihtaaminen ja miehen lompakolla loisiminen siis toi lopputuloksensa?

Olisiko kannattanut miettiä aikaisemmin?

Vierailija
12/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin kun suhde vain oli ajautunut niin mahdottomaksi. En vain enää kestänyt jotain kymmenettä kertaa samanlaisena toistunutta riitakuviota. Tajusin, että jos aion täysjärkisenä siitä selvitä, on parasta lähteä.

Parempi taivasalla kuin tossun alla.

Luulen, että oli molemmille parempi niin. Lapsen asioissa pidetään yhteyttä, sekin mahdollisimman vähin kontaktein. Ja ne tilanteet vieläkin niin sukkasillaan kuin vain voin. Ei vain pää kestä enää ajatella sitä kuviota johon ajauduttiin. Kun rahalla selviää, se on halpaa. Selitän sitten lapselle joskus myöhemmin, jos sopiva tilanne tulee. Nyt hänellä on äiti joka pitää huolta, minulta saa tukea jos pyytää ja tarvitsee. 

Vierailija
13/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:39"]

Mitä väliä, onko toinen nainen? Hänhän on sanonut että haluaa erota sinusta ja vain sillä on väliä. Anna mennä, et voi toista pitää väkisinkään. Minun ex lähti, kun rakastaa niin paljon itseään, ja siitä en pystynyt kilpailemaan. Hyvä että meni, itsekäs p..ka.

[/quote]

No on sillä sinänsä vähän väliä, kun me ollaan tavallaan sovittu, että aluksi vain kokeillaan erillään asumista, jotta näkisimme millaista se on. Tänä aikana ei siis saa nähdä muita jos ei olla vielä kunnolla erottu. Sitten kun ollaan erottu kunnolla, ei ole enää väliä kenen kanssa on, koska ollaan ihan kunnolla erottu.

Vierailija
14/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:46"]

[/quote]

No on sillä sinänsä vähän väliä, kun me ollaan tavallaan sovittu, että aluksi vain kokeillaan erillään asumista, jotta näkisimme millaista se on. Tänä aikana ei siis saa nähdä muita jos ei olla vielä kunnolla erottu. Sitten kun ollaan erottu kunnolla, ei ole enää väliä kenen kanssa on, koska ollaan ihan kunnolla erottu.

[/quote]

Tarkennapa:"tavallaan sovittu"?

onko toinen tämän "sopimuksen" sanellut? Vai oikeasti yhdessä sovittu?

Vierailija
15/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:50"]

Melkein jokainen tuntuu olevan sitä mieltä, ettei mies lähde tyhjän päälle. Eli kun mies eroaa, on hänellä aina jo uusi suhde valmiina odottamassa.  Minun mieheni on kuitenkin omien sanojensa mukaan menossa tyhjän päälle. Hän muuttui pari-kolme kuukautta sitten etäiseksi, ja pelasi vain tietokoneella. Olin siinä vaiheessa jo varma, että on toinen nainen. Hän ei kuunnellut mitään mitä sanoin. Välillä tuli taas parempi kausi ja mies oli normaali ja kaikki oli taas hyvin. Uskottelin itselleni, ettei mitään toista naista ole. Oli pakko kuitenkin tarkistaa puhelin, eikä sielläkään ollut mitään epäilyttäviä numeroita tai viestejä. Olisiko mahdollisesti poistanut sitten viestit ja muistaa numeron ulkoa? Meillä oli riitaa kun hän huijasi minua eräässä asiassa.  Seuraavana päivänä hän sanoi, että haki uutta asuntoa. Nyt olin jo aivan varma uudesta naisesta, vaikka mitään todisteita ei ole.

Hän on ehkä hieman etäinen, käy paljon facebookissa ja päivittää tilojaan, mutta ei kuitenkaan juttele siellä kenenkään kanssa eri tavalla kuin ennenkään. Tulee aina töistä kotiin suoraan eikä piilottele kännykkää. Taitaa olla aika hyvä piilottelemaan uutta naistaan?Hän sanoo, ettei jaksa edes ajatella vielä mitään uusia suhteita. Kestää kuulemma niin pitkään toipua tästä suhteesta ja minä olen aiheuttanut hänelle vain vihantunteita kaikkiin naisiin. Tuskinpa asia ihan noin kuitenkaan on. Eiköhän ne muut naiset ole niitä ihania ja iloisia nuoria neitoja ja mä vanha rasittava kanttura? Meillä on ollut aika painostava tunnelma parin kuukauden ajan, kun mies sulkeutuu ja on koko ajan tietokoneella. Lastenkaan kanssa hän ei halua tehdä mitään. Tai jos tekee, niin lähtee ulos tai muualle lasten kanssa, ilman minua.

Vastatkaa, kiitos. Onko mahdollista, ettei hänellä ole toista naista? Hän ei myöskään halua ihan lopullisesti erota, vaan kokeilla miltä erillään asuminen tuntuu. Pelkään, että tässä käy niin, että kokeilee uutta naista vähän aikaa ja kun alkaa taas tylsistyttää, palaakin minun luokseni. Siinä vaiheessa tietenkään minulla ei ole ollut ketään muuta, mutta hänellä on :(

[/quote]

Kyllä miehet lähtee ihan ilman toista naistakin. Toi on naisten keksimä tarina koska ne ei kehtaa myöntää että mies jättää heidät ilman että mies olisi pettänyt

Vierailija
16/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi "jättää" myös siksi, että on itse tulossa/tullut jätetyksi ja yrittää päästä jättäjän statukselle. Jos on heikko raukka jolla ei ole koskaan ollut mitään elämää, jättäjäksi pääseminen voi olla elämän suurin saavutus :D.

Vierailija
17/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

Tarkennapa:"tavallaan sovittu"?

onko toinen tämän "sopimuksen" sanellut? Vai oikeasti yhdessä sovittu?

[/quote]

Hmm.. mitenköhän se on tarkalleen mennyt. Aluksi taisin minä sanoa, että "olisiko tämä siis ihan ero vai sellainen erillään asuminen ettei sitten katsella muita samalla?" ja mies vastasi: "no ei mulla ole ainakaan mitään tarvetta katsella muita naisia pitkään aikaan mutta jos sinä haluat muita miehiä niin en kai minä voi estääkään". Ja siihen minä: "No olisihan se epäreilua jos palattaisiin yhteen ja toisella olisi ollut muita ja toisella ei... eli siis on sovittu, ettei tule muita naisia tai miehiä vaikka esim. neljään kuukauteen?" Mies: "no vaikka, sopii mulle." Mutta toisaalta mies tuntuu olevan sitä mieltä, että tämä olisi kuitenkin ihan kunnollinen ero, eikä mikään että vain kokeillaan. Mutta toisaalta ei uskalla päästää kokonaan irti. Välillä hän surkuttelee, ettei haluaisi erota, mutta on pakko kun on nyt asuntokin valmiina ja kaikki hoidettu.

Vierailija
18/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:32"]

Ok. Eli toinen nainen on ihan varmasti sitten...:/ Eli ei ole mitenkään mahdollista, ettei olisi? Vaikka olisi miten kyllästynyt meidän ainaiseen riitelyyn. Ei kuulemma halua enää antaa lapsille sellaista mallia parisuhteesta. S

Hän myös sanoi, että tulen kyllä huomaamaan, ettei hänellä ole ketään. Sanoo myös, ettei haluaisi koskaan ketään muuta kuin minut, eikä halua koskaan varmaan olla kenenkään muun kanssa. Taitaa siis valehdella.

ap

[/quote]

Ei sillä miehellä ketään ole. Ei kaikki miehet eroa sen takia että heillä on toinen

Vierailija
19/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:50"]

[/quote]

Kyllä miehet lähtee ihan ilman toista naistakin. Toi on naisten keksimä tarina koska ne ei kehtaa myöntää että mies jättää heidät ilman että mies olisi pettänyt

[/quote]

Niin...Minä kyllä hyväksyisin helpommin sen, että tämä johtuisi vain huonosta käytöksestä eikä toisesta naisesta. Joku miespuolinen parisuhdeterapeuttikin sanoi, ettei mies lähde tyhjän päälle, että kyllä miehellä on yleensä uusi suhde katsottuna valmiiksi.

Vierailija
20/71 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen miehen todella tuntea olevansa vapaa susta, että et häntä pidättele. Hymyile vain ja sano, että kyllä kaikki tulee menemään hyvin. Yleensä sen lähtijän halu ja tarve lähteä alkaa hiipumaan siinä vaiheessa. Näin siis jos et itse haluaisi teidän liitosta luopua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän